Допоможіть налаштувати BMS JK-B2A8S20P під комірки 280AH

Zinge

Tier1
Реєстрування
10 Кві 2024
Дописи
109
Бали
28
Сонячні панелі
600W
Інвертор
1500W
Допоможіть налаштувати BMS JK-B2A8S20P під комірки 280AH. Що потрібно виставити?
Хочу, використовувати ємність десь максимально 250Ah ( в ощадливому режимі). Трохи бачу внутрішній опір моїх батарей різний. Це ок для нових комірок? Чи потрібно міряти тестером?
 

Вкладення

  • Screenshot_20241127-092729.png
    Screenshot_20241127-092729.png
    273,9 Кб · Перегляди: 16
  • Screenshot_20241127-092746.png
    Screenshot_20241127-092746.png
    292,5 Кб · Перегляди: 15
  • Screenshot_20241127-092758.png
    Screenshot_20241127-092758.png
    237,5 Кб · Перегляди: 13
  • Screenshot_20241127-092808.png
    Screenshot_20241127-092808.png
    224,4 Кб · Перегляди: 16
  • Screenshot_20241127-092931.png
    Screenshot_20241127-092931.png
    241,5 Кб · Перегляди: 17
Відповів на іншому форумі, повторю тут.
Ось тут все досконально описано: off-grid-garage.com
 
У мене 3,6V на комірку зараз (скріни) а потрібно поставити 3.45V (пункт CELД OVP ?) Щоб використсоувати +- на 90% ємності?
 
Що потрібно виставити щоб заряджало не більше 90% а розряджало максимум то 20% ємності? ( експлуатація ощадливому режимі)
 

Вкладення

  • Zrzut ekranu 2024-11-27 163602.png
    Zrzut ekranu 2024-11-27 163602.png
    42,3 Кб · Перегляди: 9
В BMS треба ставити ті параметри, які її захистять від перерозряду, перезаряду та від короткого замикання. А всі оті ігри в 10-90% треба налаштовувати напругами на інверторі в відповідних пунктах меню.
 
В BMS треба ставити ті параметри, які її захистять від перерозряду, перезаряду та від короткого замикання. А всі оті ігри в 10-90% треба налаштовувати напругами на інверторі в відповідних пунктах меню.
Це колеги батарея. Немає можливості поки встановити в інверторі. Людина користується автомобільним на 24В. Там немає жодних налаштувань. (тому потрібно встановити на bms)
 
Це колеги батарея. Немає можливості поки встановити в інверторі. Людина користується автомобільним на 24В. Там немає жодних налаштувань. (тому потрібно встановити на bms)
Регулювання БМС полягає у тому, що вона буде відрубати батарею від інвертора чи зарядного пристрою. Сонячним інверторам таке "регулювання" не дуже подобається. Як відреагують автомобільні я не знаю.
 
Регулювання БМС полягає у тому, що вона буде відрубати батарею від інвертора чи зарядного пристрою. Сонячним інверторам таке "регулювання" не дуже подобається. Як відреагують автомобільні я не знаю.
Регулювання пл ємності. Щоб заряджати комірки до 3.5В і тим самим економити їх ресурс.
 
Регулювання пл ємності. Щоб заряджати комірки до 3.5В і тим самим економити їх ресурс.
ви не чуєте чи не хочете почути. Ви (ваш друг) поставите замість кислоти цю збірку, й не будете перетруждати себе налаштуваннями інвертора - то БМС "в ощадливому режимі" відключить батарею від інвертора, й "ощадливо" відправить вас з ним у руцях до майстрів на недешевий ремонт
 
ви не чуєте чи не хочете почути. Ви (ваш друг) поставите замість кислоти цю збірку, й не будете перетруждати себе налаштуваннями інвертора - то БМС "в ощадливому режимі" відключить батарею від інвертора, й "ощадливо" відправить вас з ним у руцях до майстрів на недешевий ремонт
Людина вже рік використовує SMART WIFI запобіжник. Коли кислотний акумулятор сідає то виключає (так вже рік, поки нічого не згоріло)

Оцініть мої налаштування по скрінах . Чи все добре виставлено?
 

Вкладення

  • Screenshot_20241128-095645.png
    Screenshot_20241128-095645.png
    240,5 Кб · Перегляди: 14
  • Screenshot_20241128-095534.png
    Screenshot_20241128-095534.png
    302,1 Кб · Перегляди: 15
Що, реально вимикає по DC на струмах 100А+?
Чи той запобіжник все ж стоїть у нього по виходу інвертора?
я так нічого не зрозумів, що навіть не намагаюсь перепитувати )) Смарт Вайфай ЗАПОБІЖНИК. На батарею.. Ніт, це точно не моє
 

Вкладення

  • Zrzut ekranu 2024-11-28 164856.png
    Zrzut ekranu 2024-11-28 164856.png
    370,3 Кб · Перегляди: 9
И ви в курсі що він однонапрямлений?
Бачив в інструкції. Але спершу підключив не так

Не виходить змінити Charge OTP нижче 70 бо Charge OTPR стоїть на 60. (потрібно зменшити два параметри?)

Так само для Discharge зменшити? (хотілось би якіст скріни щоб виставити мої прараметри згідно них)
 
Людина вже рік використовує SMART WIFI запобіжник. Коли кислотний акумулятор сідає то виключає (так вже рік, поки нічого не згоріло)

Оцініть мої налаштування по скрінах . Чи все добре виставлено?
розбаланс у вас дикий, напруга заряду по верху і низу у вашому випадку регулюється виключно в налаштуваннях інвертора 24-27,6в (3-3,45 на комірку) бо ваша бмс не інверторна і не може командувать інвертором, а в бмс можна і понизить нижню межу Cell UVP до 2,7в, а ставить якийсь віфі запобіжник на акб коли в інвертора є відповідні налаштування це теж саме що машину замість ручного тормоза кірпічом підпирати, це вибачте дуристика.
 
розбаланс у вас дикий, напруга заряду по верху і низу у вашому випадку регулюється виключно в налаштуваннях інвертора 24-27,6в (3-3,45 на комірку) бо ваша бмс не інверторна і не може командувать інвертором, а в бмс можна і понизить нижню межу Cell UVP до 2,7в, а ставить якийсь віфі запобіжник на акб коли в інвертора є відповідні налаштування це теж саме що машину замість ручного тормоза кірпічом підпирати, це вибачте дуристика.
а опір то хіба "законно" щоб так розбросало? :oops: може там, спершу, перевірити б з'єднання, перемички, дроти бмс? (майже риторичне)
 
розбаланс у вас дикий, напруга заряду по верху і низу у вашому випадку регулюється виключно в налаштуваннях інвертора 24-27,6в (3-3,45 на комірку) бо ваша бмс не інверторна і не може командувать інвертором, а в бмс можна і понизить нижню межу Cell UVP до 2,7в, а ставить якийсь віфі запобіжник на акб коли в інвертора є відповідні налаштування це теж саме що машину замість ручного тормоза кірпічом підпирати, це вибачте дуристика.
Батарея колеги. Інвертор автомобільний без налаштувань.

Скріни, перше включення після зарядки. Батареї ніби нові. (зібрали, підключили, зробили скріни)

а опір то хіба "законно" щоб так розбросало? :oops: може там, спершу, перевірити б з'єднання, перемички, дроти бмс? (майже риторичне)

Це ж не опір комірок. А дроти видно погано обжаті. (купували ящик з готовими шинами, заводський)
 
Назад
Угорі