Збірка станції

Під гайку з фланцем можна кинуть металеву шайбу не менчу за діаметр фланця, щоб фланець гайки не вигризав мідну шину, мідну шину залудить нада хоча б в місцях контакту, бо так вона окислиться з часом і опір сильно виросте, те що затягується на останніх 0,5 обертах так і повинно бути в моїх EVE105 M4 те саме , сумніваюсь що воно відкрутиться, ну раз ви так переживаєте то зверху кидається ще одна звичайна гайка без фланця без шайби.
 
мідну шину залудить нада хоча б в місцях контакту,
Вже так і планую. Замовив припой, сьогодні займуся цим.

то зверху кидається ще одна звичайна гайка без фланця без шайби.
Цікава ідея, спробую якщо шпильки вистачить
 
Є ще одне питання по лудінню.
Замовив біметалеві шайби так як плюс і мінус виведений будуть через саморобну мідну шину. Між міддю і коміркою буде шайба. Чи треба лудити як шину і шайбу зі сторони шини чи тільки одну шину?
 
шайби зазвичай оцинковані, їх лудить не треба тай недуже вийде.
 
Це біметалеві шайби. З одної сторони алюміній а з іншої мідь без лудження. Поки лудити не буду
 
Це біметалеві шайби. З одної сторони алюміній а з іншої мідь без лудження. Поки лудити не буду
весь струм ітиме через точку шпилька-шина, гайка і шайба там мало на що впливає, навіть якщо будуть іржавими.
 
Це саме гайка на основні клеми батареї, там де немає комплектної лудженної шини і відразу буде люміній га мідь. Щоб цього не було взяв біматалеві шайби. Вони саме будут проводити напругу.
Згодом зроблю їх фотл

Продовжую збірку. Почав лудити саморобні шини.
 

Вкладення

  • 20250917_205525.jpg
    20250917_205525.jpg
    1,2 Mб · Перегляди: 9
я не правильно зрозумів де ті шайби стоятимуть, якщо вийде так що шайба це місток між двох контактів то проще використать струмопровідну пасту чим лудить, якщо вона є звісно, або хімічне лудіння, там швидко і ідеально рівний шар лягає. але знову ж якщо є. Я уже всим запасся.
 
Ось такі шайби
 

Вкладення

  • 20250918_120511.jpg
    20250918_120511.jpg
    1,4 Mб · Перегляди: 7
Чи є сенс повністю не запаковувати батарею щоб була вентиляція між комірками?
На різних відео по lifepo4 бачу їх пакують герметично.
В мене при зарядці 20а комірки прогрілися до 32 градусів від 25 кімнатних. Планується розряд при 60а.
По проєкту зверху і знизу не пакую щоб була вентиляція, але явно не буде герметичності. Вже засумнівався.
 

Вкладення

  • 20250919_123023.jpg
    20250919_123023.jpg
    2,6 Mб · Перегляди: 6
в герметичній упаковці може утворюватись роса при перепадах температур, якщо при герметизації була волога в повітрі, а вона буде.
 
З мене майстер лудіння так собі :)
Довелося зчухувати напильником і нождаком бугри щоб було рівно і макстмальний контакт. Подекуди проступає мідь...

А є якесь хімічне лудіння?
 

Вкладення

  • 20250920_114139.jpg
    20250920_114139.jpg
    2,4 Mб · Перегляди: 7
Є досить простий спосіб електрохімічного нікелювання. Потрібен блок живлення десь на 12В, 2А але краще з регулюванням напруги. Далі наливаєте в якусь ємність звичайний 9% оцет. Деталь для нікелювання ретельно зачищаєте наждачкою і підключаєте до мінуса. Для анода потрібен нікель. Можна наприклад взяти жмут стрічки для зварювання акумуляторів. Цей електрод потрібно зробити приблизно такий самий за площею, як наша деталь. Підключаєте його для плюса. Анод буде розчинятися і осідати на катод тонким шаром. Далі опускаєте анод та катод в оцет щоб вони висіли один навпроти іншого і вмикаєте струм. Струм треба буде підібрати експериментально. Нікель почне розчинятися і розчин стане синє-зеленого кольору. Покриття буде виходити матовим. В якості анода ще можна використовувати ніхром (стару спіраль від тена). Там буде розчинятися і нікель, і хром. Але осідатиме тільки нікель.
 
Продовжую збірку. Біметалеві шайби мягкі і напресувалися нижче на саму основу комірок, так як отвір саморобної шини М8 а це якраз діаметр нижньої частини шпильки за яким вже йде приварювання. Може так навіть і краще. Вийшли мідні контакти :)
Чи ні?

Також видно наче як трохи здерло міді на шайбі, але зі сторони шини там якраз луджене.

Ще під рукою є мідна паста.. чи нею вже не бавитись?
 

Вкладення

  • 20250920_162729.jpg
    20250920_162729.jpg
    1,3 Mб · Перегляди: 4
  • 20250920_161644.jpg
    20250920_161644.jpg
    1,3 Mб · Перегляди: 4
  • 20250920_161416.jpg
    20250920_161416.jpg
    1,3 Mб · Перегляди: 4
Дозбирав батарею.
Спершу проводи бмс хотів пустити зверху над рамкою, але вона має зніматися окремо від батареї, тому до неї провода не закріпити і наче якийсь "павук" висів. Вирішив переробити. На батарею приклеїв текстоліт на мягкий скотч. На нього такий сами мягкий скотч. Зробив джгут від бмс, обматав армованим скотчем і зверху ще каптоном. Далі по "доріжкам" скотча прокинув проводи. Там де було близько до шини (загальний плюс і мінус) ще додатково поклав текстоліт. Поверху доріжок пустив каптон.
До мідних шин провода припаяв.

Шпильки затянув під 5НМ. Наче нічого не зірвало.
Загальний опір батареї до бмс 4,4мОм

Так як балансувальні дроти різав, то їх не вистачало і паяв подовження. Переживав що буде опір більший на них, але ні, опір такий сами. А максимальний вийшов там де не паяв.

Чекаю коли відбалансуються самі нові комірки з іншими в паралельному підключенні і буду тестувати.
 

Вкладення

  • 20250920_185333.jpg
    20250920_185333.jpg
    2,4 Mб · Перегляди: 7
  • 20250920_185216.jpg
    20250920_185216.jpg
    1,8 Mб · Перегляди: 6
  • 20250920_185239.jpg
    20250920_185239.jpg
    1,8 Mб · Перегляди: 7
  • Screenshot_20250920_185519_BMS.jpg
    Screenshot_20250920_185519_BMS.jpg
    758 Кб · Перегляди: 7
Останнє редагування:
Корисна штука. Було б в мене таке я б два дні з лудінням не мучився....

Бачу в jkbms новий пункт.
PCL Module:

Де знайти інфу що це таке? В гуглі це або модуль звязку з бмс або захист від перезарядку. А по факту що воно таке?
 
Немає сенсу чекати самобалансування паралелі. Там дуже малі струми перетікання
 
Назад
Угорі