Збірка станції

Треба розряджати до 2,8В на комірку маленьким струмом 1-2 А з балансуванням.
Ціль 2,8 на кожній комірці.
Якщо з першого разу не вийде, то зарядити до 3-5 % і знову розряджати. Або чимось примусово розрядити деякі комірки
 
Останнє редагування:
Деякі розрядити вже не вийде, все запаковано бо я думав що вони в паралелі збалансувалися...
Якщо навантажити батарею, то слабші групи можуть швидше просісти і бмс піде в захист. А якщо залишити як є і чекати?
 
От увімкнув інвертор в холосту і дисбаланс ще більше став
 

Вкладення

  • Screenshot_20251201_122334_BMS.jpg
    Screenshot_20251201_122334_BMS.jpg
    724,6 Кб · Перегляди: 5
Хай так розряджаються з балансуванням.
Треба щоб струм балансування був доволі високим відносно струму заряд/розряд
 
Так. Мабуть для цього інвертора не критичне аварійне відключення батареї
 
По низу балансувати це таке собі. Відбалансував групи по 2,8в. Далі повна зарядка і десь з 95% знову дикий розбаланс. Через 10хв як вимкнув зарядку результат на скріні.
 

Вкладення

  • Screenshot_20251202_205935_BMS.jpg
    Screenshot_20251202_205935_BMS.jpg
    731,7 Кб · Перегляди: 5
  • Screenshot_20251203_121114_BMS.jpg
    Screenshot_20251203_121114_BMS.jpg
    729,3 Кб · Перегляди: 5
Зараз зверху балансувати з невеликим струмом заряджання 1-2А
 
Останнє редагування:
Припускаю, що струм завдано постійними резисторами на платі. Що це за чіп ?
 

Вкладення

  • IMG_20251203_125820.jpg
    IMG_20251203_125820.jpg
    1,2 Mб · Перегляди: 5
Це вже точніше сфоткати не зможу, все зібрано і станцію мав відправити днями раніше... але це балансування змінило всі плани...
 
Продовжую збірку першої станції.

Замовив з алі комплектуючі.
Реле зарядки заміню на 100а як на скріні щоб точно не перегрівалося. Також поставлю реле 40а на вихідний модуль 140вт і окремо на два модулі 2х65вт, щоб не прямо через кнопку 7а пускати.

На передню панель станції взяв лампу.

Довго думав як зробити запуск зовнішніх кулерів 24в при старті інвертора... Поки придумав через реле 220в, тому його також замовив. Як інвертор запуститься і видасть 220в реле замкне і запустить вентилятори 24в.

У автомобільних інверторів є не дуже приємна фішка - вони горять якщо під час навантаження відімкнути батарею. Тому вирішив в себе і це передбачити.
Для цього буде ще одне реле :) і плюс модуль низького заряду. Якщо модуль на батареї побачить низький заряд, то він через реле 24в розімкне мережу 220в і зніме навантаження з інвертора. Сподіваюся в реле з катушкую 24в постійного струму можна на кумутаційні контакти пода 220в. Тут також буде реле 100а.
 

Вкладення

  • Screenshot_20251205_163052_AliExpress.jpg
    Screenshot_20251205_163052_AliExpress.jpg
    805,9 Кб · Перегляди: 3
  • Screenshot_20251205_163132_AliExpress.jpg
    Screenshot_20251205_163132_AliExpress.jpg
    665,7 Кб · Перегляди: 3
Назад
Угорі