Перевірені продавці LiFePO4 із гарною якістю та ціною

для лфп 3.65 це кінець заряду, тобто як взядо 3.65 то все, зарядне повинно бути відключено. Тримати лфп постійно під напругою вище 3.4 - це зниження ресурсу. Рішення є, і усі не ідеальні:
1. Виставити заряд 3.4в для лфп (сниження швидкості заряду та недозаряд обох, невеличкий для лфп та сутєвий для нмц
2. Виставити балк 3.6 для лфп та 3.4 флоат (ту все залежить від станції, як вона між режимами переходе)
3. На рівні бмс знизити поріг, шоб бмс відрубала заряд лфп на 3.5 наприклад і відновлювала на 3.4...
Лімітувати на 3.4 це занадто, кітайци пишуть що 3.65 стандартна зарядна напруга для ціх комірок (на 14S це аж 51.1В). При цьому на цій напрузі можно заряджати током 0.5С. За таких умов вони гарантуют 8000 циклів (більше 20років якщо 1 цикл = 1 день). Я вважаю що 3.5В це більш ніж нормально.
ПС. Вибачаюсь за офтоп
Screenshot from 2025-01-04 20-07-28.png
 
Замовив на никон.нл 3 рази по 4ре "Eve MB31 Prismatic 314Ah - LiFePO4 - 3.2Вольт класса A", та 1 раз 2 шт. У сумі 14, подивимось що, та за скільки дойде.
 
Підскажіть програму для айфону для сканування QR-коду елементів LiFePo4.
Для Андроід є така - LiFePoQR Battery QR scanner
А для IOS не можу знайти. А комірки приходять на пошту сьогодні.
Хотілося б перевірити код прямо на місці. Дякую!
 
Спробуй цей . Якщо з камери не спрацює, то вручну
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-01-17-11-57-13-686_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-01-17-11-57-13-686_com.android.chrome.jpg
    486,4 Кб · Перегляди: 13
  • Like
Реакції: TNN
Получен 7 января. Ячейки Catl 100ah 2022. По всем ячейкам превышение макс. допустимого сопротивления - одна мертвая (1.011v-0.62mΩ), одна (та, что на видео 3.017v-0.5mΩ) за неделю саморазрядилась ниже 2v.

Общее сопротивление 7.9mΩ, напряжение с коробки 49.54v, по ячейкам большой разброс: 3.248-0.45, 3.262-0.46, 3.257-0.47, 3.250-0.45, 3.017-0.5, 3.270-0.43, 3.269-0.41, 3.285-0.46, 3.259-0.43, 3.242-0.43, 3.244-0.44, 3.239-0.44, 3.199-0.43, 1.011-0.62, 3.224-0.42, 3.212-0.53.

Т.е. по сути 2 негодные ячейки, остальные тоже хлам. При этом деньги не возвращают. Согласился переслать другому покупателю в Украине, но с 14 января на связь перестали выходить, да и кто в здравом уме это за 200 евро купит.
 
Тема зветься "Перевірені продавці .... з гарною якістю....."
але хоча б напишіть

звідки Ви це отримали?
Це не мій досвід, побачив в ютубі гіркий досвід людини з нконом і опублікував сюди, бо щось нкон посліднім часом починає чудити і нахабніти, опублікував людям на замітку, іншої теми не знаю куди можна таку інфу публікувати. Додам що ця батарея на нкон продається як вживана, багато людей собі понабирали таку батарею, батареї в основному людям приходили в нормі по опору і напрузі ітд, а тут людині відправили якусь жесть, у них на сайті була така версія батареї де одна банка була мертва, але всі інші банки були по показникам в нормі і її продавали за 190 євро, є відео в ютубі, а людині прислали за 300 яке мало бути краще ніж за 190 євро, а прислали за 300 навіть гірше ніж те що було за 190, в цій темі не раз рекламували нкон, то виходить по вашому що в цій гілці нкон з хорошої сторони можна показувати, а з поганої ні...
 
Останнє редагування:
Ось відео, де людина взяла цю бу батарею за 190, і тільки одна банка погана а все інше в нормі,, а вище на відео людині прислали батарею за 300 гіршу ніж людині яка взяла за 190:
на каналі вже є друга частина відео цієї батареї за 190
 
Це не мій досвід, побачив в ютубі гіркий досвід людини з нконом і опублікував сюди, бо щось нкон посліднім часом починає чудити і нахабніти, опублікував людям на замітку, іншої теми не знаю куди можна таку інфу публікувати. Додам що ця батарея на нкон продається як вживана, багато людей собі понабирали таку батарею, батареї в основному людям приходили в нормі по опору і напрузі ітд, а тут людині відправили якусь жесть, у них на сайті була така версія батареї де одна банка була мертва, але всі інші банки були по показникам в нормі і її продавали за 190 євро, є відео в ютубі, а людині прислали за 300 яке мало бути краще ніж за 190 євро, а прислали за 300 навіть гірше ніж те що було за 190, в цій темі не раз рекламували нкон, то виходить по вашому що в цій гілці нкон з хорошої сторони можна показувати, а з поганої ні...
Так на сайте четко написано, что это бывшая в употреблении батарея. Снимают с эксплуатации обычно тогда, когда параметры устройства перестают удовлетворять нормативам, или значительная часть устройств из данной партии стала уже не совсем того. Соответственно, если покупается такая батарея, то это удел энтузиастов, которые продиагностируют ячейки, и в случае необходимости произведут замену бракованных.
Если нужно избежать риска - следует брать ячейки grade A, и уже на них собирать батарею. Даже grade A-, grade B все равно проходят хоть какую-то дефектовку, чтобы в продажу не попали откровенно бракованные элементы.
 
Приїхали 2 коробка (з 4х), що я замовлял. Комірки виглядають як нові, судячи з куаркоду вироблени 2 місяці тому. Напруга однакова, 3.24, опір нема чим виміряти, будемо вважати що норм -) .

Screenshot from 2025-01-26 11-09-22.png
Навмисно замовлял без перемичек, щоб небуло питань у митниці, але прийшло таки з ними, набудь ім (продавцю) ліньки разпаковувати, щоб прибрати. На фото для порівняння те що прийсло з батареями, та те що я купував окремо на аліекспрес
Screenshot from 2025-01-26 11-09-42.png
А ось тут вони будуть колись жити
Screenshot from 2025-01-26 11-11-25.png
 
А ось тут вони будуть колись жити
Це ніша в підлозі? Цікаве рішення. Але головне щоб поруч води не було.
В мене інвертор стоїть в технічному підвалі, поруч з бойлерами та котлом. Нещодавно вночі зірвало зливний шланг на пральній машині і трохи води просочилося і в цей підвал. Слава богу інвертор ті потоки оминули, але на підлозі невеликі калюжі були...
 
Це ніша в підлозі? Цікаве рішення. Але головне щоб поруч води не було.
В мене інвертор стоїть в технічному підвалі, поруч з бойлерами та котлом. Нещодавно вночі зірвало зливний шланг на пральній машині і трохи води просочилося і в цей підвал. Слава богу інвертор ті потоки оминули, але на підлозі невеликі калюжі були...
Ні,не підлога. Це окрема, спеціально зроблена залізобетона армована конструкція. Стінки 10 см, кришка 8мм сталь. 4 комірки, з каждої 50мм труба, теж у бетоні, з віходом на вулицю, на випадок якщо щось. У бетон також вмонтованій термо кабель, для підігреву взимку.
Не дуже красиво, але надійно та не дорого.
 
Це окрема, спеціально зроблена залізобетона армована конструкція
Питання, а чому не передбачили, можливість збільшення можливостей, наприклад довести загальну кількість батареї до 48 вольт та вже не 16S, а ще додавати паралельне 16S2P...?
Чи може передбачили, лише не видно на фото...
Минає час, ми пізнаємо нове, з'являються можливості покращити і т.і....

Ваше рішення стосовно безпеки, так би мовити "фундаментальне", напевно і в прямому і в переносному значенні.
 
Останнє редагування:
Це ніша в підлозі? Цікаве рішення. Але головне щоб поруч води не було.
В мене інвертор стоїть в технічному підвалі, поруч з бойлерами та котлом. Нещодавно вночі зірвало зливний шланг на пральній машині і трохи води просочилося і в цей підвал. Слава богу інвертор ті потоки оминули, але на підлозі невеликі калюжі були...
Теперь у вас есть опыт: всю электронику нужно немного поднимать над поверхностью пола, во избежание залития при потопе, хоть на 5-7 см.
 
Теперь у вас есть опыт: всю электронику нужно немного поднимать над поверхностью пола, во избежание залития при потопе, хоть на 5-7 см.
Та в мене і так все підняте - інвертор на стіні, батарея на тумбі висотою десь 70см. Але пральна машина була поверхом вище, тому в одному місці потекло і по стіні, добре що не по тій, де інвертор.
 
Питання, а чому не передбачили, можливість збільшення можливостей, наприклад довести загальну кількість батареї до 48 вольт та вже не 16S, а ще додавати паралельне 16S2P...?
Чи може передбачили, лише не видно на фото...
Минає час, ми пізнаємо нове, з'являються можливості покращити і т.і....

Ваше рішення стосовно безпеки, так би мовити "фундаментальне", напевно і в прямому і в переносному значенні.
Воно і так на 48В працює. Я мав на увазі не 4 комірки батарей, а 4 таких відсіка. В 2х з них зараз по 2 батареі 156 Ah 12S2P (типу 0Z1915592H з фольксвагену) звичайного ліитію, а в ціх двух будуть по 7 шт LiFePo4 на 314 Ah, загалом 14. Якщо комусь цікаво завтра можу зробити загальне фото. Взагалі воно планувалось на 8 батарей 156 Ah 12S2P, але с того часу ліфери значно подешевшали, тому брати звичайни літій іоні вже немає сенсу.
 
Назад
Угорі