Попробуйте відключити BMS від інвертора і налаштувати їх незалежно. Там була якась трабла з float mode та SOC reset і вона ще фікситься, але я не в курсі чи пов'язано воно чи ні.
Проблему я вирішив. Була моя помилка, та був баг у БМS.
1. Моя помилка: я поставив напругу балансування нижчу за RCV=3.45, балансування стояло в мене 3.43В.
Коли я виставив початок балансування=RCV=з 3.45В (так і у Анди стоїть у роликах), на момент виходу АКБ на 55.2В я отримав дещо менший розбаланс, ніж коли балансування починалося з 3.43В. На момент досягнення АКБ 55.2В було 0.053В стало 0.031В. Але розбаланс все ж був, та з часом зростав.
2. В JK BMS Inverter в мене була прошивка 15.30 на котрій як з'ясувалося не працював Float mode. Я прошив 15.32 де Float mode виправили і все стало краще. Зараз коли АКБ набирає 55.2В та тримає цю напругу 0,5 год. (при цьому струм заряду АКБ в мене десь 1,5-2А) плата BMS переходить у Float mode, заряд припиняється і АКБ розряджається до напруги FRV=3.35В на комірку. При такій напрузі АКБ тримається 12 год., потім знову я так розумію АКБ буде заряджений до 3.45В на комірку. І так циклічно безперервно.
Тобто проблема безкінечного заряду АКБ зникла...
Але з'явилася інша. Я не зовсім розумію сутність цього Float mode. Навіщо безкінечно, раз у 12 годин (у Анді зовсім цей цикл 6 годин стоїть) довбати АКБ циклами "заряд до 3.45В -> потім розряд до 3.35В -> потім 12 год. таймаут -> потім заряд до 3.45В" і по колу.
Причому там саме розряд 3.45->3.35В! BMS не чекає, поки напруга АКБ сама впаде до 3.35В, вона заставляє інвертор брати з АКБ струм (в мене до 4-7А він доходив), поки напруга не впаде до 3.35В. Або я чогось не знаю, або це якась дурня. Це ж класичні "мікро цикли" котрі повільно, але з'їдають ресурс АКБ.
І що більш цікаво! Якщо під час таймауту у 12 год. зникне світло і АКБ розрядіться, то при появі світла він буде заражатися саме до напруги FRV=3.35В. Хоча по уму повинен би до RCV=3.45В заряджатися а потім знову переходити у Float mode.
Вот така лабуда... скажу відверто, я щось вже підзадовбався з цім продуктом китайського генію "JK BMS Inverter" розбиратися. Начебто багато всього може, але коли копнеш... то все якось "альтернативно" працює.