Зовнішня батарея для ДБЖ/інвертора MUST LP1600-24200/LP16-24100

Хтось може пояснити на хлопський розум як підключити разом такі дві батареї? Потрібно підключати разом коли одинаковий заряд? Яку батарею вмикати як перша?
Ось мануал: https://greenpowertalk.tech/attachments/5410-090026-0100-lp1600-a0-pdf.8187/
Замовив ще одну Must LP16-24100 25,6V 100AH LiFePO4 буду підключати разом. Тепер проект свій проект буду вважати завершений.
 

Вкладення

  • 1757354369297.png
    1757354369297.png
    64,4 Кб · Перегляди: 8
Останнє редагування:
зрівняти хоча би по напрузі, а ще краще зарядить до 100% кожну окремо, щоб потім не було гемора з дизбалансом, вимкнути всі бмс і інвертор , з'єднати згідно інструкції силові і комунікаційні кабелі між акб, єдине я незнайшов в тій інструкції як виставить діпи для мастер батареї і слейв, першою вмикається акб мастер потім слейв. знайдіть інфу по діпам як виставляти мастер і слейв.
 
зрівняти хоча би по напрузі, а ще краще зарядить до 100% кожну окремо, щоб потім не було гемора з дизбалансом, вимкнути всі бмс і інвертор , з'єднати згідно інструкції силові і комунікаційні кабелі між акб, єдине я незнайшов в тій інструкції як виставить діпи для мастер батареї і слейв, першою вмикається акб мастер потім слейв. знайдіть інфу по діпам як виставляти мастер і слейв.
Привіт. Дякую за відповідь. Майстер і слейв мені не актуально (батарея не підключена до інвертора). Інвертор має тільки один порт, і в даний час мені важливіше wifi. А от між собою батареї підключити важливо. Будемо підключати як прийде.
 
нвертор має тільки один порт, і в даний час мені важливіше wifi. А от між собою батареї підключити важливо. Будемо підключати як прийде.
у маста один порт для кан шини і ві-фі? без кан шини нормально буде працювати тіки з 1 акб, при двох без кан шини почнуться перекоси між акб, так як їх опір не може бути однаковий , якась одна завжди буде розряджатися швидче. навіть з кан шиною є розбіг по SOC між паралельними акб.
 
Останнє редагування:
Ні. В інверторі SRNE HF2430S60-100 один. А комбінувати не можу, знаходжуся не вдома. (батько підключить) Тому поки так ...
ну тоді обов'язково зарядити по черзі кожну до одного рівня, потім можна з'єднати.
 
ну тоді обов'язково зарядити по черзі кожну до одного рівня, потім можна з'єднати.
І згодом спостерігати чи мають одинаковий заряд ? (тоді певність що з"єднання між собою кан працює)
 
І згодом спостерігати чи мають одинаковий заряд ? (тоді певність що з"єднання між собою кан працює)
навіть якщо між акб буде зв'язок то толку ніякого не буде якщо немає звязку між мастер акб і інвертором. управління зарядом всеодно буде лише зі сторони інвертора, бмс команди давати не зможе.
 
навіть якщо між акб буде зв'язок то толку ніякого не буде якщо немає звязку між мастер акб і інвертором. управління зарядом всеодно буде лише зі сторони інвертора, бмс команди давати не зможе.
Дякую. Тоді немає сенсу навіть з'єднувати дата-кабель батареї між собою?
 
навіть якщо між акб буде зв'язок то толку ніякого не буде якщо немає звязку між мастер акб і інвертором. управління зарядом всеодно буде лише зі сторони інвертора, бмс команди давати не зможе.
Ось:
В мене плюс що батареї одинакові,і куплені з інтервалом два місяці. (цей самий продавець ніби)

 
Останнє редагування:
Коли з'єднав кабелем, який у комплекті, то батарея тепер показує ємність разом (і не тільки ємність).
 

Вкладення

  • IMG-e5d02ed302233bb63b7685fa6c05a283-V.jpg
    IMG-e5d02ed302233bb63b7685fa6c05a283-V.jpg
    403,9 Кб · Перегляди: 11
  • IMG-959976def12e4d3628fcb440b28e2e40-V.jpg
    IMG-959976def12e4d3628fcb440b28e2e40-V.jpg
    580,9 Кб · Перегляди: 11
Останнє редагування:
Струм з однієї батареї та з двох разом.
 

Вкладення

  • IMG-9c0a5d6a07e7d7a3e84cbb207325ac54-V.jpg
    IMG-9c0a5d6a07e7d7a3e84cbb207325ac54-V.jpg
    516,1 Кб · Перегляди: 4
  • IMG-b23f7794685a9385feeafdfbd00b70fb-V.jpg
    IMG-b23f7794685a9385feeafdfbd00b70fb-V.jpg
    597,7 Кб · Перегляди: 4
Помітив, що дана батарея має дві ревізії. Нова та стара… Я думаю, що встановлено іншу BMS, у новій версії немає DIP-перемикачів та має інший зовнішній вигляд. Помітив, що вказують іншу кількість циклів та вагу, але можливо це маркетинг.

Напрацювання4000 циклів заряду
1760268541527.png
Напрацювання6000 циклів заряду
1760268568975.png
 
Каркас під батареї. Ще помалювати
 

Вкладення

  • IMG-c652d33e3f98d23a3eed7239d1c1f329-V.jpg
    IMG-c652d33e3f98d23a3eed7239d1c1f329-V.jpg
    510,3 Кб · Перегляди: 7
Помітив, що дана батарея має дві ревізії. Нова та стара… Я думаю, що встановлено іншу BMS, у новій версії немає DIP-перемикачів та має інший зовнішній вигляд. Помітив, що вказують іншу кількість циклів та вагу, але можливо це маркетинг.
Так мені теж прийшла така як у вам, нема DIP-перемикачів та Є автомат постійного струму на 125А, у інших ревізіях його не було.
На данний момент я не можу його з'єднати з MUST PV18‑3224 VPM II хоча це повинно буди дуже легко, але ніяка інструкція не домомогає....
 
Так мені теж прийшла така як у вам, нема DIP-перемикачів та Є автомат постійного струму на 125А, у інших ревізіях його не було.
На данний момент я не можу його з'єднати з MUST PV18‑3224 VPM II хоча це повинно буди дуже легко, але ніяка інструкція не домомогає....
Десь читав що потрібно зробити батареї reset, там дирка є в корпусі під нього. А тоді підключити.
 
Десь читав що потрібно зробити батареї reset, там дирка є в корпусі під нього. А тоді підключити.
reset я вже робив це не допомогає.
Що я з'ясував, що ці нові батки можуть мати несумісність з інверторами більш старих моделей. Тому треба з'єднували по протоколу PYLON.
З'єднав - працює пару хвилин а потім інвертор губить батку та знов не бачить ні темпу ні SOC
 
Назад
Угорі