Які налаштування заряду на MUST PV18-5248 PRO

Maximus_Kiev

Tier2
Реєстрування
26 Чер 2024
Дописи
35
Бали
8
Інвертор
MUST PV18-5248 PRO
Всім привіт!

Не можу розібратися, як правильно налаштувати заряд акумуляторів на даній моделі. У мене встановлений інвертор MUST PV18-5248 PRO і 4 простих кислотних акумулятора BOSCH по 180 ампер-годин кожен.

Після першого відключення, при незначному споживанні, ми прожили 4 години без проблем. Однак з часом я помітив, що акумулятори ледве справляються і працюють всього 3-4 години, після чого напруга падає до 46 Вольт. Мені стає шкода їх, і я запускаю генератор.

Поступово я зрозумів, що, швидше за все, акумулятори просто не дозаряджаються. Почав спостерігати за зарядом і припустив, що зарядний пристрій занадто рано знижує ампераж. Здається, йому важливі більш вольти, а не ампери. Якщо розрядити акумулятор до 11,5 Вольт, я би заряджав його 10-12 годин, а то й добу, щоб він нормально зарядився. Але тут одразу йде 60 ампер на 4 акумулятора по 180 ампер-годин, і вже через годину ампераж падає до 30 і продовжує знижуватися. Я не вірю, що акумулятори так швидко заряджаються.

Сьогодні я вирішив, що потрібно змінити параметри налаштування (17) і (18). Вранці встановив (17) - об'ємну зарядну напругу (C.V. voltage) на 56,8 Вольта, а (18) - напругу плаваючого заряду на 54 Вольта. Здається, особливо нічого не змінилося. Інвертор став частіше включати зарядку, але на 3-7 ампер.

Зараз пройшло умовно 1,5 години без мережі, споживання складає 500-900 ватт, напруга акумуляторів вже 47,3 Вольта. Акумулятори почуваються добре, їх середні параметри: SOC - 98%, ємність приблизно 950-1010 ампер-годин, опір 2,8.

Що я роблю не так? 4 акумулятора по 180 ампер-годин, я думав, повинні працювати довше 4 годин. Буду радий порадам, тільки сильно не лайте, я новачок у цьому питанні.
 
4 простих кислотних акумулятора
Балансир на акумулятори встановлено? Без нього вони просто отримують неоднаковий заряд.
60 ампер на 4 акумулятора
Це багато для кислотників, тому інвертор і знижує так швидко струм заряду по досягненню достатньої напруги.
4 акумулятора по 180 ампер-годин... ємність приблизно 950-1010 ампер-годин
Щось не сходиться підрахунок...
 
Балансир на акумулятори встановлено? Без нього вони просто отримують неоднаковий заряд.
До сьогодні стояв, виріш знаяти та подивитися, що получиться.
Це багато для кислотників, тому інвертор і знижує так швидко струм заряду по досягненню достатньої напруги.
60 ампер це меньше ніж 10% емності, спробую знизити, але не думав, що це багато
Щось не сходиться підрахунок...
1 акум 180 ач, 1000 пусковий



В середьному з акумов уходить 10-15 ампер на годину, через 4 години напруга 46 в.
 
60 ампер це меньше ніж 10% емності
60А це 30% від ємності 180А/г !!! Ємність акумуляторів НЕ сумується при послідовному з'єднанні!
І не плутайте пусковий струм (в стартерних акумуляторах) з ємністю самих акумуляторів!
Скільки років акумуляторам? Повсьому, їм уже "хана", якщо не тримають ємність. Або ж просідає один з них при навантаженні. Потрібно переміряти напругу кожного через 4 години.
До сьогодні стояв, виріш знаяти та подивитися, що получиться.
От і подивилися....
 
Так, 20А достатньо. Може ще рік і пропрацюють...
А балансир все-таки поставте!
Дякую) Балансир на місце поставлю, а по вольтажу, що порадите поставити, щоб не добити? Я ставив умовно 14.2 на штуку, так як зарядка на авто 14.2-14.5 та нічого не викіпає та не вибухає.
 
З струмом заряду в 60А боюсь ви їм уже віку вкоротили, перевірте всі акуми по напрузі при розряді і заряді чи немає розбалансу, може бути що просідає якийсь один , Напруга заряду 14,2-14,5в на акум в циклічному і 13,6в буфер це оптимально, зробіть розряд до 11в на акум при навантаженні до 500вт, і зарядіть струмом 10А(якщо можна і ще менчим), це зробить десульфатизацію, акуми повинні трохи ожить. можливо так повторить пару раз. Чим менчий стру заряду тим краще акб заряджається і довше служить. Якщо просіда якась одна батарея то треба її окремо так само пару циклав заряд/розряд малим струмом. Я так відновив AGM 50AH ємність якої впала в нуль але з доливом електроліту, хоча відновив тіки 13AH з 50. акб 8 років.
 
Це вже все в минулому) Купив ліфер на 12.5 кВ. Акуми залишились живі, так показують всі прилади, просто не треба було ставити прості акуми. Але це був початок, треба було починати і я почав. Не помиляється той, хто нічого не робить.
 
Назад
Угорі