Поясніть будь ласка!

ну якось так
якщо нема 3ф споживачів - можна ставити 3 різних інвертори
якщо є - лише однакові
якщо треба розшарити 1 батарейку чи блок батарейок - лише однакові
Трохи не так,3ф споживачі бувають різні.
Для 3ф двигунів тільки 3 однофазних сумісних інверторів,або один 3ф.
А якщо 3ф активне навантаження,то можна однією фазою запитати 3 фази.
 
Останнє редагування:
Трохи не так,3ф споживачі бувають різні.
Для 3ф двигунів тільки 3 однофазних сумісних інверторів,або один 3ф.
А якщо 3ф активне навантаження,то можна однією фазою запитити 3 фази.
Якщо нема трьохфазного обладнаня, тоді як це зробити?
 
Уточнюю,зробити що?
 
А якщо 3ф активне навантаження,то можна однією фазою запитати 3 фази.
не буду сперечатися.
Просто скажу - я би не давав тут подібних порад.
Людина, що не розуміє всіх тонкощів - рано чи пізно
увімкне 3ф навантаження - і щось спалить.
 
Не так написав.
Тільки через 3-фазний АВР або 3-фазний ручний перемикач вводу резерва,це буде захист від невірних дій
 
Назад
Угорі