Гібридні інвертори від PowMr. Досвід використання та відгуки

На DC шині. при працюючому інверторі до 450 вольт, вона з'єднана з PV, там звісно стоїть діод, але в діода е "паразитний" зворотній струм, я думаю цього достатньо щоб "щипало"
Дякую. Я переживав що щось не так з приладом і він некоректно працює. Після монтажу панелей буду підключати на всьому відключеному приладі.
 
Доброго дня. Маю POW-HVM3.2H-24V-N (замовив у липні, приїхав у жовтні) та до нього 2 шт. батареї EVE 105Ah 24V з JK BMS. Ще не використовувався інвертер з навантаженням.
Проблема - після включення інвертора (кнопка BMS, DC автомат, Інвертер) та включення вхіної мережі 220 В (Utility) виделкою в розетку із дотриманням фази/нейтралі, не завжди включає зовнішню мережу в байпас і на заряд (з'являється знак вишки мережі і все); вчора перший запуск все ОК і навіть зарядив одну батарею. Після переключення на іншу - після запуску і подачі Utility не проключає мережу на байпас і на заряд. З'являється знак вежі мережі і все. На вхідних клемах 220В є. Повернення на першу батарею, 3-4 перезапуски - без змін. Помилок на табло - нема. Може хто стикався з таким?
 

Вкладення

  • 1736780415011.jpg
    1736780415011.jpg
    935,3 Кб · Перегляди: 9
  • 1736780414986.jpg
    1736780414986.jpg
    1,2 Mб · Перегляди: 9
Останнє редагування:
Доброго дня. Маю POW-HVM3.2H-24V-N (замовив у липні, приїхав у жовтні) та до нього 2 шт. батареї EVE 105Ah 24V з JK BMS. Ще не використовувався інвертер з навантаженням.
Проблема - після включення інвертора (кнопка BMS, DC автомат, Інвертер) та включення вхіної мережі 220 В (Utility) виделкою в розетку із дотриманням фази/нейтралі, не завжди включає зовнішню мережу в байпас і на заряд (з'являється знак вишки мережі і все); вчора перший запуск все ОК і навіть зарядив одну батарею. Після переключення на іншу - після запуску і подачі Utility не проключає мережу на байпас і на заряд. З'являється знак вежі мережі і все. На вхідних клемах 220В є. Повернення на першу батарею, 3-4 перезапуски - без змін. Помилок на табло - нема. Може хто стикався з таким?
Це проблема з підписом прошивки на заводі. Подивіться ось це відео
 
Доброго дня. Маю POW-HVM3.2H-24V-N (замовив у липні, приїхав у жовтні) та до нього 2 шт. батареї EVE 105Ah 24V з JK BMS. Ще не використовувався інвертер з навантаженням.
Проблема - після включення інвертора (кнопка BMS, DC автомат, Інвертер) та включення вхіної мережі 220 В (Utility) виделкою в розетку із дотриманням фази/нейтралі, не завжди включає зовнішню мережу в байпас і на заряд (з'являється знак вишки мережі і все); вчора перший запуск все ОК і навіть зарядив одну батарею. Після переключення на іншу - після запуску і подачі Utility не проключає мережу на байпас і на заряд. З'являється знак вежі мережі і все. На вхідних клемах 220В є. Повернення на першу батарею, 3-4 перезапуски - без змін. Помилок на табло - нема. Може хто стикався з таким?
напишіть про це, а ще краще зробити відео і надіслати продавцю. Зазвичай, китайці відправлять нову плату з поправленою прошивкою. Стару плату відправляти продавцю не потрібно буде.
 
Доброго дня. Маю POW-HVM3.2H-24V-N (замовив у липні, приїхав у жовтні) та до нього 2 шт. батареї EVE 105Ah 24V з JK BMS. Ще не використовувався інвертер з навантаженням.
Проблема - після включення інвертора (кнопка BMS, DC автомат, Інвертер) та включення вхіної мережі 220 В (Utility) виделкою в розетку із дотриманням фази/нейтралі, не завжди включає зовнішню мережу в байпас і на заряд (з'являється знак вишки мережі і все); вчора перший запуск все ОК і навіть зарядив одну батарею. Після переключення на іншу - після запуску і подачі Utility не проключає мережу на байпас і на заряд. З'являється знак вежі мережі і все. На вхідних клемах 220В є. Повернення на першу батарею, 3-4 перезапуски - без змін. Помилок на табло - нема. Може хто стикався з таким?
Замість UPS виберіть APL
 
Замість UPS виберіть APL
Доброго дня. Ваша порада допомогла. Не думав (в мануалі такого теж нема) що зміна UPS/APL вплине на проблему. Як я розумію інвертор так поводитись не повинен, тим більше діапазон вхідної напруги в UPS "ближчий" до необхідного для побутової техніки, мілісекунди на переключення мене не турбують. Чи можy сподіватись, що в режимі APL з інфертором буде все ОК і не буде впливу (через реле напруги) на роботу газового котла опалення?
 
Доброго дня. Дякую за посилання. В мене помилки не виникало, просто після включення інвертора та подачі мережі він не проключав байпас на навантаження та не включав зарядку, тільки з'являвся мигаючий символ вежі мережі (від якого малює проключення) і в такому режимі він залишається.
Тут вище порада змінити режим UPS на APL допомогла, вчора протестив - перезапуск кілька разів, все ок. Тільки питання - чи не випливе це якоюсь проблемою у майбутньому. Написав продавцю на Алі.
Це проблема з підписом прошивки на заводі. Подивіться ось це відео
 
напишіть про це, а ще краще зробити відео і надіслати продавцю. Зазвичай, китайці відправлять нову плату з поправленою прошивкою. Стару плату відправляти продавцю не потрібно буде.
Доброго дня. За Вашою порадою звернувся до продавця (MPPT Speciality Store). Два тижні переписки, різноманітних тестів з відео налаштувань, тесту стабільності напруги та частоти мережі і в кінці він спитав про UPS/APL режим. Дізнавшись що в APL працює порадив використовувати тільки його; на аргумент що повинні працювати всі режими і прохання або відправити справний або повернути гроші - замовк. Як ще на нього вплинути?
 
PowMr 4.2
При роботі інвертора спостерігалася проблема з аудіосистемою, постійно монітор виходив з режиму очікування, а також збої в роботі відеокамер (приривалося відео), це ще сильніше виявлялося коли навантаження 50-100ватт на інверторі. Поставив эмі фільтр, а також Феритове кільце, і проблеми пропали, може комусь це теж поможе.
 

Вкладення

  • зображення_viber_2025-02-06_15-39-10-863.jpg
    зображення_viber_2025-02-06_15-39-10-863.jpg
    244,4 Кб · Перегляди: 22
Добрий день. Прошу допомоги в наступному питанні. Інвертор PowMr 10.2. В налаштуванні роботи стоїть SUB. Вдень є вироботка від сонця, споживання майже мінімальне, заряду АКБ немає показує AC Bypass. Ввечері без сонця показує те саме. Де що з ним не так? Дякую за допомогу.
Без сонця.jpg
З сонцем.jpg

При відключенні від мережі спрацьовує як ДБЖБез мережі.jpg
 
Останнє редагування:
Підкажіть будь ласка, чи буде працювати інвертор 4,2 кВт PowMr лише від акумулятора, без підключення до мережі? Треба перевірити акум на новій пошті 24В 100 Аг, не знайшов кращого способу ніж везти на пошту інвертор і підключати його там до аккума і давати навантаження, наприклад болгаркою.
 
Підкажіть будь ласка, чи буде працювати інвертор 4,2 кВт PowMr лише від акумулятора, без підключення до мережі? Треба перевірити акум на новій пошті 24В 100 Аг, не знайшов кращого способу ніж везти на пошту інвертор і підключати його там до аккума і давати навантаження, наприклад болгаркою.
Надто екзотичний спосіб перевірки ви придумали. У магазинах, де торгують автоакумуляторами завжди є навантажувальна вилка для перевірки. Типу такої. Візміть в аренду на пару годин та й перевірите адекватно.
 
Підкажіть будь ласка, чи буде працювати інвертор 4,2 кВт PowMr лише від акумулятора, без підключення до мережі? Треба перевірити акум на новій пошті 24В 100 Аг, не знайшов кращого способу ніж везти на пошту інвертор і підключати його там до аккума і давати навантаження, наприклад болгаркою.
значно простіше обзавестися резистивним навантаженням типу ніхромової проволоки або керамічний резистор відповідного опору , і напряму на акум, і не треба з собою тягати інвертор і болгарку, а лише вольтметр і струмові кліщі
 
Добрий день. Прошу допомоги в наступному питанні. Інвертор PowMr 10.2. В налаштуванні роботи стоїть SUB. Вдень є вироботка від сонця, споживання майже мінімальне, заряду АКБ немає показує AC Bypass. Ввечері без сонця показує те саме. Де що з ним не так? Дякую за допомогу.
Переглянути вкладення 7071
Переглянути вкладення 7072

При відключенні від мережі спрацьовує як ДБЖПереглянути вкладення 7073
одкривайте інструкцію і шукайте налаштування повязані з зарядкою від сонця, можливо десь вказана напруга при якій заряд не іде, я мануал пов мр не читав важко сказати , тим більше ви не вказали налаштування.
 
Може ще відповість. В них зараз Новий рік, вони на канікулах. Я теж з одним переписку веду, так теж замовчав. Хоча тут він має більшу зацікавленість ніж я.
Доброго дня. Мій досвід- фінал- після повернення продавця з Нового китайського року переписка продовжилась. Фінал - він відмовляється вислати плату з правильною прошивкою аргументуючи що в режимі APL інвертор працює. За час переписки на його вимогу зробив 5 відео в усіх можливих комбінаціях налаштувань та включення ь поки він допер що в одному з двох режимів інвертор працює. Можливо тому що цей продавець не виробник а перекуп. В той же час мав досвід що з 8 шт 105 АГ Eva для цього інвертора одна батарея приїхала з напругою 0.2 В, що за документацією смерть. Продавець повертати кошти відмовився та порадив зарядити. Через місяць я знайшов зарядку та зарядив до 3.4 В, акумулятор вже кілька місяців тримає заряд (наватажити один елемент нема чим). А після нового року продавець без переписки повернув вартість цього елементу.
 
значно простіше обзавестися резистивним навантаженням типу ніхромової проволоки або керамічний резистор відповідного опору , і напряму на акум, і не треба з собою тягати інвертор і болгарку, а лише вольтметр і струмові кліщі
Як на мене, всі ці експрес-перевірки дозволять відсіяти тільки зовсім повний шлак. А от якщо наприклад той акумулятор просто має вдвічи меншу ємність, то це так не виявити. Треба проганяти повний цикл заряду-розряду.
 
Як на мене, всі ці експрес-перевірки дозволять відсіяти тільки зовсім повний шлак. А от якщо наприклад той акумулятор просто має вдвічи меншу ємність, то це так не виявити. Треба проганяти повний цикл заряду-розряду.
Аккум по ціні дна ринку- це лякає, хочу перевірити чи не пустишка це взагалі, можливо там взагалі свинець запаяний в корпус від Powmr
 
Аккум по ціні дна ринку- це лякає, хочу перевірити чи не пустишка це взагалі, можливо там взагалі свинець запаяний в корпус від Powmr
ви не взнаєте чи свинець це чи ліфер без навантажувальної вилки яку рекомендував yurrriy, і то це треба нею спочатку помірять справжню літієву щоб знать на що орієнтуватися, свинець такоїж ємності що іліфер буде в рази ващий , а значить щоб була таж вага запихнуть менчої ємності, виж не будите мірять ємність на НП? а от якщо впхнуть ліфер тіки б/в то тут тіки тестер опору поможе
Що до навантажувальної вилки на скіки я знаю вони розраховані на 12В , і хто хна який струм піде на 24В батареї, так можна і БМС ушатать. і вони зроблені для свинцю а не літієвих.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі