MUST-PV18-3224 VPM II все по поличках

поставте напругу 24В, можна 20В , це не суттєво, ваш LiFePO4 потребує незначного заряду, щоб запустити інвертор, при цьому акумулятор не обов'язково від'єднувати від інвертора.
Не забудьте, що на вході 230В інвертора повинно бути підключене живлення зі зовнішньої електромережі, щоб інвертор
після старту відразу почав заряджати ваш акум.
Щоб уникнути такого розряду, у вас в інверторі слід виставити напругу відключення інвертора (п.19 дивись Інструкція (пост 1)) вище , ніж напруга відключення BMS вашого акумулятора.
Скажу вам, робота 15 год на акумі 100 Аг це відмінний показник, враховуючи, що акумулятор такої ємності це мінімум для інвертора 3,2 кВт.
 
поставте напругу 24В, можна 20В , це не суттєво, ваш LiFePO4 потребує незначного заряду, щоб запустити інвертор, при цьому акумулятор не обоі'язково від'єднувати від інвертора.
Не забудьте, що на вході 230В інвертора повинно бути підключене живлення зі зовнішньої електромережі, щоб інвертор


після старту відразу почав заряджати ваш акум.
Щоб уникнути такого розряду, у вас в інверторі слід виставити напругу відключення інвертора (п.19 дивись Інструкція (пост 1)) вище , ніж напруга відключення BMS вашого акумулятора.
Скажу вам, робота 15 год на акумі 100 Аг це відмінний показник, враховуючи, що акумулятор такої ємності це мінімум для інвертора 3,2 кВт.
Дуже Вам дякую!!! Зараз швиденько куплю зарядку для автомобільного акб і зроблю все як ви написали. Обовʼязково відпишусь по результатам. Ще раз дуже дякую!!!
 
Дуже Вам дякую!!! Зараз швиденько куплю зарядку для автомобільного акб і зроблю все як ви написали. Обовʼязково відпишусь по результатам. Ще раз дуже дякую!!!
у вас блоки живлення якої потужності? Можливо їх вистачить?
Спробуйте з їх допомогою підзарядити. Не знаю, чи доцільно на один раз зарядки бігти за автомобільним зарядним
 
пробуйте, сподіваюсь буде достатньо
 
під₴єднайте до акума, при цьому інвертор не запускайте. 30 хв і пробуйте увімкнути інвертор , а при запуску блок живлення не відмикайте. Якщо інвертор запуститься, тоді блок живлення від'єднайте
 
не забудьте, напруга230В з електромережі на вхід інвертора має бути увімкнена, повторюсь, щоб при старті інвертор відразу почав зарядку акума
 
не забудьте, напруга230В з електромережі на вхід інвертора має бути увімкнена, повторюсь, щоб при старті інвертор відразу почав зарядку акума
Ок! Прийняв!! Мені правда як втопленику везе, світло з'явилось на годину і знову пійшло:( Тому підготуюсь до старту!
 
в ефірі буду після 14.00 , в діректі я дав телефон для консультації
 
як ваші успіхи зі стартом інвертора і зарядкою акума?
 
Чекаю на світло,досі не заживили гашу группу. Чекаю:(
 
співчуваю, а коли по графіку вмикають.
До речі, я зі Львова
 
співчуваю, а коли по графіку вмикають.
До речі, я зі Львова
По графікам зазвичай не більше 14 годин на добу відключення, частіше меньше. В цей раз після обстрілів ось так, неприємно.
 
ок, чекаю на ваші результати, можете повідомити по телефону, якщо буде зручно
 
Додам пару думок для вашого кейсу.
БМС в акумі дійсно пішла у захист від глибокого розряду, вивести її з того стану можна лише зарядкою акума.
Але ви написали, що зарядка ваша 24 вольти. Цього для пробудження БМС вистачить.
Але якщо інвертор потім вмикати не від'єднуючи зарядний блок, то вольтаж від нього буде більший ніж від зарядного блоку.
Якщо зарядний блок має певний захист все буде добре, якщо ні, то можуть бути неприємні варіанти.
Я б радив все ж від'єднати зарядний блок через 30 хвилин заряджання, перевірити, що батарея має напругу, та під'єднувати потім до інвертора, щоб продовжити заряджання.
 
Додам пару думок для вашого кейсу.
БМС в акумі дійсно пішла у захист від глибокого розряду, вивести її з того стану можна лише зарядкою акума.
Але ви написали, що зарядка ваша 24 вольти. Цього для пробудження БМС вистачить.
Але якщо інвертор потім вмикати не від'єднуючи зарядний блок, то вольтаж від нього буде більший ніж від зарядного блоку.
Якщо зарядний блок має певний захист все буде добре, якщо ні, то можуть бути неприємні варіанти.
Я б радив все ж від'єднати зарядний блок через 30 хвилин заряджання, перевірити, що батарея має напругу, та під'єднувати потім до інвертора, щоб продовжити заряджання.
Дякую за пораду. Мабудь так і спробую для початку. Але це все не раніше чим через три години, а може і пізніше бо ДТЕК сказав що ще не прийшов час.
 
Додам пару думок для вашого кейсу.
БМС в акумі дійсно пішла у захист від глибокого розряду, вивести її з того стану можна лише зарядкою акума.
Але ви написали, що зарядка ваша 24 вольти. Цього для пробудження БМС вистачить.
Але якщо інвертор потім вмикати не від'єднуючи зарядний блок, то вольтаж від нього буде більший ніж від зарядного блоку.
Якщо зарядний блок має певний захист все буде добре, якщо ні, то можуть бути неприємні варіанти.
Я б радив все ж від'єднати зарядний блок через 30 хвилин заряджання, перевірити, що батарея має напругу, та під'єднувати потім до інвертора, щоб продовжити заряджання.
навантаженням, тобто споживачем є акумулятор, а зарядний блок є генератором енергії, він на себе нічого не бере, бо здатний лише виробляти і не більше. Але , кожен вирішує як вважає
 
Назад
Угорі