Як з"єднати MUST PV18-3224VPM II i JK BMS по САN шині?

karcus

Tier3
Реєстрування
24 Лис 2024
Дописи
3
Бали
3
Почалося все з того, що придбав 8 комірок LiFePO4 100А, інвертор MUST PV18-3224VPM II i JK BMS. Зібрав, підключив, налаштував.
14-Li
17-28,2;
18-27,5;
19-22;
20-23;
21-26,4;
Власне, налаштовувати пробував, керуючись вказівками різних блогерів/ютуберів. Наприклад, так:
14-USE
17-27.6
18-27
19-22
20-23
21-26.4
Все працювало коректно, проте виникла така ж проблема, як і описано в цій темі.
Чогось мені подумалось, що, якщо з"єднати BMS з інвертором комунікаційним кабелем, то проблема вирішиться.
Для цього придбав такий роз"єм:
Штирьовий роз'єм мікро JST-GH-1.25mm 3-Pin на PVC проводі 28AWG 80°С 300V комлект штекер + гнездо.
З іншого боку RJ45.
Підключив CAN_L, CAN_H i GND.
На RJ45 розпіновка така:
photo_2024-11-27_09-57-25.jpg
На роз"ємі така:
photo_2024-11-27_09-59-06.jpg

Налаштування інвертора змінив:
14-Li
41-пробував всі можливі варіанти.

В результаті нічого не змінилось.
В режимі байпаса, коли присутня мережа і батарея повністю заряджена - блимає індикатор CHARGE на інверторі і стрілочка від інвертора до батареї
Записати.PNG

Питання: як лікувати? Чи я неправильно з"єднав плату і інвертор, чи неправильні налаштування, чи потрібно доналаштувати BMS?

 
Скажіть будь ласка, чи вдалося вирішити проблему і подружити між собою прилади?
 
Підключив так: Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): 4 -> 7, 5-> 5, 6->4. Протокол на масті [41] -> 0. Працює в режимі USE і в Li. Коли в режимі Li, то починає блимати цей значок. Інвертор почав показувати температуру, відсоток батареї. Напругу чомусь показує 99,9в. Думаю може прошивку BMS оновити...
Збірка на 230Ah + JK BMS(інверторна)
 
Останнє редагування:
Мова саме про JK-BXXXXXX плату. З інвернотрою і так все зрозуміло.
 
Підключив так: Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): 4 -> 7, 5-> 5, 6->4. Протокол на масті [41] -> 0. Працює в режимі USE і в Li. Коли в режимі Li, то починає блимати цей значок. Інвертор почав показувати температуру, відсоток батареї. Напругу чомусь показує 99,9в. Думаю може прошивку BMS оновити...
Збірка на 230Ah + JK BMS(інверторна)
До речі, чим Ви керувались підключаючи саме так? Бо, згідно з тим Datasheet, що я бачив, то підключення має бути таким:
Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна)
GND 4 -> 7 GND
CAN-L 5 -> 4 CAN-L
CAN-H 6 -> 5 CAN-H
 
До речі, чим Ви керувались підключаючи саме так? Бо, згідно з тим Datasheet, що я бачив, то підключення має бути таким:
Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна)
GND 4 -> 7 GND
CAN-L 5 -> 4 CAN-L
CAN-H 6 -> 5 CAN-H
Спочатку робив так і у мене не запрацювало. Підключився коли зробив Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): 4 -> 7, 5-> 5, 6->4.
 
Назад
Угорі