Збірка станції

Я бачу за ніч напруга в групах де міняв по одній комірці впала. Вранці увімкнув бмс, виставив 0.005 і запустилося балансування. Подивлюся чи вирівняє.
Замінював по одній комірці на 3-5 групах.

Нейромережа підсказала, що це для випадків коли декілька батарей зі своїми бмс. Для мене не актуально.
 

Вкладення

  • Screenshot_20250921_095859_BMS.jpg
    Screenshot_20250921_095859_BMS.jpg
    754 Кб · Перегляди: 3
Я недавно балансував нові комірки 105Ah 8s4p таким чином:
1. Ввімкнув старт балансування з 2,5В
2. Розряджав струмом 0,2 С до найменшої напруги на комірці 3В
3. Зменшив струм розряджання до 0,02 С
4. Завершив розряджання приблизно коли на всіх комірках стало 2,8 В та збалансовані в нижньому діапазоні SOC
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-08-12-17-45-29-823_com.jktech.bms.jpg
    Screenshot_2025-08-12-17-45-29-823_com.jktech.bms.jpg
    671,8 Кб · Перегляди: 5
Останнє редагування:
Процес заряджання:
Заряджання струмом приблизно 0,1 С до 50 % SOC з періодичним зменшенням струму до 0,02 С коли балансування не встигало за процесом зарядки
 

Вкладення

  • Screenrecorder-2025-08-12-17-56-11-919.mp4
    10,2 Mб
Останнє редагування:
Для збірки 8S1P аналогічно зробив балансування в нижньому діапазоні SOC, потім заряджання до 100% SOC з балансуванням у всьому диапазоні та розряджання до 50% для подальшого зберігання батареї.
Батарея добре збалансована.

Саме після балансування знизу , а потім балансування зверху збірка працює набагато стабільніше ніж при балансуванні тільки зверху.
Висновок:
Періодично треба балансувати знизу ( в 0% SOC)
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-08-27-19-52-01-393_com.jktech.bms.jpg
    Screenshot_2025-08-27-19-52-01-393_com.jktech.bms.jpg
    674 Кб · Перегляди: 4
Останнє редагування:
Дозбирав батарею.
Спершу проводи бмс хотів пустити зверху над рамкою, але вона має зніматися окремо від батареї, тому до неї провода не закріпити і наче якийсь "павук" висів. Вирішив переробити. На батарею приклеїв текстоліт на мягкий скотч. На нього такий сами мягкий скотч. Зробив джгут від бмс, обматав армованим скотчем і зверху ще каптоном. Далі по "доріжкам" скотча прокинув проводи. Там де було близько до шини (загальний плюс і мінус) ще додатково поклав текстоліт. Поверху доріжок пустив каптон.
До мідних шин провода припаяв.

Шпильки затянув під 5НМ. Наче нічого не зірвало.
Загальний опір батареї до бмс 4,4мОм

Так як балансувальні дроти різав, то їх не вистачало і паяв подовження. Переживав що буде опір більший на них, але ні, опір такий сами. А максимальний вийшов там де не паяв.

Чекаю коли відбалансуються самі нові комірки з іншими в паралельному підключенні і буду тестувати.
Пайка проводов балансировки ужасно выглядит, явно мощности паяльника не хватает для этого случая
 
мощности паяльника не хватает
Тут якраз навпаки, потужності вистачає і боявся перегріти шину і комірки, бо паявся вже на самій збірці.
Спершу окремо залудив шини а потім на місці швидкими тичками припаювався.
Так, на вид таке собі, але тримає. Після пайки намагався зідрати - не піддається.

Up. 13,17
Хоча таки може бути слабкий паяльник, лише 60ват. Ним треба довго прогрівати перш ніж припой візметься до міді
 
Останнє редагування:
Балансувалось годин 10. Це максимум що поки вдалося зробити. Запускаю зарядку і подивлюся по розбіжностям.
 

Вкладення

  • Screenshot_20250921_185722_BMS.jpg
    Screenshot_20250921_185722_BMS.jpg
    745 Кб · Перегляди: 4
При увімкненні зарядки бачу розбіжність по коміркам (3-5 де були заміни). Це що тепер треба розряжати батарею щоб відбалансувати?
 

Вкладення

  • Screenshot_20250921_191734_BMS.jpg
    Screenshot_20250921_191734_BMS.jpg
    750,5 Кб · Перегляди: 5
Заряджати до 3,6-3,65 на комірку малим струмом 3-5 А щоб балансир встигав балансувати
 
У зарядника немає налаштувань. Видає 20а.
Тобто зараз справа в тому що ще не відбалансувалося?

І уточню в групі 3 була зірвана шпилька і поганий контакт. Схоже тільки 2 комірки з 3 набрали ємність.
В групах 4 і 5 комірки булі закріплені нормально. Там незначна розбіжність в напрузі була
 
З таким зарядним постійно будуть проблеми балансування. Нормальні зарядні зменшують струм під кінець
 
Цей також повинен зменшувати, але схоже він ще не бачить того кінця.
А якщо розряжати невеликим струмом? Так збалансує?

Ось таке йшло з зарядкою
 

Вкладення

  • -1098489746187597871.jpg
    -1098489746187597871.jpg
    196,1 Кб · Перегляди: 8
Останнє редагування:
Збалансує поступово. Можна вручну розрядити окремі комірки
 
Цей також повинен зменшувати, але схоже він ще не бачить того кінця.
А якщо розряжати невеликим струмом? Так збалансує?

Ось таке йшло з зарядкою
Перший режим на графіку точно не підходить. (не треба постійно тримати максимальну напругу на зарядженій батареї)

Другий режим не підходить до lifepo4. Це точно зарядне для lifepo4?
 
Останнє редагування:
не треба постійно тримати максимальну напругу на зарядженій батареї
Доречі, на заряднику є індикація і коли повний заряд він показує це. В любому випадку налаштував бмс так що при повному заряді вона сама вимкне
 
По такому графіку працює сонячний інвертор. З 28 Вольт до 29 Вольт більш менш нормально встигає збалансуватися. Це займає декілька хвилин
 

Вкладення

  • IMG_20250921_215712.jpg
    IMG_20250921_215712.jpg
    300 Кб · Перегляди: 7
Я до 28 не дібрав, тому чи буде потім падати струм чи ні поки не ясно.
Завтра спробую розрядити ноутом при 100 ватах до 3 вольт на комірку
 
Опитав ШІ так як продавець поки не відповідає.
Судячи з відповідей на зарядці є регулювання напруги і струму. Всередині видні регулятори. Також зарядка починає скидувати струм при 29,2в а до того заганяє 20а.
Ідея зменшити напругу зарядки щоб струм почало скидати раніше. Спрацює? Насправді заряджати комірку до 3,65 таке собі. Спробувати поставити 3,55 на комірку? Є сенс?
 
Ось таке йшло з зарядкою
.

Проблема в графіку зарядки. Не буде нормально працювати з lifepo4 як не крути.
Ця зарядка можливо підійде до автомобільного акумулятора , якщо в неї є налаштування
.
Простіше взяти невеликий сонячний інвертор з нормальним графіком.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі