Яка bms( це плата управління батареями) найкраще всього сумісна з інвертором luxpower

це тіпа виглядає так,- я хочу зробить велік без руля і розігнатися до 100км і якщо я після того повороту з обривом останусь живий це буде на вагу золота....???!!!!:oops::oops::oops: Я люблю експерименти ну тут я нервово покурю в стороні.
 
це тіпа виглядає так,- я хочу зробить велік без руля і розігнатися до 100км і якщо я після того повороту з обривом останусь живий це буде на вагу золота....???!!!!:oops::oops::oops: Я люблю експерименти ну тут я нервово покурю в стороні.
Ні це виглядає як механік який купив не авто а запчастини і склав сам, потім навчився їздити.
Я маю відчувати і знати усі процеси всередині.

Це буде дуже сумний досвід=)
Головне - буде цікаво.

Якшо збірка не згорить протягом кількох років - тоді я зможу дійсно стверджувати шо я таки шось розумію в тому усьому.
 
Ні це виглядає як механік який купив не авто а запчастини і склав сам, потім навчився їздити.
Я маю відчувати і знати усі процеси всередині, а не бавитись з бмс.
ні це авто зібране з запчастин без руля і гальм, тіки і педалю газу.
 
Останнє редагування:
ні це авто зібране з запчастин без руся і гальм, тіки і педалю газу.
ні, кермо і гальма я виставлю в інверторі вольтажами.
Теоретично інвертор якшо вийде з ладу все зможе спалити, але з такою ж ймовірністю може і bms вийти з ладу. Тому, надіюсь шо інвертор не підведе
 
ні, кермо і гальма я виставлю в інверторі вольтажами.
Теоретично інвертор якшо вийде з ладу все зможе спалити, але з такою ж ймовірністю може і bms вийти з ладу. Тому, надіюсь шо інвертор не підведе
для того якраз кан шину і придумали , якщо інвертор втратить зв'язок з бмс він не буде її заряджати
бачив я одного блогера в якого 16S 300AH без БМС робила деякий час , але при певних умовах.
 
Останнє редагування:
для того якраз кан шину і придумали , якщо інвертор втратить зв'язок з бмс він не буде її заряджати
саме так.
Для мене головне в цьому всьому досвід. Я за останній місяць більше інформації по електриці поглинув ніж за останніх 20 років
бачив я обного блогера в якого 16S 300AH без БМС робила деякий час , але при певних умовах.
Я можливо відпишусь через рік якшо не згорить і якшо згорить, в будь якому випадку буде цікаво.
 
Ви процес взагалі не розумієте, не лізьте боже...

Який досвід? У вас одна комірка піде в оверчардж на першому ж циклі, на інверторі буде показувати наче всього 54.8 а на справді 15 комірок 3.40 а одна вже 3.8 , результат - дим з батареї и просрані бабки.
ви гадаєте що у вас після мене щось вийде переубідить?, ну спробуйте я постою збоку .
 
Ви процес взагалі не розумієте, не лізьте боже...

Який досвід? У вас одна комірка піде в оверчардж на першому ж циклі, на інверторі буде показувати наче всього 54.8 а насправді 15 комірок 3.40 а одна вже 3.8 , результат - дим з батареї і просрані бабки.
система фізично не зможе до такого дойти. Якшо одна 3.4, а решта 3.8, бо напруга зарядки в мене 3.4 на комірку, відповідно якшо 1 просто мертва 3 вольт, а решта 15 на 0,4/15 = 0.026, відповідно 3.426 вольт.
Але як відомо запас міцності у мене до 3.8-4 вольт на комірку.
А коли одна 3 вольт а решта заряджені, то система вже (віддаватиме лише 10% ємності) і я перевірятиму чому.
Навіть якшо одна комірка 0 вольт, решта 54,4/15=3.62 вольт. Це віртуальний і нереальний сценарій.
треба шоб аж 8!!! комірок мали 3 вольт тоді інші 8 зможуть досягти 3.8 вольт, ця система вже 8 разів вийде з ладу.
Фізику ніхто не відміняв.
Перезаряд фізично неможливий.
 
Останнє редагування:
Я пропоную навіть відкрити окрему тему для експериментаторів.
Щоби потім інші вчилися вже не на своїх помилках)))).
 
Навіть якшо одна комірка 0 вольт, решта 54,4/15=3.62 вольт
А як що одна 4 вольта і вже вздулася то інши (54.4-4)/15=3.36 в результаті єксперементу
Маємо нормальну загальну напругу і 1 комірку яка виїшла з ладу
 
А як що одна 4 вольта і вже вздулася то інши (54.4-4)/15=3.36 в результаті єксперементу
Маємо нормальну загальну напругу і 1 комірку яка виїшла з ладу
ну тут у прихильників роботи без інв+бмс є пояснення - в будь якому разі спрацює захист бмс
і вона відключить інвертор. А потім я по ВТ зєднаюсь з БМС і там все побачу і все вирішу.
 
А як що одна 4 вольта і вже вздулася то інши (54.4-4)/15=3.36 в результаті єксперементу
Маємо нормальну загальну напругу і 1 комірку яка виїшла з ладу
а если принимать во внимание номинальное напряжение АКБ 3,2В то батареек, которые "вийшли з ладу" может быть больше одной. ))
 
у прихильників роботи без інв+бмс є пояснення
Тут мова іде про прихильника роботи взагалі без БМС, без зв'язку між інвертором і бмс але з балансіром ще можна прожити але зовсім без БМС, як автор хоче...
 
А як що одна 4 вольта і вже вздулася то інши (54.4-4)/15=3.36 в результаті єксперементу
Маємо нормальну загальну напругу і 1 комірку яка виїшла з ладу
шоб їй стати 4 внутрішній опір має зменшитись. Зазвичай при зношенні і експлуатації і здутті опір росте. Яким чином опір може зменшитись в дохлої комірки?
Опір в комірки найменший при купівлі і нової, далі лише вгору і вгору.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі