Один інвертор чи два?

dpi

Tier3
Реєстрування
4 Гру 2024
Дописи
5
Бали
1
Доброго, шановні

Є багатоповерховий будинок з двома секціями. Зараз мешканці хочуть встановити інвертор та акб для живлення насосів та лифтів (по одному в кожній секції), а потім податись на програму 70/30 щоб встановити панелі. Але зараз тільки інвертор та АКБ.
У зв'язку з цим питання, а де взагалі краще поставити інвертор/АКБ у такому випадку? По одному в кожній щітовій? Чи один, наприклад, в щітовій 1?
Або зразу на тех. поверх біля даху?
Грошей не так багато і не хотілось би вгатити іх на один загальний 50квт інвертер, щоб потім з'ясувати, що все ж таки краще 2 незалежних.
На нижньому даху можно встановити 20квт панелі, на високому 20-25кВт.

Дякую
 

Вкладення

  • solar.drawio (4).png
    solar.drawio (4).png
    72,8 Кб · Перегляди: 5
Останнє редагування:
16.5Квт це потужність ліфта? О_о
Я так розумію по 2 ліфта на секцію?
Живити планують один на секцію?
 
2 Мабуть краще з міркувань надійності
Як що два то кожен массив панелей до окремого інвертора можна під'єднати - економія на дротах
один якось треба під'єднувати до двох щитових....?
але мабуть 2 будуть дорожче ніж один хоч і більш потужний
 
По тим потужностям Вам треба 2 на 50 ставити (це навскидку, взагалі треба дивитися) бо тільки 4 кіловатний насос в момент пуску більше 12 може взяти і в лифтах двигуни теж пускові струми мають
 
бо тільки 4 кіловатний насос в момент пуску більше 12 може взяти і в лифтах двигуни теж пускові струми мають
Сучасні ліфти і насоси на частотних перетворювачах, там нема таких струмів.
але мабуть 2 будуть дорожче ніж один хоч і більш потужний
Не мабуть а так і є
На одному і тому ж сайті:
30Kw deye - 201к грн, 50Kw - 265к грн
 
Сучасні ліфти і насоси на частотних перетворювачах, там нема таких струмів.

Не мабуть а так і є
На одному і тому ж сайті:
30Kw deye - 201к грн, 50Kw - 265к грн
Але прикол в тому що кожен інвертор має по 3 входи сонячних панелей+окремий зарядний, тому там треба рахувати чи вивезе один все поле.
 
Треба починати з пускових струмів ліфтів.
Вимірювати вживу. Навіть з частониками буде *1.2-*1.5
Потім ставити інвертор на потужність і батарейки не менше потужності інвертора а краще *1.5
І АВР щоби як є мережа - не смикати інвертор(и).
Потім порахувати загальну вартість рішення
І побачити, що вона *2 від планів.

ну а на майбутнє з урахуванням встановлення ФЕМ -
2 інвертори краще - буде більше входів МРРТ.
Але якщо дах дозволяє встановити всі поля з одним азимутом/нахилом -
можна обійтися і одним.

Як я казав - тут основне буде - сума рішення.
 
До речі, цікаво на яку суму вони розраховують:) Бо по моїм дуже грубим підрахункам це питання десь на 700+к грн тільки за матеріали без панелей
ну якшо навіть таку суму розкинути на 2 дома - може і погодять.
Хоча - погодити з усіми власниками - та ще задачка)
 
16 квт це номінал на великий вантажний.
План-мінімум це по одному пасажирському (7 та 11) та насоси. Але за потреби увімкнути хоча б один вантажний.
На насосах є частотнік.

Просто якщо в майбутньому панелі на даху можно підєднати до одного інвертора, то краще взяти 50квт
Але мене бентежить різниця між дахами.

Чи взагалі можливо ставити інвертер на 1му поверсі? Тоді відстань до панелей на двох дахах буде близько 80м
До того ж під кожним дахом знаходяться ліфтови і є можливість робити з'єднання там.


варіанти:
1) один великий 50квт внизу на 1-му поверсі. Відстань до панелей 80м. Відстань до 2й щиотвої до 30м
2) один великий 50квт на 24 поверсі. Відстань до панелей нижнього даху 40м. Відстань до лифтовоі нижньго даху теж 40м
відстань до насосів 80м вниз
3) ставити 30 в одну секцію, та 20-25 в другу. Тут і два інвертора дорожче за один і акб треба більше.
 
Останнє редагування:
ну тут у вас вже не 1 питання.
відповідаю
1. про дахи я казав
2. на 1му поверсі можна. Але краще інвертор ставити ближче до панелів
бо втрати на постінуму струмі більше ніж на змінному.
3. спершу треба міряти справжнє споживання навіть чз частотники і вже від цього плясяти
коефіцієнти я давав.
 
ага
не побачив відстані між полями.
Інвертори 2
обидва на дах чи в ліфтову
 
  • Like
Реакції: dpi
втрати на постінуму струмі більше ніж на змінному.
Електричні - менші, бо інвертори будуть потужні, а значить високовольтні. Фінансові - так, більші, бо солярний кабель суттєво дорожчий за силовий. Крім того, тягнути високу напругу постійного струму через весь дім - погана ідея з точки зору електробезпеки.
 
і про авр не забудьте - щоби не робило все через інвертор взагалі, коли є мережа.
Як на мене це зовсім зайве. Інвертор захистить двигуни навіть у режимі байпасу. Як від перекосу фаз, так і від перенапруги.
 
трохі намалював
 

Вкладення

  • solar3.drawio.png
    solar3.drawio.png
    98,5 Кб · Перегляди: 6
  • solar2.drawio.png
    solar2.drawio.png
    114,9 Кб · Перегляди: 6
  • solar1.drawio.png
    solar1.drawio.png
    88,7 Кб · Перегляди: 6
Як на мене це зовсім зайве. Інвертор захистить двигуни навіть у режимі байпасу. Як від перекосу фаз, так і від перенапруги.
це для захисту батарей від постійних смикань ліфтів.
не обовязково, але дуже (з досвіду) подовжиь строки роботи батарей.
 
  • Like
Реакції: dpi
Електричні - менші, бо інвертори будуть потужні, а значить високовольтні. Фінансові - так, більші, бо солярний кабель суттєво дорожчий за силовий. Крім того, тягнути високу напругу постійного струму через весь дім - погана ідея з точки зору електробезпеки.
я про солар кабелі. Батареї мають стояти біля інвертора. Це навіть не обговорюється!
 
Назад
Угорі