Налаштування інвертора MUST

Maksim1979

Tier3
Реєстрування
21 Лип 2024
Дописи
1
Бали
1
Інвертор
PV18-5248
Маю інвертор MUST PV18-5248 PRO та батарею MUST LP16-48200 зв'язаною по CAN шині з інвертором.
Є така проблема: при заряді на 100% виникає помилка на інверторі 03- висока напруга батареї, потім зникає та знову при 99% починає заряджати батарею і знову помилка при 100%. В налаштуваннях інвертора поставив 95% - закінчення заряду батареї але не працює і все одно заряджає до 100% і помилка.
Може хтось зтикався з такою проблемою, чи може щось не те в налаштуваннях?
 
MUST PV18-5248 PRO та батарейка Dyness 48V 3.6kW.
аналогічна проблема, тільки підключив батарейка норм заряджалася, потім помилка 03 на інверторі та пищіть "висока напруга батареї"
Налаштування міняв вже і так і едак, і ток чарджин балк волтаже міняв і тип аккума з літію на ЮЗЕР - пох, постійно намагається її заряджати та включає помилку....
 
Тимчасово вирішив проблему так, зменшив напругу флоат та балк десь на -1В від вказаного у паспорті до батареї.
Всю ніч не пікав. Зранку батарея норм виглядата, та перестала блимать її значок зарядки на інверторі.
Заряджаю 30А ток на інверторі
 
Тимчасово вирішив проблему так, зменшив напругу флоат та балк десь на -1В від вказаного у паспорті до батареї.
Всю ніч не пікав. Зранку батарея норм виглядата, та перестала блимать її значок зарядки на інверторі.
Заряджаю 30А ток на інверторі
На форумі є відео про розбіг комірок, там людина популярно пояснює процес зарядки. Подивіться і перерахуйте для себе напруги.
 
На форумі є відео про розбіг комірок, там людина популярно пояснює процес зарядки. Подивіться і перерахуйте для себе напруги.
пошуком не знайшов, але коли всю ніч інвертор там щось заряжав, то на утро, як я і написав, батарея заряджена і він довольний, мабуть були проблеми з балансуванням комірок, але зараз балансир бмски все підрівняв.... де шукати те відео? дякую чи як називається хоч
 
пошуком не знайшов, але коли всю ніч інвертор там щось заряжав, то на утро, як я і написав, батарея заряджена і він довольний, мабуть були проблеми з балансуванням комірок, але зараз балансир бмски все підрівняв.... де шукати те відео? дякую чи як називається хоч
 
Вітаю, допоможіть з налаштуванням. Маю інвертор Must pv18-3024 vpm без сонячних панелей і зібрану lifepo4 батарею з комірок eve mb31 та бмс jk. На інверторі виставив тип батареї user defined. Пункти:
17 - 28В
18 - 27.2В
19 - 22В

Але інвертор не заряджає вольтажом з пункту 17. Зупиняється на плаваючому заряді 27.2 і мінімальний ампераж.
Які налаштування найкраще виставити?

P.s. раніше коли були АГМ акуми, то інвертор теж рідко заряджав вольтажом із пункта 17. Тільки після сильного розряду і то не завжди
 
Останнє редагування:
Спробуйте поставити Li в налаштуваннях.
 
напруга у lifepo4 від 27,2 до 28 наростає дуже швидко. Ви скоріше за все бачите уже плаваючий заряд. У мене 17й і 18й пункт стоїть 27.2 (MUST PV18-3224 + комірки EVE 230Ah)
 
Добрий день. Використовую MUST PV18-3224 VPM II з двома АКБ GEL 12v 100 A (без сонячних паналей). На даний час купив рідний АКБ MUST LiePO4 24v 100a. Питання, який алгоритм підключення АКБ до інвертора по CAN шині для считування всіх налаштувань . Я так розумію в п.14 треба вибрати тип АКБ [Li] , а п.41 залишити [0]. Потім перезавантажити інвертор. підключити кабель (який в комплекті) да АКБ. Дякую
 
Спитаю і я, допоможіть порадою, плз (інвертор Маст 5.2 1ф 48V(!), 2 акк Dyness B3 48V 75 Ah). Зміг зробити кабеля - інвертор бачить аккум, пише наче % заряду, та темп аккума... Сонячних батарей нема, тільки розетка.

Чому він інвертор постійно заряджає батарейку до 100%? Я вже йому поставив регулювання в п. 37 SOC, (а не vol), у п. 39 поставив 95% (battery stop charging %), а він на своєму дисплеї пише BAT 51.4 --- 99%, та продовжує чарджінг діодом блимати.... чому так? Іноді пише 100%, та чарджінг діод перестає блимати....

Настройки:
п. 13 (maximum utility charging current) - 30А (варто мабуть підняти для двох акку, але це квартира, тому швидкість не хвилює мене)
п. 14 - Li
п. 17 (bulk charging voltage) - 53V
п. 18 (floating charging voltage) - 52V
п. 19 (low dc cut off voltage or SOC)- soc 20%
п. 20 (Battery stop discharge) - 47V
п. 21 (Battery stop charging voltage when grid is available)- 50V
п. 37 - SOC
п. 38 - 20%
п. 39 - 95%
п. 40 - Uni
п. 41 - 01

(З інструкції)
Battery parameter setting on the invertor
Max Charging (bulk) Voltage 53.5
Absorbtion Voltage 53V
Float Voltage 52.5V
Shut Down (cut off )Volage: 47V
Shut down (Cut off) SOC: 20%
Restert Voltage 49V
Max Charging Current: 35A*battery QTY
Max Discharging Current: 35A*battery QTY

п.с. Ці ж батарейки там по 15ть елементів/пакетів наче десь читав, тому хз....
п.п.с. Ось поки писав, він клац і перестав заряджати, хвилину постояв та знову почав

Буду вдячний...

Може настройки не оптимальні для цих 15ти пакетних Дайнес? Наче все по інструкціі або трохи менше як тут писали....
 
Зарядка 3.47 на комірку, флоат 3,3 на комірку, стоп дісченж 3В на комірку. Сок вимикаємо і включаємо контроль по напругам. У дешевих інверторах вимірювання напруг і струмів не зовсім точне тому soc тут погано робить. Відтак можливо оті 3 напруги ще придеться прощупати вольтметром/амперметром і трохи скоригувати в ту чи іншу сторону
 
Маю інвертор MUST PV18-5248 PRO та батарею MUST LP16-48200 зв'язаною по CAN шині з інвертором.
Є така проблема: при заряді на 100% виникає помилка на інверторі 03- висока напруга батареї, потім зникає та знову при 99% починає заряджати батарею і знову помилка при 100%. В налаштуваннях інвертора поставив 95% - закінчення заряду батареї але не працює і все одно заряджає до 100% і помилка.
Може хтось зтикався з такою проблемою, чи може щось не те в налаштуваннях?
А як ви їх по CAN приєднали?
 
Спитаю і я, допоможіть порадою, плз (інвертор Маст 5.2 1ф 48V(!), 2 акк Dyness B3 48V 75 Ah). Зміг зробити кабеля - інвертор бачить аккум, пише наче % заряду, та темп аккума... Сонячних батарей нема, тільки розетка.

Чому він інвертор постійно заряджає батарейку до 100%? Я вже йому поставив регулювання в п. 37 SOC, (а не vol), у п. 39 поставив 95% (battery stop charging %), а він на своєму дисплеї пише BAT 51.4 --- 99%, та продовжує чарджінг діодом блимати.... чому так? Іноді пише 100%, та чарджінг діод перестає блимати....

Настройки:
п. 13 (maximum utility charging current) - 30А (варто мабуть підняти для двох акку, але це квартира, тому швидкість не хвилює мене)
п. 14 - Li
п. 17 (bulk charging voltage) - 53V
п. 18 (floating charging voltage) - 52V
п. 19 (low dc cut off voltage or SOC)- soc 20%
п. 20 (Battery stop discharge) - 47V
п. 21 (Battery stop charging voltage when grid is available)- 50V
п. 37 - SOC
п. 38 - 20%
п. 39 - 95%
п. 40 - Uni
п. 41 - 01

(З інструкції)
Battery parameter setting on the invertor
Max Charging (bulk) Voltage 53.5
Absorbtion Voltage 53V
Float Voltage 52.5V
Shut Down (cut off )Volage: 47V
Shut down (Cut off) SOC: 20%
Restert Voltage 49V
Max Charging Current: 35A*battery QTY
Max Discharging Current: 35A*battery QTY

п.с. Ці ж батарейки там по 15ть елементів/пакетів наче десь читав, тому хз....
п.п.с. Ось поки писав, він клац і перестав заряджати, хвилину постояв та знову почав

Буду вдячний...

Може настройки не оптимальні для цих 15ти пакетних Дайнес? Наче все по інструкціі або трохи менше як тут писали....
Така сама проблема, з тільки батарея 48200 маст, що саме цікаво від 100 до 92 просідає за 5 хв , потім по 2 процента кожні 5 хв. Це при однаковому навантажені.
Ще замітив, що зарядка від 90 до 100 теж за 5 хв.
 
Така сама проблема, з тільки батарея 48200 маст, що саме цікаво від 100 до 92 просідає за 5 хв , потім по 2 процента кожні 5 хв. Це при однаковому навантажені.
Ще замітив, що зарядка від 90 до 100 теж за 5 хв.
Це не проблема, так ведуть себе LiFePo4 акумулятори завдяки своїй природі... на початку та в кінці, (приблизно 5-8%) різкий спад напруги, а між ними - значення напруги майже не змінюється аж до повного вичерпання заряду батареї.
Писав про це в іншій темі, тож не зважайте, то норма.


Єдиний спосіб з цим боротися - використовувати алгоритм перерахунку повної ємності батареї і споживаної потужності за одиницю часу, але цим займається далеко не вся електроніка, до того ж для отримання правдивих показів, маєте точно знати ємність своїх батарей, і вказати ці значення для BMS/інвертора, але зазвичай інвертор не знає про ємність батарей, тому і орієнтується на напругу.
 
Використав ChatGPT при переналаштуванні своє батарейки Дайнес точніше Інвертора МАСТ 48В 5.2 кВт, допомогло...
1. флоатінг волтадж знизив до рекоменд ChatGPT - бо воно справді не потрібно ШІ пише
2. Підвищив Балк волтадж, але ChatGPT пише до одних параметрів, а по інстр трохи нижчє - поставив по інструкції
3. п.21 (Battery stop charging) ChatGPT теж порахував для мого 15ти пакетного акума, я поправив собі... воно наче і все ясно пишуть, але віри нема людям :) а ChatGPT більше вірю, бо він логіку пише....
Ось посилання на спілкування с ЧатЖПТ - кому цікаво, акуми Дайнес 48В 3.5кВт, інвертор Маст 48В 5.2КвТ: https://chatgpt.com/share/6751b313-122c-8008-b037-bea151cc36d1
 
Назад
Угорі