Вибиває всю СЕС

якщо це пункти на інверторі 12 та 13 - в мене 47В і 54В
 
Автоматично заряжается ... Не розумію питання
Вопрос был про наличие коммуникации между батареей и инвертором, или у вас "USER BAT" и ручные настройки зарядки в инверторе
 
26 - 56,4В
27 - 54В
29 - 44В
 
26 - 56,4В
27 - 54В
29 - 44В
А ну то есть у вас ручные настройки и коммуникации нет.
Ну значит инвертор меряя напряжения (и это с учетом падения напряжения на проводах) посчитал что батарея заряжена, а бмс считает что только 80%.
Тут как "Человек, имеющий одни часы, всегда знает точное время, в то время как имеющий несколько часов не уверен ни в чем"
 
даа, все добре, але 5 днів до цього було все інакше ..............

все почалося того, що неділю була пасмурна погода і дощі

а вранці ...бойлер, чайник, насос (все включалось по черзі) і я подумав що недозаряд!

а всі вих сонце, але уже не 100%
 
доброго ....


це масова проблема

давайте спробуєм разом розібратись
 
Останнє редагування:
даа, все добре, але 5 днів до цього було все інакше ..............

все почалося того, що неділю була пасмурна погода і дощі

а вранці ...бойлер, чайник, насос (все включалось по черзі) і я подумав що недозаряд!

а всі вих сонце, але уже не 100%
У вас розбалансування комірок! Підтяніть флот до 3,47 на комірку і залиште систему на 2...3 доби без качель серйозних (не допускайте розряджання нижче 50В) і все у вас вирівняється.
 
26 - 56,4В
27 - 54В
29 - 44В

29 пункт поставити 50В ? так? чи 12 пункт?
Я не знаю який у вас інвертор і які пункти за що відповідають, але в вашому випадку треба міняти не все одразу, бо ви ряду не дасте в рівнях напруг. Змініть лише флот на вказану вище, і балк встановіть трохи вище від флот. А по зниженні напруги на аккумуляторі просто переведіть ввід на комунальну мережу. Хай відбалансується аккумулятор а потім вже будете хімичити з напругами переходу мережа-інвертор-сонце.
 
флот 3,47В х 16 = 55,52В

балк 56В (56,4В)

переход на 220В - 50В

так?
 
добрий .....

все підрівнялось, дякую!
 
Назад
Угорі