Як підключити інвертор ANERN AN-SCI-EVO-6200 до батареї ANERN AN-LPB-N-48100

В інструкції до бат Аруна вказано що головний акк керуе по низькому входу (485) увімкненням/вімкненням усіх підпорядкованних баток
Не представляю як це буде працювати....

Китайці вийшли на зв'язок та надіслали мені інструкції по підключенню. Сьогодні спробую. Якщо вийде - закину сюди файли. Бо там у відео - одна схема підключення. А у пдф - інша.
 
та надіслали мені інструкції по підключенню. Сьогодні спробую.
Ніфіга не працює. Скинули відео, де 4 батареї підключені паралельно. Схема така: Інвертор - Бат (ДІП 1) - Бат (ДІП 2)....
У мене так з самого початку було - так не працює.
А другий був пдф файл. Там схема від ДІП 0 до ДІП 3, причому інвертор підключається до ДІП 3. Ця фігня також не працює. Інвертор не реагує ні на що, окрім ДІП1. Завтра буду їх знов штиркати.
 
Прикріпляю файли китайців. У мене нічого не змінилось після спроб підключення. Може комусь іншому повезе більше.
Я так і не зрозумів, що повинно змінитися якщо інвертор таки побачить другу батарею. Чи то середній СОК буде, чи то в меню інвертора буде загальна ємність.... відповідей немає нажаль.
 

Вкладення

  • EVO1.mp4
    17,7 Mб
  • Evo2.mp4
    16,5 Mб
  • Evo3.pdf
    3,9 Mб · Перегляди: 23
  • Evo4.png
    Evo4.png
    165,6 Кб · Перегляди: 15
В мене Evo6200 +стояли 2 батареї підключені послідовно 24100,не показувало заряд температуру на інверторі і в додатку мучився я з тими діпами шо тільки не робив,звʼязався з китайцями напряму сказали шо послідовне підключення заборонено, добре зняв тих 2 поставив одну 48100 налаштував в 05 Lip
Dip 1on, і воно всеодно не показує на інверторі і в додатку заряд акб шо робити вже сам незнаю
 
Dip 1on, і воно всеодно не показує на інверторі і в додатку заряд акб шо робити вже сам незна
На батареї протокол стоїть РАСЕ ? А інвертор яка ревізія ? З кргулим ще екраном ? Чи вже нова як ось на відео вище?
Сказати що це дивно - так ні. Китайці як завжди..... десятки інструкцій, мануалів які суперечать один одному, ніяка сумісність своїх же продуктів. Підтримка ніяка. Вже раз 100 пожалів, що взяв цей анерн. Доречі, а Ви куди китайцям писали ?
Щодо інвертора, то в мене також 6200 та 2 шт 48100. Воно працює тільки з однією батарею, другу не бачить. І тільки на першому ДІПі. Але бачить всі хар-ки що в першої, що в другої. З цим проблем немає.
 
На батареї протокол стоїть РАСЕ ? А інвертор яка ревізія ? З кргулим ще екраном ? Чи вже нова як ось на відео вище?
Сказати що це дивно - так ні. Китайці як завжди..... десятки інструкцій, мануалів які суперечать один одному, ніяка сумісність своїх же продуктів. Підтримка ніяка. Вже раз 100 пожалів, що взяв цей анерн. Доречі, а Ви куди китайцям писали ?
Щодо інвертора, то в мене також 6200 та 2 шт 48100. Воно працює тільки з однією батарею, другу не бачить. І тільки на першому ДІПі. Але бачить всі хар-ки що в першої, що в другої. З цим проблем немає.
На самій батареї нема такого пункту вибір протоколу, а інвертор цей новий так що на відео
 
На батареї протокол стоїть РАСЕ ? А інвертор яка ревізія ? З кргулим ще екраном ? Чи вже нова як ось на відео вище?
Сказати що це дивно - так ні. Китайці як завжди..... десятки інструкцій, мануалів які суперечать один одному, ніяка сумісність своїх же продуктів. Підтримка ніяка. Вже раз 100 пожалів, що взяв цей анерн. Доречі, а Ви куди китайцям писали ?
Щодо інвертора, то в мене також 6200 та 2 шт 48100. Воно працює тільки з однією батарею, другу не бачить. І тільки на першому ДІПі. Але бачить всі хар-ки що в першої, що в другої. З цим проблем немає.
Тобто у Вас показує інвертор заряд акамулятора у %?я писав їм на вацап вони мені таку саму відеоінструкцію вислали як вище
 
Тобто у Вас показує інвертор заряд акамулятора у %?я писав їм на вацап вони мені таку саму відеоінструкцію вислали як вище
І інвертор показує, і в програмі моніторингу бачу. Але тільки тієї батареї, до якої підключений інвертор. Про другу він не знає навіть.
А що це у Вас за батарея, де немає вибору протоколу ? Якась дуже стара ? Бо такі налаштування я бачив навіть в старих ревізіях. Можете сфоткати головну сторінку меню?
Щось тут не так.... "Другу не бачить, але характеристики бачить..."
Я мав на увазі, що при підключенні інвертора до батарей по черзі - він бачить їх характеристики без проблем. Тобто втикнув кабель у першу - бачить хар-ки першої. Втикнув кабель в другу - бачить хар-ки другої. Він бачить батарею тільки з першою адресою (ДІП "1"). Що там за нею (хоч 10 батарей) - йому пофіг. Всі дані будуть виводитися з першої, до якої він підключен.
 
І інвертор показує, і в програмі моніторингу бачу. Але тільки тієї батареї, до якої підключений інвертор. Про другу він не знає навіть.
А що це у Вас за батарея, де немає вибору протоколу ? Якась дуже стара ? Бо такі налаштування я бачив навіть в старих ревізіях. Можете сфоткати головну сторінку меню?

Я мав на увазі, що при підключенні інвертора до батарей по черзі - він бачить їх характеристики без проблем. Тобто втикнув кабель у першу - бачить хар-ки першої. Втикнув кабель в другу - бачить хар-ки другої. Він бачить батарею тільки з першою адресою (ДІП "1"). Що там за нею (хоч 10 батарей) - йому пофіг. Всі дані будуть виводитися з першої, до якої він підключен.
Змиріться, Ви забагато хочете від бюджетних інверторів. Підключить по дата кабелю тільки одну батарею і живіть далі. Якщо паралельні батареї приблизно однакові, то SOC в них в процесі заряду-розряду не розлазиться більше ніж на +-10%. Цього цілком достатньо для планування споживання.
 
Змиріться, Ви забагато хочете від бюджетних інверторів. Підключить по дата кабелю тільки одну батарею і живіть далі. Якщо паралельні батареї приблизно однакові, то SOC в них в процесі заряду-розряду не розлазиться більше ніж на +-10%. Цього цілком достатньо для планування споживання.
Я вже так і зробив. Але це неправильно. Якщо виробник каже що є паралельна робота, кидає відео як підключати... а воно не працює - самі розумієте, так не повинно бути.
Мене зараз більше турбує, що інвертор замість увімкнення флоат після балк починає постійно качати до балк через деякі проміжки часу. Ще й вентилятори при цьому врубає.
 
Я вже так і зробив. Але це неправильно. Якщо виробник каже що є паралельна робота, кидає відео як підключати... а воно не працює - самі розумієте, так не повинно бути.
Мене зараз більше турбує, що інвертор замість увімкнення флоат після балк починає постійно качати до балк через деякі проміжки часу. Ще й вентилятори при цьому врубає.
А якщо включити без дата-кабеля по напругам, то не качає?
 
А якщо включити без дата-кабеля по напругам, то не качає?
Качає так само.

Я все більше приходжу до висновку, що зв'язок крізь RS485 в цьому інверторі існує тільки для того щоб виводити ці дані на екран інвертора (ну і можна дивитись через софт, якщо є вайфай чи підключено через РС232). Все. Більше ніяких функцій немає.

Приклад. Вмикаємо режим еквалайз (ставимо значення, яке точно призведе до OVP, наприклад, 59-60В). Режим вмикається, починає підвищуватися напруга. І ось вже майже 3.65 на якоїсь ячейці... і Бац! БМС відключає батарею - OVP (спеціально роблю щоб вимикалась перша та, яка має зв'язок з інвертором). А що інвертор?
1) Якщо підключено 2 батареї: продовжує закачувати в другу батарею, доки та теж не викине OVP. Тобто повністю ігнорує, що перша батарея кричить йому в порт - Гееей, там OVP... стопе!
2) Якщо підключена 1 батарея, то заряд зупиняється і інвертор пише - відсутня батарея. Тобто йому пофігу що там та батарея пише. Він просто бачить що не стало напруги, тож батарея для нього просто відсутня.

Я майже певен, що теж саме трапляється зі всіма іншими налаштуваннями, командами і т.д. від батареї. Тобто діалог такий:
БМС: знизь зарядний струм
Інвертор: напруга ще не дістала до потрібного значення, закрий рот
БМС: вже дістала, знижуй
Інвертор: закрий рот і жери що тобі дають.

Тож мій висновок такий: окрім моніторингу деяких значень ви нічого не отримаєте від цього зв'язку.
І то.... всі дані можна бачити на самій БМС (якщо локально). А через Smart ESS тільки SOC моніториться з батареї. Всі інші значення (напруга батареї, струм заряду/розряду) беруться з самого інвертора і до БМС не мають ніякого відношення.
 
Тобто у Вас показує інвертор заряд акамулятора у %?я писав їм на вацап вони мені таку саму відеоінструкцію вислали як вище
Доречі, мені вдалося подружити батарею та інвертор через LIL (pylon).
На батареї обираєте для 485 протоколу - пілон.
На інверторі ставите ЛІЛ, та у 43 пункті змінюєте адресу з 48 на 49.
В мене працює. Правда це нічого не змінило в порівнянні з РАСЕ. Але ж може у Вас так покаже СОК. Спробуйте.
 
Доречі, мені вдалося подружити батарею та інвертор через LIL (pylon).
На батареї обираєте для 485 протоколу - пілон.
На інверторі ставите ЛІЛ, та у 43 пункті змінюєте адресу з 48 на 49.
В мене працює. Правда це нічого не змінило в порівнянні з РАСЕ. Але ж може у Вас так покаже СОК. Спробуйте.
Мені вдалось їх подружити китайці дали кабель комплектний з неправильною розпіновкою, я запінував сам виставив lip і 43-48 в мене все почало показувати, тепер система навіть працює по іншому вентилятори так постійно не гудять і батараю заряжається правильним струмом тобто гапоиклад коли зарядка доходить до90% ампераж зменшується 15,8,5,3
 
А який акум, і розпіновка
 
Мені вдалось їх подружити китайці дали кабель комплектний з неправильною розпіновкою, я запінував сам виставив lip і 43-48 в мене все почало показувати, тепер система навіть працює по іншому вентилятори так постійно не гудять і батараю заряжається правильним струмом тобто гапоиклад коли зарядка доходить до90% ампераж зменшується 15,8,5,3
Також цікавть! Перечитав всю тему - і не зрозумів - при паралельному підключенні батарей - вони з'єднуються звичайним T568B кабелем? і в які порти правий лівий?
 
Також цікавть! Перечитав всю тему - і не зрозумів - при паралельному підключенні батарей - вони з'єднуються звичайним T568B кабелем? і в які порти правий лівий?
Ви цитуєте людину, у якої 1 батарея і була просто проблема з'єднання між батареєю та інвертором. Ваше питання в іншому і відповіді на нього нема. Китайці кидають відео та мануали як підключати (доречі, які мають суттеві відмінності), але не можуть (не хочуть?) відповісти на запитання - як зрозуміти, що інвертор бачить 2, 3... батареї в каскаді.
Після експериментів я прийшов до висновку, що інвертор працює тільки з першою батареєю (яка має адресу на ДІПах 1). Всі інші батареї йому пофігу. Окрім того, інвертор не сприймає якісь команди від БМС. Він просто бере інформацію та виводить на екран та можливо використовує в процесі заряда.
 
Ви цитуєте людину, у якої 1 батарея і була просто проблема з'єднання між батареєю та інвертором. Ваше питання в іншому і відповіді на нього нема. Китайці кидають відео та мануали як підключати (доречі, які мають суттеві відмінності), але не можуть (не хочуть?) відповісти на запитання - як зрозуміти, що інвертор бачить 2, 3... батареї в каскаді.
Після експериментів я прийшов до висновку, що інвертор працює тільки з першою батареєю (яка має адресу на ДІПах 1). Всі інші батареї йому пофігу. Окрім того, інвертор не сприймає якісь команди від БМС. Він просто бере інформацію та виводить на екран та можливо використовує в процесі заряда.
то ставити USE, і не експерементувати з LI...??
 
то ставити USE, і не експерементувати з LI...??
Та чому ж відразу use. Можна lip, та расе на батке. В усілякому разі інвертор бачить першу бат по цьому протоколу 100%. Напруги булк/катофф - встановлюються вручну згідно з інформацією на бокової наліпці на батареї. Флоат - вже забув якій треба. А відпрацювання інвертора в режимах сбу - по процентам заряду , якій побачить інвертор якщо батарея буде працювати з ним по протоколу расе. Я поки що забив на конект з другою батарейкой
 
Назад
Угорі