Вибиває всю СЕС

якщо це пункти на інверторі 12 та 13 - в мене 47В і 54В
 
Автоматично заряжается ... Не розумію питання
Вопрос был про наличие коммуникации между батареей и инвертором, или у вас "USER BAT" и ручные настройки зарядки в инверторе
 
26 - 56,4В
27 - 54В
29 - 44В
 
26 - 56,4В
27 - 54В
29 - 44В
А ну то есть у вас ручные настройки и коммуникации нет.
Ну значит инвертор меряя напряжения (и это с учетом падения напряжения на проводах) посчитал что батарея заряжена, а бмс считает что только 80%.
Тут как "Человек, имеющий одни часы, всегда знает точное время, в то время как имеющий несколько часов не уверен ни в чем"
 
даа, все добре, але 5 днів до цього було все інакше ..............

все почалося того, що неділю була пасмурна погода і дощі

а вранці ...бойлер, чайник, насос (все включалось по черзі) і я подумав що недозаряд!

а всі вих сонце, але уже не 100%
 
доброго ....


це масова проблема

давайте спробуєм разом розібратись
 
Останнє редагування:
даа, все добре, але 5 днів до цього було все інакше ..............

все почалося того, що неділю була пасмурна погода і дощі

а вранці ...бойлер, чайник, насос (все включалось по черзі) і я подумав що недозаряд!

а всі вих сонце, але уже не 100%
У вас розбалансування комірок! Підтяніть флот до 3,47 на комірку і залиште систему на 2...3 доби без качель серйозних (не допускайте розряджання нижче 50В) і все у вас вирівняється.
 
26 - 56,4В
27 - 54В
29 - 44В

29 пункт поставити 50В ? так? чи 12 пункт?
Я не знаю який у вас інвертор і які пункти за що відповідають, але в вашому випадку треба міняти не все одразу, бо ви ряду не дасте в рівнях напруг. Змініть лише флот на вказану вище, і балк встановіть трохи вище від флот. А по зниженні напруги на аккумуляторі просто переведіть ввід на комунальну мережу. Хай відбалансується аккумулятор а потім вже будете хімичити з напругами переходу мережа-інвертор-сонце.
 
флот 3,47В х 16 = 55,52В

балк 56В (56,4В)

переход на 220В - 50В

так?
 
добрий .....

все підрівнялось, дякую!
 
Купив пристрій плавного запуску DALAS, поки працює все гаразд і не вибиває.

Може комусь буде корисно.
Зараз мені потрібно трохи попрацювати з компресором. В нього потужність двигуна 1.9кВт.
Підключаю його до інвертора 4кВт через такий копійчаний дімер https://s.click.aliexpress.com/e/_onYJyPB
Виводжу регулятор в нуль, вмикаю компресор і викручую регулятор на максимум. Накачую ресівер і вимикаю.
Для моїх цілей такого ручного керування вистачає.
 
  • Like
Реакції: andy
Може комусь буде корисно.
Зараз мені потрібно трохи попрацювати з компресором. В нього потужність двигуна 1.9кВт.
Підключаю його до інвертора 4кВт через такий копійчаний дімер https://s.click.aliexpress.com/e/_onYJyPB
Виводжу регулятор в нуль, вмикаю компресор і викручую регулятор на максимум. Накачую ресівер і вимикаю.
Для моїх цілей такого ручного керування вистачає.
лишилося поставити автоматизацію на ручку регулятора)))

а без жартів - міряли пускові струми вашого компресора? Цікаво
 
лишилося поставити автоматизацію на ручку регулятора)))

а без жартів - міряли пускові струми вашого компресора? Цікаво
Для коректного плавного пуску на всі випадки життя треба такий "плавний пуск" врізати в розрив прямо перед двигуном. А сама автоматизація робиться так - в якості димера береться SSR реле наприклад з характеристикою 0-10В. А сигнал керування подається від блочка живлення 10-12 В крізь RC "уповільнювач". Блочок вмикається одночасно з реле-димером і воно поступово відкривається. Тут хтось відео викладав про подібне. Я такого робити не буду, бо компресор не мій. Пусковий струм не міряв, але він схоже чималий. Бо коли вмикаю від міської мережі напряму, то освітлення трохи блимає.
 
для чого винаходить колесо коли є готове рішення саме для двигунів SSR-60WA-R1, воно регулюється але не дешеве , є взагалі дешевий варіант модуль плавного пуску за 65грн, схожий на транзистор з двома проводами замість ножок, заказав собі два штуки з алі , один на циркулярку поставлю другий на тен пралки, якщо будуть нормальні ще замовлю пару.
завантаження.jpg
 
для чого винаходить колесо коли є готове рішення саме для двигунів SSR-60WA-R1, воно регулюється але не дешеве , є взагалі дешевий варіант модуль плавного пуску за 65грн, схожий на транзистор з двома проводами замість ножок, заказав собі два штуки з алі , один на циркулярку поставлю другий на тен пралки, якщо будуть нормальні ще замовлю пару.
Переглянути вкладення 8580
Так цей SSR-60WA-R1 і є аналогом того DALAS. Є відео його розбірки. Там всередені стоять два симістора і мікроконтролер.
А стосовно "винаходу колеса" то питання філософське. Хтось може зекономити і щось "колхозить" своїми руками, хтось не має такого бажання або кваліфікації і користується готовими рішеннями. Ви ж собі панелі та інвертор самі встановлювали, а не викликали інсталяторів?
Стосовно отого дешевого модуля що на фото. Він призначений для колекторних двигунів. І щось відгуки про нього не дуже. ШІ каже, що в колекторних двигунів пусковий струм 1.5-2 від номіналу, а в асинхроних 5-8.
До речі, навіщо Вам плавний пуск на ТЕН??? В нього пусковий струм майже той самий що і номінальний.
 
Ось знайшов те відео, про яке казав.
Там є осцилограми для випадку роботи оптореле на індуктивне навантаження. Схоже, що таких реле треба вмикати два по зустрічно паралельній схемі щоб обидві напівхвилі були нормальними. Тому в тому Даласі і стоять два симістори.
 
Назад
Угорі