Проблема з JK BMS

Ігор_Л

Tier1
Реєстрування
8 Сер 2024
Дописи
216
Бали
28
В мене на маленькому АКБ LiFePo4 8S з 8 комірок 40135 стоїть JK BMS 40A (JK-BD4A8S4P).
Більше пів року відпрацювала нормально. А зараз почалася незрозуміла поведінка...

Помітив що почав стрибати показник розбалансу, котрий показує Bluetooth додаток на телефоні. АКБ нормально збалансований, заряд закінчений, пише розбаланс 3 мВ... 1 мВ... 3 мВ... 47 мВ... 2 мВ... 32 мВ... 1 мВ... 0 мВ... 54 мВ... 3 мВ. От така дурня, то 1 то 54.
Глянув уважніше... стрибає не показник розбалансу, а стрибає напруга комірок, котру БМС моніторіт.
Причому різних комірок, тобто поганий контакт балансувального проводу... не на всіх же комірках одразу! Заміряв напругу комірок мультіметром - звісно ніяких стрибків він не показав. То глюк БМС.

Підтягнув гвинти, посмикав клеми з балансувальними проводами (думав неконтакт)... не допомогло. Перевантаження БМС також не допомогло.
У мене таке відчуття, що АЦП на БМС, котрий оцифровку напруги комірок робе, здихає.

Хтось з таким стикався? Може це якось полагодити можна? А то використовувати АКБ не можу, із-за стрибків напруги БМС падає у захист.
 
Заміряв напругу комірок мультіметром - звісно ніяких стрибків він не показав.
Можливо мультіметр бере середню, я б осцилографом глянув ще.
Якщо немає осцилографа, я б до контактів комірки прикрутив конденсатор і подивився можливо стрибки зникнуть на цій комірці.
Може це якось полагодити можна?
Ну якщо це справді ацп то є надія що він зовнішній, бо в тих же STM32 версії з вбудованим ацп мають не так багато входів і стоять дорожче.
 
Якщо немає осцилографа, я б до контактів комірки прикрутив конденсатор і подивився можливо стрибки зникнуть на цій комірці.
він же пише - комірки різні.
Схоже справа дійсно в АЦП.
Може перепрошити?
 
Спіймав, зробив фото. Комірка 4 стрибнула. Але бачів таке і на 5 і на 2 комірці.

Я вірно розумію, якщо стрибає напруга у верх, то це 100% не проблема поганого контакту? Як я розумію при короткотривалій втраті контакту провал би вниз відбувався... А то була думка пропаяти клеми на дротах балансування. Але є підозра, що це марна справа... Обжаті вони добре, кліщами.

Якщо це БМС, не впевнений, що є ченс ремонтувати. Стоїть цей АКБ на онлайн UPS Powercom MAC1000. Чорт його знає... Може UPS на АКБ переменку пропускає і це вбило БМС... Може ще шось.

Коштує на Али така БМС 1000 грн., простіше купити... Але мати б впевненість, що і друга не здохне.
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-12-25-22-04-38-968_com.jktech.bms.jpg
    Screenshot_2024-12-25-22-04-38-968_com.jktech.bms.jpg
    476,8 Кб · Перегляди: 31
Спіймав, зробив фото. Комірка 4 стрибнула. Але бачів таке і на 5 і на 2 комірці.

Я вірно розумію, якщо стрибає напруга у верх, то це 100% не проблема поганого контакту? Як я розумію при короткотривалій втраті контакту провал би вниз відбувався... А то була думка пропаяти клеми на дротах балансування. Але є підозра, що це марна справа... Обжаті вони добре, кліщами.

Якщо це БМС, не впевнений, що є ченс ремонтувати. Стоїть цей АКБ на онлайн UPS Powercom MAC1000. Чорт його знає... Може UPS на АКБ переменку пропускає і це вбило БМС... Може ще шось.

Коштує на Али така БМС 1000 грн., простіше купити... Але мати б впевненість, що і друга не здохне.
ну так почитайте логи з БМС.
Там же є)))
 
Ну якщо це справді ацп то є надія що він зовнішній, бо в тих же STM32 версії з вбудованим ацп мають не так багато входів і стоять дорожче.

У STM32 всі мікроконтролери з ADC. Але перепаювати їх - це шлях в нікуди, бо там з імовіністью 99.9% залочена прошивка.
 
У STM32 всі мікроконтролери з ADC.
ну в цілому так, я просто мав на увазі G4 лінійку(чи може там щось новіше вишло) з HiRes ADC. Навіть забув що в звичайних Fках також пару портів є=)
Але перепаювати їх - це шлях в нікуди,
Я мав на увазі у випадку зовнішнього ADC його перепаяти, а з локом так... Навіть при тому що є прошивки - бутлоадер не знайти.
 
Дякую за відповіді. Спробую перебрати батарею. Якщо не допоможе, просто візьму нову БМС. Ремонтувати ту що є, не рентабельно.
 
Дякую за відповіді. Спробую перебрати батарею. Якщо не допоможе, просто візьму нову БМС. Ремонтувати ту що є, не рентабельно.
Згоден.
Але краще таки розібратися чому вона поламалася
Нагадаю про логи))
 
1 загляньте в бмс чи не посилився там спайдермен
переверте провода від бмс до акб,
2 поперевтикайте балансувальні шлейфи на вимкненій бмс
3 перевірте надійність контакту в балансувальних проводах в їх місці кріплення
вони паянні чи обжаті, якщо обжаті то припаять. окислення штука підла.
4 провірить затяжку на термінілах комірок
 
Добрий день.
Вибачте за перерву... Але чекав.

Чекав, поки приїхали з Али перемички на той АКБ. Раніше він зібраний був на самопальних перетинках (провід 6 мм та клеми обжат нього на кінцях під М6).

Зараз зібрав все це на перетинках...
В процесі повністю розібрав АКБ, переткнув всі роз'єми у БМС, пропаяв клеми круглі на М6 на кінцях балансувальних дротів... Спайдермена не було :)

Зібрав. Проблема залишилася. Розбаланс то 1-3 мВ, через секунду то 20-40 мВ, потім знову 1-3. Мультиметр звісно сьрибків не баче. Походу дійсно дохне чип, що напруги вимірює.

Замовив нову БМС на алі, вже їде.
 
Зібрав. Проблема залишилася. Розбаланс то 1-3 мВ, через секунду то 20-40 мВ, потім знову 1-3. Мультиметр звісно сьрибків не баче. Походу дійсно дохне чип, що напруги вимірює.

Замовив нову БМС на алі, вже їде.
А ви часом в налаштуваннях опору проводів балансира бмс не ставили якісь значення?, там нулі стоять чи ні?
 
А ви часом в налаштуваннях опору проводів балансира бмс не ставили якісь значення?, там нулі стоять чи ні?
Ні, жодного разу не змінював ці значення. І я не зовсім розумію, на що їх зміна впливає.

Якщо поспостерігати за опорами, що показує БМС при декількох її включеннях-відключеннях кнопкою... то БМС кожного разу показує різні цифри. Тобто то не реальний опір а якась "погода на Марсі". І навіщо якось корегувати цю умовну "погоду" я не розумію.

Також у мене працює декілька БМС від JK. І довжина проводів всюди приблизно рівна. Але одна БМС пише опір проводів у межах 0.263...0.267 а інша 0.060...0.067. І все пише в омах... Це ж явна дурня.
 
Ні, жодного разу не змінював ці значення. І я не зовсім розумію, на що їх зміна впливає.
а то розібрався на що впливає якщо поставить опір але незовсім зрозумів логіку, я поставтив значення опору проводів 30, то при заряді показники напруги з 3,35В просіли до 3В, і SOC бмс упав з 98% до 0%, виходить що воно корегує втрати папруги на комірці по тому опору який вказати, але тіки при заряді чи розряді, коли заряд вимкнути напруга на комірці знов підскакувала з 3В до 3,35В, далі не грався поставив значення 0, і ці стрибки пропали. але чого не впливає на показники опору комірок нерозумію.
Якщо поспостерігати за опорами, що показує БМС при декількох її включеннях-відключеннях кнопкою... то БМС кожного разу показує різні цифри.
я так зрозумів що опір якраз при включенні заміряється, це саме помітив і на акб електровеліка. а можливо бмс ще періодично проводить заміри сама.

Також у мене працює декілька БМС від JK. І довжина проводів всюди приблизно рівна. Але одна БМС пише опір проводів у межах 0.263...0.267 а інша 0.060...0.067. І все пише в омах... Це ж явна дурня.
китайців умом не поняти?)
 
а можливо бмс ще періодично проводить заміри сама.
Дякую за інформацію. Я впевнився у думці, що змінювати той опір дійсно не варто.

Ті значення опору, що БМС написала при старті, зберігаються весь час роботи, до наступного вимикання/вмикання БМС. У мене пише те ж саме місяцями. Тому періодичних замірів БМС думаю не робе.

Бачів в інеті, що коли БМС не подобається опір, вона красить значенні окремих комірок жовтим або красним кольором. Я так розумію, це привід перевірити контакт/обжим клем на комірці, підтягнути гвинти.
 
Бачів в інеті, що коли БМС не подобається опір, вона красить значенні окремих комірок жовтим або красним кольором. Я так розумію, це привід перевірити контакт/обжим клем на комірці, підтягнути гвинти.
Можливо то ще від прошивки залежить, бо був у мене випадок на акб електровеліка, 14-16 комірки показували ледь не вдвічі більший опір а колір був однаковий, ніякого жовтого чи зеленого небуло, я розібрав перевірив тестером опору, а там все в нормі, перезапуск бмс нічого не давав, тоді я вимкнув бмс і перевтикнув останній шлейф, увімкнув і все стало в норму, тому із за цього випадку зрозумів що опі заміряжться при старті бмс. і зрозумів що інколи проблеми бувають саме з контактом шлейфа, так як велік це удари і вібрації при їзді.
 
То точно, бо опір дротів ніяк не може впливати на замір напруги
Можливо то для компенсацїї саме під час балансування, аля для розрахунку падіння напруги, хоча яке там падіння при 2А.
 
Можливо то для компенсацїї саме під час балансування, аля для розрахунку падіння напруги, хоча яке там падіння при 2А.
як на мене то простіше вимкнути балансування заміряти напругу і знову увімкнути
тим паче цім программа і так керує, але китайці....
 
Назад
Угорі