Solar Vampire, оптимізатор роботи китайських інверторів

Питання до розробника.
Що регулює підстроєчний резистор, що знаходиться біля клемника на вихід реле ?
І на що впливає номінал резистора при підключенні дисплею - на схемі вказано від 150 до 470 Ом ?
Дякую.
Підстроєчний резистор то для режиму Dumb Dimmer. Можна поставити відповідний джампер і регулювати тим резистором вихід.
Для дісплею - від номіналу залежить яскравість підсвітки.
 
Доброго дня. Маю інвертор PowMr POW-HVM 10.2M з двома MPPT, до кожного з яких підключено по 10 сонячних панелей JA Solar JAM54D40-420/MB 420W. Все це керується через Solar Assistant з налаштуванням: Тип інвертора Sumry Hybrid V2 (Працює також з налаштуванням типу інвертора Voltronic, але бачить лише 1 MPPT, а Sumry бачить 2 MPPT). Підключивши SV701 з прошивкою 2.08 в режимі підслуховування з налаштуванням: Тип інвертора PowMr Modbus 1 PV, в застосунку BtControl702 на 2 секунди з’явилися дані і зникли (і то лише по по 1 MPPT). В звичайному режимі SV701 бачить мій інвертор з налаштуванням: Тип інвертора Voltronic & Clones 1 PV, але бачить лише 1 MPPT. Якщо в Solar Assistant поставити тип інвертора Voltronic і в SV701 Voltronic & Clones 1 PV, то в режимі підслуховування в застосунку BtControl702 дані з’являються і лише по 1 MPPT. Друга проблема в тому, що налаштувати параметри в застосунку BtControl702 не можливо, вони повертаються до тих даних, які були з самого початку «з коробки» і якщо помучитись і виставити вірні параметри, вони все одно не зберігаються і повертаються до даних «з коробки». На прошивці 2.06 те ж саме. Це брак, чи можливо якось вирішити ці проблеми?IMG_20250511_140010.jpgIMG_20250511_140154.jpgScreenshot_2025-05-11-14-31-06-423_com.android.chrome.jpgScreenshot_2025-05-11-13-38-46-565_net.solarvampire.btcontrol700.jpgScreenshot_2025-05-11-13-40-46-451_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
 
Те що не запам'ятовує налаштування, то брак. Зверніться в той магазин, де купляли, Вам поміняють прилад.
Тепер по роботі. З інверторів з двома PV входами поки підтримується лише Anenji 11кВт. І то алгоритм не до кінця протестований, бо у нашого тестера був тільки один стрінг. Тобто з кожним окремим входом прилад працює нормально. А от щоб два одночасно ще не перевіряли.
Для "Вольтроників" теж не складно додати підтримку другого входу. Просто поки ні на чому було тестувати. Як поміняєте прилад, напишіть мені, я зроблю тестову прошивку, а Ви її протестуєте.
 
Доброго дня. Маю інвертор PowMr POW-HVM 10.2M з двома MPPT, до кожного з яких підключено по 10 сонячних панелей JA Solar JAM54D40-420/MB 420W. Все це керується через Solar Assistant з налаштуванням: Тип інвертора Sumry Hybrid V2 (Працює також з налаштуванням типу інвертора Voltronic, але бачить лише 1 MPPT, а Sumry бачить 2 MPPT). Підключивши SV701 з прошивкою 2.08 в режимі підслуховування з налаштуванням: Тип інвертора PowMr Modbus 1 PV, в застосунку BtControl702 на 2 секунди з’явилися дані і зникли (і то лише по по 1 MPPT). В звичайному режимі SV701 бачить мій інвертор з налаштуванням: Тип інвертора Voltronic & Clones 1 PV, але бачить лише 1 MPPT. Якщо в Solar Assistant поставити тип інвертора Voltronic і в SV701 Voltronic & Clones 1 PV, то в режимі підслуховування в застосунку BtControl702 дані з’являються і лише по 1 MPPT. Друга проблема в тому, що налаштувати параметри в застосунку BtControl702 не можливо, вони повертаються до тих даних, які були з самого початку «з коробки» і якщо помучитись і виставити вірні параметри, вони все одно не зберігаються і повертаються до даних «з коробки». На прошивці 2.06 те ж саме. Це брак, чи можливо якось вирішити ці проблеми?Переглянути вкладення 7593Переглянути вкладення 7594Переглянути вкладення 7595Переглянути вкладення 7596Переглянути вкладення 7597
З збереженням налаштувань в застосунку розібрався, просто після кожного введення значення необхідно натиснути "enter". Вроблема з підслуховуванням залишається: Solar Assistant з налаштуванням: Тип інвертора Sumry Hybrid V2 та SV701 з прошивкою 2.08 в режимі підслуховування з налаштуванням: Тип інвертора PowMr Modbus 1 PV, в застосунку BtControl702 на 2 секунди з’явилися дані і зникають (і то лише по по 1 MPPT).
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-05-11-17-48-15-531_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    Screenshot_2025-05-11-17-48-15-531_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    554,6 Кб · Перегляди: 5
  • Screenshot_2025-05-11-17-48-22-843_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    Screenshot_2025-05-11-17-48-22-843_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    547 Кб · Перегляди: 5
  • Screenrecorder-2025-05-11-18-51-02-249.mp4
    8,9 Mб
Останнє редагування:
Те що не запам'ятовує налаштування, то брак. Зверніться в той магазин, де купляли, Вам поміняють прилад.
Тепер по роботі. З інверторів з двома PV входами поки підтримується лише Anenji 11кВт. І то алгоритм не до кінця протестований, бо у нашого тестера був тільки один стрінг. Тобто з кожним окремим входом прилад працює нормально. А от щоб два одночасно ще не перевіряли.
Для "Вольтроників" теж не складно додати підтримку другого входу. Просто поки ні на чому було тестувати. Як поміняєте прилад, напишіть мені, я зроблю тестову прошивку, а Ви її протестуєте.
Прилад міняти не потрібно, я розібрався (коментар вище). Готовий тестувати прошивку. Що для цього необхідно?
 
Прилад міняти не потрібно, я розібрався (коментар вище). Готовий тестувати прошивку. Що для цього необхідно?
Solar Assistant камень преткновения у меня тоже не работает в режиме прослушивания. Какие то свои запросы посылает, без него работает по протоколу Anenji. В SA использую единственный рабочий протокол Sumry для моего инвертора Easun SMG III 6.2
 
Solar Assistant камень преткновения у меня тоже не работает в режиме прослушивания. Какие то свои запросы посылает, без него работает по протоколу Anenji. В SA использую единственный рабочий протокол Sumry для моего инвертора Easun SMG III 6.2
Мій інвертор в SA працює з налаштуванням типу інвертора як Voltronic, але бачить лише 1 MPPT "Схід" так і Sumry в якому бачить 2 MPPT "Схід" та "Захід". Тому і використовую Sumry, щоб мати точну статистику. Якщо використовувати Solar Vampire лише по стрінгу "Схід", який він бачить, то його ефективність після 13:00-14:00 буде дорівнювати 0.
 
Мій інвертор в SA працює з налаштуванням типу інвертора як Voltronic, але бачить лише 1 MPPT "Схід" так і Sumry в якому бачить 2 MPPT "Схід" та "Захід". Тому і використовую Sumry, щоб мати точну статистику. Якщо використовувати Solar Vampire лише по стрінгу "Схід", який він бачить, то його ефективність після 13:00-14:00 буде дорівнювати 0.
Надо просить разработчика помочь нам с решением этого вопроса, с протоколом Sumry, потому что разработчики SA мне так и не ответили какой протокол они используют в SA под Sumry. А то я сейчас использую Вампир тупо для снижения мощности тэна для бассейна. А Home Assistant контролирует перегруз и выключает тэн когда появляются потребители что б инвертор не ушел в перегруз.
 
Прилад міняти не потрібно, я розібрався (коментар вище). Готовий тестувати прошивку. Що для цього необхідно?
ОК. Тоді просто почекайте трохи. Команди для другого входу у Вольтроників описані в документаціїї, тут мені нічого хакати не треба. На днях займусь.
 
Надо просить разработчика помочь нам с решением этого вопроса, с протоколом Sumry, потому что разработчики SA мне так и не ответили какой протокол они используют в SA под Sumry. А то я сейчас использую Вампир тупо для снижения мощности тэна для бассейна. А Home Assistant контролирует перегруз и выключает тэн когда появляются потребители что б инвертор не ушел в перегруз.

З тим протоколом Sumry якась мутна історія. Можливо там є якісь "діалекти" для різних інверторів. Треба робити логи і розбиратися.

До речі, з протоколом до PowMr 4.5/6.5кВт у мене фіаско. Зробили логи і з'ясувалося, що там новий протокол зашифрований :(
І на сайті Solar Assistant не просто так написано, що ці інвертори не підтримуються.
 
З тим протоколом Sumry якась мутна історія. Можливо там є якісь "діалекти" для різних інверторів. Треба робити логи і розбиратися.

До речі, з протоколом до PowMr 4.5/6.5кВт у мене фіаско. Зробили логи і з'ясувалося, що там новий протокол зашифрований :(
І на сайті Solar Assistant не просто так написано, що ці інвертори не підтримуються.
При підключенні в SA до протоколу Sumry перед самим конектом на секунду з'являється напис про "виявлення інвертору #1 за адресою 5". При підключенні до протоколу Voltronic такого напису немає. Можливо в цій адресі і криється мутна історія. Може на кожен інвертор, який підтримує протокол Sumry своя адреса.
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-05-11-22-02-11-237_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-05-11-22-02-11-237_com.android.chrome.jpg
    305,7 Кб · Перегляди: 6
  • Screenshot_2025-05-11-22-08-39-727_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-05-11-22-08-39-727_com.android.chrome.jpg
    304,7 Кб · Перегляди: 6
При підключенні в SA до протоколу Sumry перед самим конектом на секунду з'являється напис про "виявлення інвертору #1 за адресою 5". При підключенні до протоколу Voltronic такого напису немає. Можливо в цій адресі і криється мутна історія. Може на кожен інвертор, який підтримує протокол Sumry своя адреса.
У меня подключается по адрес 1
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-05-11-22-15-26-961_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-05-11-22-15-26-961_com.android.chrome.jpg
    331,9 Кб · Перегляди: 9
Це трохи прояснює ситуацію. Дійсно Anenji мають 1-ту адресу, а PowMr мають 5-ту адресу на Модбасі. Але спільного в них тільки що Модбас. Бо "наповнення" протоколів в них зовсім різне. Різні параметри сидять в зовсім різних регістрах. Можливо що SA називають "sumry" всі протоколи з Модбасом. А потім просто сканують на початку роботи всі можливі варіанти по черзі доки не отримають відповідь. А потім фіксують тип. Але назовні показують тільки "Sumry". Це схоже на путання слідів перед можливими конкурентами. Виходить, що для Вампіра мало користі від цього знання протоколу SA...
А Вольтроніки мають свій протокол в текстовому вигляді. Тому вони в них в іншій категорії.
 
Скоро приедет ко мне кабель, попробую вычитать логи
Це трохи прояснює ситуацію. Дійсно Anenji мають 1-ту адресу, а PowMr мають 5-ту адресу на Модбасі. Але спільного в них тільки що Модбас. Бо "наповнення" протоколів в них зовсім різне. Різні параметри сидять в зовсім різних регістрах. Можливо що SA називають "sumry" всі протоколи з Модбасом. А потім просто сканують на початку роботи всі можливі варіанти по черзі доки не отримають відповідь. А потім фіксують тип. Але назовні показують тільки "Sumry". Це схоже на путання слідів перед можливими конкурентами. Виходить, що для Вампіра мало користі від цього знання протоколу SA...
А Вольтроніки мають свій протокол в текстовому вигляді. Тому вони в них в іншій категорії.
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-05-12-10-35-36-657_ua.com.rozetka.shop.jpg
    Screenshot_2025-05-12-10-35-36-657_ua.com.rozetka.shop.jpg
    484,5 Кб · Перегляди: 2
Підключивши SV701 з прошивкою 2.08 в режимі підслуховування з налаштуванням: Тип інвертора PowMr Modbus 1 PV, в застосунку BtControl702 на 2 секунди з’явилися дані і зникли (і то лише по по 1 MPPT). В звичайному режимі SV701 бачить мій інвертор з налаштуванням: Тип інвертора Voltronic & Clones 1 PV, але бачить лише 1 MPPT. Якщо в Solar Assistant поставити тип інвертора Voltronic і в SV701 Voltronic & Clones 1 PV, то в режимі підслуховування в застосунку BtControl702 дані з’являються і лише по 1 MPPT.

Став розбиратися, схоже шапками тут не вийде закидати. Люди пишуть, що по протоколу вольтроників цей PowMr 10.2 не віддає дані PV2 навіть якщо попросити. https://powerforum.co.za/topic/29426-powmr-pow-hvm102m-unable-to-read-pigs2-nak/
Віддає тільки по Модбасу. Але щоб рухатись далі мені потрібно зрозуміти чи віддає він дані по PowMr Modbus для PV1. Пане Віталію, перевірте в себе на Вампірі в автономному режимі(без SA). На прошивках 2.06 та 2.08.
 
Став розбиратися, схоже шапками тут не вийде закидати. Люди пишуть, що по протоколу вольтроників цей PowMr 10.2 не віддає дані PV2 навіть якщо попросити. https://powerforum.co.za/topic/29426-powmr-pow-hvm102m-unable-to-read-pigs2-nak/
Віддає тільки по Модбасу. Але щоб рухатись далі мені потрібно зрозуміти чи віддає він дані по PowMr Modbus для PV1. Пане Віталію, перевірте в себе на Вампірі в автономному режимі(без SA). На прошивках 2.06 та 2.08.
Доброго дня. Запаяв перемичку. В звичайному режимі без підслуховування SA, що на 2.06, що на 2.08 прошивці як по протоколу Voltronic & Clones, так і по протоколу PowMr Modbus для PV1 дані отримує, звісно лише по першому MPPT.
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-05-12-13-29-21-781_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    Screenshot_2025-05-12-13-29-21-781_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    579,8 Кб · Перегляди: 6
  • Screenshot_2025-05-12-13-29-34-228_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    Screenshot_2025-05-12-13-29-34-228_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    578,8 Кб · Перегляди: 6
  • Screenshot_2025-05-12-13-30-39-349_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    Screenshot_2025-05-12-13-30-39-349_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    579,5 Кб · Перегляди: 3
  • Screenshot_2025-05-12-13-30-49-356_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    Screenshot_2025-05-12-13-30-49-356_net.solarvampire.btcontrol700.jpg
    579,8 Кб · Перегляди: 6
Доброго дня. Запаяв перемичку. В звичайному режимі без підслуховування SA, що на 2.06, що на 2.08 прошивці як по протоколу Voltronic & Clones, так і по протоколу PowMr Modbus для PV1 дані отримує, звісно лише по першому MPPT.
Якщо підключити SV701 з запаяною перемичкою та PowMr Modbus PV1 паралельно з SA, то SV701 працює нормально, а в SA вискакує помилка "CRC error"
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-05-12-13-41-40-707_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2025-05-12-13-41-40-707_com.android.chrome.jpg
    299,4 Кб · Перегляди: 3
Якщо підключити SV701 з запаяною перемичкою та PowMr Modbus PV1 паралельно з SA, то SV701 працює нормально, а в SA вискакує помилка "CRC error"
Такая же история, Вампир берёт приоритет на себя и SA не может подключиться к инвертору так как подключение уже занято.
 
Ні, с запаяною пермичкою напряму не можна. Бо там буде два майстра і вони конфліктуватимуть. Можна з перемичкою через отой роутер, на який я давав посилання.
Тепер дивіться далі. Той факт, що в режимі PowMr в підслуховуванні короткочасно з'являється одна відповідь, говорить про те, що SA дійсно перебирає варіанти запитів. І хоча Ваш інвертор дає відповідь і на варіант інвертора з 1PV, SA бачить, що це інвертор з двома PV і далі використовує інший варіант запиту, який Вампір вже не може підслухати.
Щоб можна було підслуховувати, треба знімати лог. Якщо без підслуховування, тоді я просто можу додати команду для другого PV2 входу і Вампір працюватиме автономно і бачитиме обидва входи. А SA можно буде підключити через роутер.
 
Ні, с запаяною пермичкою напряму не можна. Бо там буде два майстра і вони конфліктуватимуть. Можна з перемичкою через отой роутер, на який я давав посилання.
Тепер дивіться далі. Той факт, що в режимі PowMr в підслуховуванні короткочасно з'являється одна відповідь, говорить про те, що SA дійсно перебирає варіанти запитів. І хоча Ваш інвертор дає відповідь і на варіант інвертора з 1PV, SA бачить, що це інвертор з двома PV і далі використовує інший варіант запиту, який Вампір вже не може підслухати.
Щоб можна було підслуховувати, треба знімати лог. Якщо без підслуховування, тоді я просто можу додати команду для другого PV2 входу і Вампір працюватиме автономно і бачитиме обидва входи. А SA можно буде підключити через роутер.
Вы могли бы пожалуйста выложить сюда картинки и описание что именно нужно купить. Роутер и ещё что-то?
 
Назад
Угорі