MUST PV1800VPM постійно змінюе джерела живлення

оце реально нонсенс, хто вам сказав що власне споживання інвертора міняється якщо не буде навантаження на виході???, це дурня повна , інвертор якщо він увімкнений, завжи споживає стале значення і попарабану чи на виході висить 2кВт навантаження чи 0Вт, він всеодно буде споживать одну і ту саму кількість енергії на власні потреби завжди, як з навантаженням так і без.

Представим що я розкулупав кнопку і зробитв так як ви сказали і інвертор повністю вимикається коли з'явиться світло, питання знатокам- а як акумулятор буде заряджатися якщо інвертор потущений кнопкою??? відповідь- ніяк. Докупляти окреме зарядне ? воно коштує не мало, чи стоїть чинка вичинки? сумніваюсь, інвертор стіки світла не споживає, якщо це не 8-10кВт модель.
АВР придумали для генератора, а інвертор сам по собі і є системою АВР, ви намагаєтесь за авеерить АВР.
Ця система заслуговує на жиння у випадку використання простого перетворювача 12-220 з окремим зарядним блоком який буде заряджати акб, але ніяк не для гібрида чи повноцінного УПСа, в якому і так все автоматизовано і вже інтегровано байпас.
В деяких випадках цю систему можна примінити для таких інверторів як Luxpower, у нього два вимикачі , і якщо вимкнути EPS то інвертор переходить в режим очікування, всі блоки крім МППТ відключаються і інвертор майже нічого не споживає але може заряджати від сонця, але треба панелі і сонце а якщо це ніч то заряду небуде.
Ви взагалі не розумієте, що запитуєте?
Ось ваше питання: "Скажіть а як в цій схемі реалізовоно вимикання інвертора або переведедення в режим очікування поки є зовнішня мережа щоб не було власного споживання від акб і мережі?".
Тобто ви запитуєте, як вимкнути інвертор взагалі при наявності зовнішньої електроиережі. Також, і про режим очікування.

Тобто у попередньому пості , я описав, як при наявності електромережі вимкнути інвертор повністю, як це зробити автоматично.
Зрозуміло, що у цьому випадку зарядка акумулятора не буде здійснюватись. І не більше.

А режим очікування, здійснюється саме схемою, яку я надав вище. У мене так працює без проблем. Є напруга ззовні, перемикач Tomzn перемикає живлення навантаження з електромережі безпосередньо, а не через байпас інвертора. В цей час інвертор підзаряджає акумулятор при потребі.

Зникає напруга ззовні, перемикач Tomzn з затримкою часу при наявності реле перемикає живлення на інвертор, можна і без реле затримки, тоді перемикання моментальне. Ось і все.
Мета такої схеми, щоб не переганяти через байпас живлення навантаження, коли наявна зовнішня електромережа. І це незалежно від потужності інвертора.

Щодо власного споживання інвертора при наявності навантаження і в режимі очікуванні, то ці величини будуть різними.
Це просто. Будь-яке навантаження потребує охолодження. У мене інвертор Must pv18-3224 vpm 3200 Вт 24 В.
Коли навантаження на інвертор складає до 800Вт, вентилятори не вмикаються. При більшому навантаження вентилятори вмикаються, відповідно втрати збільшуються.
 
Останнє редагування:
щодо власного споживання інвертора при наявності навантаження і в режимі очікуванні, то ці величини будуть різними.
ці велечини будуть однакові, по перше те що ви називаєте режимом очікування ним не являється ви взагалі розумієте як працює гібрийдний інвертор чи хочаб компютерний упс? явно ні, бо якби знали то такого не писали б.
Режим очікування це коли всі силові блоки вимкнені і на виході інвертора 0В, активні тіки міски які можуть увімкнути інвертор по команді, а споживання інвертора декілька ват, а не тоді коли він працює просто без навантаження і споживає наприклад 35Вт(у кожного інвертора цей показник різний). АВР неможе перевести ваш інвертор в режим очікування а просто кидає навантаження в обхід, а це повторюсь не є режим очікування, це називається простой.
При більшому навантаження вентилятори вмикаються, відповідно витрати збільшуються.
в режимі байпасу, а гібрид знаходиться в ньому завжди коли не працює від акб, інвертор не бере на себе ніякого навантаження він пропускає мимо себе як перемичка в прямому сенсі цього слова, втрати ідуть при роботі від акб, або при заряді акб, в режимі підмішування, коли працюють силові транзистори дроселя і так далі. Те що там вмикаються кулери то це тупість алгоритму, а охолоджувати в байпасі якщо не іде заряд просто немає кого, там нічого не гріється немає ніяких втрат, в байпасі якщо заходить в інвертор 209В 49Гц то стіки ж і вийде 209В 49Гц, не більше не менче, які втрати на чому? там нічого не преобразується, а власне споживання від зменчення навантаження в байпасі не міняється. Якщо там і буде якась економія на роботі кулерів то ціна яку нада виложить за все те додаткове обладнання ніколи не окупиться за зеконономлені пару ват світла на кулерах, ви не економите ви переплатили.
Куди економніше булоб підключить типу хоме асистент і запрограмувати на перехід в режим очікуання(справжній режим очікування ) при двох умовах акб 100% і є мережа, тоді інвертор перейде в режим очікування лише після заряду акб. ото дійсно була б економія без кучі непотрібних дорогих кишок.
 
Останнє редагування:
в байпасі якщо заходить в інвертор 209В 49Гц то стіки ж і вийде 209В 49Гц, не більше не менче
Ще е струм, і в режимі байпасу заходить більший ніж виходить, можна взяти кліщі і заміряти, а не писати 1000 знаків тексту
 
ці велечини будуть однакові, по перше те що ви називаєте режимом очікування ним не являється ви взагалі розумієте як працює гібрийдний інвертор чи хочаб компютерний упс? явно ні, бо якби знали то такого не писали б.
Режим очікування це коли всі силові блоки вимкнені і на виході інвертора 0В, активні тіки міски які можуть увімкнути інвертор по команді, а споживання інвертора декілька ват, а не тоді коли він працює просто без навантаження і споживає наприклад 35Вт(у кожного інвертора цей показник різний). АВР неможе перевести ваш інвертор в режим очікування а просто кидає навантаження в обхід, а це повторюсь не є режим очікування, це називається простой.

в режимі байпасу, а гібрид знаходиться в ньому завжди коли не працює від акб, інвертор не бере на себе ніякого навантаження він пропускає мимо себе як перемичка в прямому сенсі цього слова, втрати ідуть при роботі від акб, або при заряді акб, в режимі підмішування, коли працюють силові транзистори дроселя і так далі. Те що там вмикаються кулери то це тупість алгоритму, а охолоджувати в байпасі якщо не іде заряд просто немає кого, там нічого не гріється немає ніяких втрат, в байпасі якщо заходить в інвертор 209В 49Гц то стіки ж і вийде 209В 49Гц, не більше не менче, які втрати на чому? там нічого не преобразується, а власне споживання від зменчення навантаження в байпасі не міняється. Якщо там і буде якась економія на роботі кулерів то ціна яку нада виложить за все те додаткове обладнання ніколи не окупиться за зеконономлені пару ват світла на кулерах, ви не економите ви переплатили.
Куди економніше булоб підключить типу хоме асистент і запрограмувати на перехід в режим очікуання(справжній режим очікування ) при двох умовах акб 100% і є мережа, тоді інвертор перейде в режим очікування лише після заряду акб. ото дійсно була б економія без кучі непотрібних дорогих кишок.
я вважаю, що у вас недостатньо знань з цього питання.Вивчайте фізику і користуйтесь своїми схемами, які ви пропонуєте на словах. Сподіваюсь наш діалог вичерпаний. Дякую.
 
Ще е струм, і в режимі байпасу заходить більший ніж виходить, можна взяти кліщі і заміряти, а не писати 1000 знаків тексту
а я і не стверджую що інвертор не бере на свої потреби а навпаки , звісно між входом і виходом в байпасі буде різниця рівна потужності споживанню інвертора, і ця величина стала -/+ не залежно він навантаження інвертора на виході при роботі в байпасі ,але пан tsmarko1 намагається довести протилежне. стверджуючи що в байпасі ідуть втрати через інвертор. На чому втрати загадка.
 
а я і не стверджую що інвертор не бере на свої потреби а навпаки , звісно між входом і виходом в байпасі буде різниця рівна потужності споживанню інвертора, і ця величина стала -/+ не залежно він навантаження інвертора на виході при роботі в байпасі ,але пан tsmarko1 намагається довести протилежне. стверджуючи що в байпасі ідуть втрати через інвертор. На чому втрати загадка.
фрази "в байпасі ідуть втрати через інвертор" у своєму пості я не бачу. Прошу вказати.
Можливо ви хотіли сказати наступне: "при проходженні змінного струму через струмопровідник виникають втрати". З цим я погоджусь.
 
При більшому навантаження вентилятори вмикаються, відповідно втрати збільшуються.
Які втрати можуть бути в байпасі через навантаження? аргументуйте технічними термінами. в цифрах скіки втрат і на що?
тобто не через байпас інвертора, тоді споживання на власні потреби інвертора є мінімальними.
яким чином споживання інвертора збільшиться при навантаженні при роботі в байпасі? на скіки ват?
Скіки ват споживає оте реле з обвісом, скіки на ньому буде витрат електроенергії? порахуйте все
 
Останнє редагування:
Які втрати можуть бути в байпасі через навантаження? аргументуйте технічними термінами. в цифрах скіки втрат і на що?
читайте #28, відкривайте підручник з фізики і рахуйте, якщо вам потрібна інформація щодо втрат енергії при живленні навантаження через байпас інвертора.
 
читайте #28, відкривайте підручник з фізики і рахуйте, якщо вам потрібна інформація щодо втрат енергії при живленні навантаження через байпас інвертора.
тобто втрати на провідниках байпаса інвертора більші чим на провідниках байпаса реле томбзона??? ви розумієте цей абсурд??
 
Останнє редагування:
тобто втрати на провідниках байпаса інвертора більші чим на провідниках байпаса реле томбзона??? ви розумієте цей абсурд??
це ви так вважаєте,а я такого не писав. Вкажіть, де це було сказане мною?
Виразу, "ви розумієте цей абсурд" в мовній практиці не існує.
Окрім фізики спробуйте поглибити свої знання мови.
 
через автоматичний перемикач, напр. Towzn, тобто не через байпас інвертора, тоді споживання на власні потреби інвертора є мінімальними.
Ви так і не пояснили яким чарівним чином інвертор починає споживати менче на власні потреби в режимі байпасу якщо зняти навантаження на виході інвертора і пустить мимо через АВР, це ж не он-лайн інвертор а офлайн. і повторю вдруге інвертор завжди споживає приблизно однакову кількість інергії від мережі і акб в байпасі незалежно від навантаження на виході, 0Вт чи 5кВт буде навантаження, а інвертор буде брати однакову кількість на власне споживання, навантаження на це ніяк не впливає і не може це технологічно не можливо.
 
Спеціально для tsmarko1 ходив мерзнув в коридор, покажу на практиці для диванних спеціалістів, бо по іншому недоходить.
1) перше фото це інвертор в байпасі без навантаження на виході, споживає 50Вт з мережі для власних потреб, ця цифра скакає від 30 до 50. по паспорту сказано до 60Вт.
2) друге фото це байпас при навантаженні, з мережі зайшло 580Вт а в будинок пішло 530Вт, різниця 50Вт на власні потреби.
3) третє фото байпас з мережі 1,39кВт і 1,34 кВт в будинок і знов блін різниця 50Вт на власні потреби.
4) четверте фото (це я дуйчика врубав) байпас, з мережі 2,19кВт в будинок 2,14кВт, і знов магічні 50Вт різниця,
Так чого ж інвертор блін скотиняка що в холосту бере 50Вт +/- що при 2кВт навантаження всеодно ті самі +/- 50Вт, загадка, напевно інвертор погано фізику знає, завтра відправлю на курси підвищення кваліфікації а то висить на стіні без толку.
Теорію довів на цьому все.
я вважаю, що у вас недостатньо знань з цього питання.Вивчайте фізику і користуйтесь своїми схемами, які ви пропонуєте на словах. Сподіваюсь наш діалог вичерпаний. Дякую.
П.С маю вищу технічну освіту, такщо знання фізики і математики принаймі раніше мав хороші хоч і навчався заочно. на звання проффесор не претендую. Дякую за увагу
 

Вкладення

  • 5.jpg
    5.jpg
    3,2 Mб · Перегляди: 6
  • 500.jpg
    500.jpg
    3,2 Mб · Перегляди: 4
  • 1300.jpg
    1300.jpg
    3,3 Mб · Перегляди: 6
  • 2000.jpg
    2000.jpg
    3,2 Mб · Перегляди: 6
Останнє редагування:
А як же пришвидшення кулерів при збільшенні навантаження?
Скільки споживають ті кулери, 10-15Вт? і це не постійно ж, АВР коштує понад 1тис грн, це 231кВт електроенергії, значить кулери будуть працювать на ці кошти в районі 15тис годин безперервно цілодобово, це один рік і 8 місяців, де економія?
 
Скільки споживають ті кулери, 10-15Вт? і це не постійно ж, АВР коштує понад 1тис грн, це 231кВт електроенергії, значить кулери будуть працювать на ці кошти 15тис годин безперервно цілодобово, це один рік і 8 місяців, де економія?
таке АВР коштує 750-800 грн. і пропускає струм 100-120А, а інвертор пропустить лише свою номінальну потужність (говоримо про 3-3,2 кВт), а далі аварійно вимкнеться. Все ще залеить від марки інвертора. Бо не завжди такі аварійні вимкнення інвертора проходять успішно.
Тобто, раціонально, коли немає постійних вимкнень електроенергії, інвертор відпочиває - вимкнутий. Все навантаження відбувається оминаючи інвертор.
Коли в квартирі згідно договору з енергопостачальною організацією встановлено ввідний обмежуючий автомат 32А, то це дозволяє вмикати одночасно електрочайник при роботі електроплити, бойлера, чи інших приладів. Тобто, легко 7-7,5 кВт.
Також, немає потреби розділяти і вмикати лише частину внутрішньої електромережі через інвертор.
Проте кожен може вмикати, перемикати на свій розсуд. Нікому це не заборонено.
Як говорить мій знайомий, який мешкає у Берліні, вживаючи відомий штамп " im dalej na wschód, tym więcej dzikusów "
 
таке АВР коштує 750-800 грн. і пропускає струм 100-120А, а інвертор пропустить лише свою номінальну потужність (говоримо про 3-3,2 кВт), а далі аварійно вимкнеться. Все ще залеить від марки інвертора. Бо не завжди такі аварійні вимкнення інвертора проходять успішно.
Тобто, раціонально, коли немає постійних вимкнень електроенергії, інвертор відпочиває - вимкнутий. Все навантаження відбувається оминаючи інвертор.
Коли в квартирі згідно договору з енергопостачальною організацією встановлено ввідний обмежуючий автомат 32А, то це дозволяє вмикати одночасно електрочайник при роботі електроплити, бойлера, чи інших приладів. Тобто, легко 7-7,5 кВт.
Також, немає потреби розділяти і вмикати лише частину внутрішньої електромережі через інвертор.
Проте кожен може вмикати, перемикати на свій розсуд. Нікому це не заборонено.
Як говорить мій знайомий, який мешкає у Берліні, вживаючи відомий штамп " im dalej na wschód, tym więcej dzikusów "
Це вже абсолютно інша історія, і з цим я з вами на всі 100 погоджуюся тут питань немає, а перед цим мова ішла зовсім про інше.
 
Це вже абсолютно інша історія, і з цим я з вами на всі 100 погоджуюся тут питань немає, а перед цим мова ішла зовсім про інше.
а я про це намагався сказати, коли показав схему підключення через перемикач.
А стосовно внутнішніх втрат енергії в інверторах на власні потреби, при різних режимах роботи та з різними джерелами енергії, з докладними показниками можна подивитись на youtube під назвою Marko.
 
Назад
Угорі