Як я роблю одноосний трекер

Деякі існуючі рішення для одноосних трекерів викликають значно більші підозри на міцність щодо обертання (див. фото). У таких системах зусилля 1:1 передається на актуатор / осьовий механізм, що призводить до його виходу з ладу. У німців же шестерня за рахунок великого передаточного числа зменшує навантаження, приблизно, до 1/30 (у відео це дуже добре показано).

1629986034322.png

1629986403834.png
 
Деякі існуючі рішення для одноосних трекерів викликають значно більші підозри на міцність щодо обертання (див. фото). У таких системах зусилля 1:1 передається на актуатор / осьовий механізм, що призводить до його виходу з ладу. У німців же шестерня за рахунок великого передаточного числа зменшує навантаження, приблизно, до 1/30 (у відео це дуже добре показано).

Переглянути вкладення 1956

Переглянути вкладення 1957

две лебедки с двух сторон и электродвигатели для натягивания тросов + датчик положения как вариант
 
Тросы были в предыдущей версии немцев (2016). Отказались в пользу этой :)

Идея использовать готовые модули лебедок, которых много на рынке по 70-100$ , но требуется хорошее управление, так как две разнонаправленные лебедки будут рано или поздно рассинхронизированны.

Знаю что актуаторы сОтят достаточно больших денег, вроде по $300 за актуатор. А по Вашему подходу вижу что вы строите именно рационально, без переплат.
 
Продовжую тему :) Встановив усі панелі, проклав кабелі, зробив купу всього... Сьогодні - перший запуск, УРА!!
Поки що працює у стаціонарному (горизонтальному) положенні. Обертав вручну, подивитися, як воно - просто супер! :)
Панелі трохи переважують, але це добре: планую ще знизу встановлювати деталі механізма обертання, тоді все має врівноважитися по осі. Інвертор поміняв із тим, що вже працював на інших масивах - туди поставив 5, а сюди - 6 кВт.
По панелях на трекері - десь 8,3 кВт, тобто коеф. DC/AC близько 1,4.
 

Вкладення

  • 01.JPG
    01.JPG
    1,5 Mб · Перегляди: 57
  • 02.JPG
    02.JPG
    1,9 Mб · Перегляди: 51
  • 03.JPG
    03.JPG
    1,3 Mб · Перегляди: 51
  • 04.jpg
    04.jpg
    790,6 Кб · Перегляди: 60
  • 05.jpg
    05.jpg
    493,8 Кб · Перегляди: 57
Подивився на графік генерації, як обертав - різниця суттєва, стрибнуло майже у півтора рази (о 10:40-45 ранку).

1633347088482.png
 
Продовжую тему :) Встановив усі панелі, проклав кабелі, зробив купу всього... Сьогодні - перший запуск, УРА!!
Поки що працює у стаціонарному (горизонтальному) положенні. Обертав вручну, подивитися, як воно - просто супер! :)
Панелі трохи переважують, але це добре: планую ще знизу встановлювати деталі механізма обертання, тоді все має врівноважитися по осі. Інвертор поміняв із тим, що вже працював на інших масивах - туди поставив 5, а сюди - 6 кВт.
По панелях на трекері - десь 8,3 кВт, тобто коеф. DC/AC близько 1,4.
Эх, Вам бы бифишилы на него
 
Продовжую тему :) Встановив усі панелі, проклав кабелі, зробив купу всього... Сьогодні - перший запуск, УРА!!
Вітаю!
А навіщо знизу перекладина приварена (+-30*30)? Я не зовсім розумію її конструкторське призначення.
 
навіщо знизу перекладина приварена
То була тимчасова рейка, разом із тією, що вище - вони гарантували паралельність опор та задавали прямокутник / площину, коли секції конструкціїя збиралися на землі. Загалом було 3 секції, по 3-4 опори, вони готувалися повністю - разом із підшипниками і довгими трубами на них. Секції піднімалися і встановлювалися одразу в 3-4 ями, вирівнювалися у площині та по висоті.
Тоді планували ці поперечні рейки зрізати, але дружині вони сподобалися, тому вирішили залишити - під огірки чи ще щось таке :)
 
Для збільшення надійності конструкції - замовив такі гнуті півкола з профілю 40х25 мм, просвердлив, нарізав різьбу і прикручую шестерні до них. Кінці півкола - прикручую до рами (поперечин) трекера, будуть сприймати навантаження від обертання.
Думаю, це буде більш надійно, ніж просто листовий метал 3 мм (який, у свою чергу, задає точні розміри від осі до нерж. зубців).
 

Вкладення

  • 01.jpg
    01.jpg
    534,7 Кб · Перегляди: 23
  • 02.jpg
    02.jpg
    590,6 Кб · Перегляди: 23
  • 03.jpg
    03.jpg
    506,5 Кб · Перегляди: 24
Шестерня з дугою встановлена на місце. Таких буде загалом 4 шт. на весь трекер.
Алюм. трубки однакового розміру - для забезпечення перпендикулярності до осі, яка має невеликий нахил.
Кінці дуги прикручені до кутків 55х55х5 мм, що, в свою чергу, прикручені до поперечин.
На стовпі праворуч буде механізм обертання, тому зубці шестерні на певний кут зсунуті праворуч відносно дуги.
Для порівняння - скріншоти з відео німців.
 

Вкладення

  • 05.jpg
    05.jpg
    459,6 Кб · Перегляди: 25
  • 2.jpg
    2.jpg
    394,9 Кб · Перегляди: 24
  • 3.jpg
    3.jpg
    140,8 Кб · Перегляди: 24
Останнє редагування:
Ось такий зараз роблю поворотний трекер. Цей стоїть вже рікIMG_20211115_132213.jpgIMG_20211115_132213.jpg
 
От таке креслення зробив
 

Вкладення

  • 1639771922972..jpg
    1639771922972..jpg
    1,1 Mб · Перегляди: 32
Не замало дві поперечні для такої панелі?
 
Робив відео, про гарантію, і натрапив
1.jpg
2.jpg

Тому дуже радий, що ви додали додаткову раму.
 
Ось такий зараз роблю поворотний трекер. Цей стоїть вже рік
Схоже, це не трекер, а стаціонарна конструкція зі зімінним кутом.
Трекер обертається впродовж дня за сонцем.
 
Робив відео, про гарантію, і натрапив
Знайшов документ - дуже цікаве дослідження, дякую: https://www.nrel.gov/docs/fy20osti/76169.pdf
Так, якщо є лише один двигун на осі трекера, то, в залежності від кута панелей і швидкості вітру, з'являються такі явища, як розхитування / зкручування. Результат - на фото... І чим довша площина, тим сильніші явища.
Експерименти:

Доречі, на мости це також впливає, деякі навіть руйнує:
Тому проблему активно досліджують:

У моєму випадку німці врахували недоліки такого підходу (і відмовилися від нього), та запевняють, що нова конструкція виключає подібні явища. Цей трекер повинен витримувати такі ж вітри, як і стаціонарні масиви. Навіть сильніші, бо паркується в нуль, при потребі. Перевіримо :)
 
Назад
Угорі