Аварійне використання сонячних панелей, у разі зникенення світла

Думаю - ні. Просто більше енергії не виробляється. Потужність на внутрішньому опорі комірок завжди рівна добутку квадрату струму на внутрішній опір комірки. Оскільки струм рівний робочому - то і потужність на комірці буде виділятись така , як і при робочому режимі. Так , батареї будуть нагріватись трохи більше , оскільки з них не забирається частина сонячної енергії в вигляді електроенергії. Але якщо врахувати , що ККД батареї не більше 20% (тобто 80 відсотків всеодно гріють батарею), то цей нагрів не повинен бути критичним. І ще раз. Це аварійний режим, щоб отримати якусь енергію найшвидшим і найдешевшим шляхом.
 
По-вашему получается кпд100%)
Ні , Ви мене не зрозуміли. На батарею падає 100% сонячної енергії. Під навантаженням 20% перетворюється в електроенергію, а 80% - в тепло , яке нагріває батарею (просто як темну поглинаючу поверхню). Відбиванням нехтуємо , оскільки воно є у всіх випадках. Якщо батарея відключена , то вся сонячна енергія буде перетворюватись в тепло, яке її нагріває(ми ж знаємо , енергія ніде не дівається і нізвідки не береться). Якщо вона закорочена (або навантаженням сильно обмежена напруга на ній), то теж практично вся сонячна енергія перетвориться в тепло. Таким чином , батарея , яка генерує електричну потужність буде грітись менше ніж або відключена або закорочена батарея. Пропорційно величині згенерованої електричної потужності.
 
Останнє редагування:
Нахожусь в Херсоне. С нетерпением жду освобождения. Понимаю ,что последствием будет отсутвие напруги в электромережи. Имею СЭС. В ее составе удобно расположенный отдельный стринг на 10 панелей х 330ватт. Пока есть возможность собираюсь прикупить инвертор 12/220 или 24/220 (?) Мощностью до 1 киловата, плюс контроллер заряда. Имею 2 автомобильных аккум.
Помогите советом по конфигурации, подключению и реализации подобных планов в случае форс мажорных обстоятпльств.
 
Нахожусь в Херсоне. С нетерпением жду освобождения. Понимаю ,что последствием будет отсутвие напруги в электромережи. Имею СЭС. В ее составе удобно расположенный отдельный стринг на 10 панелей х 330ватт. Пока есть возможность собираюсь прикупить инвертор 12/220 или 24/220 (?) Мощностью до 1 киловата, плюс контроллер заряда. Имею 2 автомобильных аккум.
Помогите советом по конфигурации, подключению и реализации подобных планов в случае форс мажорных обстоятпльств.
ти не параметри кажи, а мету. ти хочеш автономне енергопостачання на 1кВт?
 
Нахожусь в Херсоне. С нетерпением жду освобождения. Понимаю ,что последствием будет отсутвие напруги в электромережи. Имею СЭС. В ее составе удобно расположенный отдельный стринг на 10 панелей х 330ватт. Пока есть возможность собираюсь прикупить инвертор 12/220 или 24/220 (?) Мощностью до 1 киловата, плюс контроллер заряда. Имею 2 автомобильных аккум.
Помогите советом по конфигурации, подключению и реализации подобных планов в случае форс мажорных обстоятпльств.
В даной ситуацыи в правельном напр.24вернее .по панелям плясать от контролера
 
Нахожусь в Херсоне. С нетерпением жду освобождения. Понимаю ,что последствием будет отсутвие напруги в электромережи. Имею СЭС. В ее составе удобно расположенный отдельный стринг на 10 панелей х 330ватт. Пока есть возможность собираюсь прикупить инвертор 12/220 или 24/220 (?) Мощностью до 1 киловата, плюс контроллер заряда. Имею 2 автомобильных аккум.
Помогите советом по конфигурации, подключению и реализации подобных планов в случае форс мажорных обстоятпльств.
Якщо дозволяють фінанси - найбільш просте рішення - автономний сонячний інвертор і підключати стрінг до нього , коли немає мережі.
Або гібридний - і стрінг підключений до нього , а на вихід 220В підключити критичних споживачів.
 
Вопрос не в финансах а в логистике! Невозможно на отрезанной от снабжения территории купить что захочешь....
Нашел инвертор 12/220 с модефицированным синусом , контроллер найти не могу. Ну, допустим буду заряжать аккумулятор в ручном режиме. С постоянным контролем напряжения на клемах ( до максимума в 14 вольт) . С кривым синусом все понятно , хоть новости по спутнику буду контролировать.
Мне нужна подсказка, сколько панелей подключать к аккумулятору для его зарядки. Хватит ли одной? Панель Risen 330 ватт. с напряжением 36 вольт и силой 8 ампер. Как долго может заряжатся батарея 55 ампер? А может соединить два аккумулятора последовательно и заряжать не 12вольт а связку в 24?
 
С вашей панелью в 36В это будет много. Даже для двух последовательно соединённых АКБ. Поэтому предлагаю заколхозить...ставьте два АКБ последовательно и лампочку на 12В ватт так на 100, тоже последовательно. И будете заряжать. Контролировать можно по вольметру. Это как аварийный выход. Удачи.
 
Тогда может лучше третью АКБ последовательно.... кто может сказать : за солнечный день все три зарядятся от, допустим, половинного остатка?
 
Мне нужна подсказка, сколько панелей подключать к аккумулятору для его зарядки. Хватит ли одной? Панель Risen 330 ватт. с напряжением 36 вольт и силой 8 ампер. Как долго может заряжатся батарея 55 ампер? А может соединить два аккумулятора последовательно и заряжать не 12вольт а связку в 24?
Для зарядки двух последовательных АКБ (или одной) достаточно одной панели , время полной зарядки при ярком солнце- 55/8*1,2 = около 8 часов. Если две батареи - запасете в два раза больше энергии. Если батареи паралельно - время зарядки увеличится вдвое.
Если контролировать заряд по напряжению на АКБ , никаких дополнительных устройств не надо. Главное - не перезаряжать батарею.
 
С вашей панелью в 36В это будет много. Даже для двух последовательно соединённых АКБ. Поэтому предлагаю заколхозить...ставьте два АКБ последовательно и лампочку на 12В ватт так на 100, тоже последовательно. И будете заряжать. Контролировать можно по вольметру. Это как аварийный выход. Удачи.
Лампочку можна поставити , вона буде як індикатор наявності струму від батареї. Іншої користі від неї не бачу. Батарея - це генератор струму , вона сама обмежить струм на рівні 8А. Я в попередніх постах це описував.
 
Можно ли во время зарядки одновременно осуществлять отбор мощности на потребители (инвертор)?
 
Можно ли во время зарядки одновременно осуществлять отбор мощности на потребители (инвертор)?
Да , просто время зарядки увеличится (или аккумулятор будет разряжаться, в зависимости от солнца и отбираемой мощности)
 
Якшо э 2 аккумулятори по 12в 200ач, чи можно їх напряму заряджати від сонячних панелей скажемо RCM-280 (24в 270ватт)?
П.с. у мене є також готова сес з зеленим тарифом, але не гібрид. І я теж без світла як і весь Херсон.
 
Якшо э 2 аккумулятори по 12в 200ач, чи можно їх напряму заряджати від сонячних панелей скажемо RCM-280 (24в 270ватт)?
П.с. у мене є також готова сес з зеленим тарифом, але не гібрид. І я теж без світла як і весь Херсон.
Если АКБ соединить последовательно, то будет недозаряд, но как вариант имеет право на существование. Но нужно контролировать процесс. Если АКБ соединить параллельно, то читай выше, либо контроллер, либо лампочка. И опять таки,если лампочка, контролировать процесс. Удачи.
 
Если АКБ соединить последовательно, то будет недозаряд, но как вариант имеет право на существование. Но нужно контролировать процесс. Если АКБ соединить параллельно, то читай выше, либо контроллер, либо лампочка. И опять таки,если лампочка, контролировать процесс. Удачи.
Ну або можна заряджати кожен окремо )
 
Добре, це вже щось, який тоді є хороший контроллер dc-dc котрий підійде до такого заряду? Я можу вже замовити, працює доставка.
I ще пітання, чи можна від'єднати один зі стрінгів прямо біля інвертора і з нього взяти ток?
photo_2022-11-18_12-33-44.jpg
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі