підключити акумулятори 4шт LiFePO4 12V 100Ah що в сумі дадуть 48 вт 100а без кан шини.
Можна, але є особливості і ризики, котрі потрібно враховувати. Полягають вони у наступному:
Коли у вас 4 незалежних АКБ, при повному розряді або заряді один з цих АКБ завжди буде досягати межі напруги (верхньої 3,65В*4=14.6В на АКБ, або нижньої 2,5В*4=10В на АКБ) раніше за інші і БМС буде від'єднувати цей АКБ при спрацюванні захисту. Тобто будете мати ситуацію, коли наприкінці розряду у вас из збірки несподівано випадають 10В. Або при заряді несподівано миттєво просідає напруга збірки на 14.6В.
Якби у вас був не DEYE а недорогий китаєць типу PowMR та подібні, я би сказав що це смерть інвертора, може не одразу, але...
Причому відвал при заряді не такий "страшний", тому що наприкінці заряду, коли спрацьовує захист у БМС струми заряду вже зазвичай не великі. А вот при розряді, коли теоретично з АКБ можуть "зніматися" кіловати... відвал АКБ буває випалює силову частину схеми інвертора.
Але Deye має більш досконалу схемотехніку, може працювати без АКБ, "відвал" АКБ начебто не шкодить інвертору.
Але потрібно враховувати, що відвал АКБ при спрацюванні захисту БМС - це повне зникнення напруги АКБ та його опору на клемах. У вас же буде не відвал, а різка просадка напруги. Як це сприйматиме інвертор... я не знаю. Може без наслідків, а може логіка здуріє і "щось буде".
Ще додам. Якщо у налаштуваннях АКБ в інверторі не допускати повного розряду, а виставити відключення наприклад при 20% заряду на АКБ - є досить великий шанс, що нижня межа напруги на жодному АКБ не буде досягатися у процесі роботи. Але за це прийдеться заплатити частиною невикористовуваної (ті самі 20%) ємності АКБ.
З верхньою межою так не вийде. Коли АКБ попрацює якійсь час, комірки розійдуться по опору і завжди якійсь АКБ буде убігати уперед. "Недозаряд" не вирішіть проблему. Тому що при недозаряді ви просто втратите балансування комірок.
Бачу вище писали про 4х канальний балансир... стоять у мене такі на збірках AGM (свинець). Це 4х канальна модифікація популярного балансиру HС01. На свинцю працюють ідеально! На літій також не завадять, покращать ситуацію. Але ці балансири не мають захисту, тобто не від'єднають збірку коли один АКБ просяде/вирветься уперед. І у цих балансирів струм балансування пропорційний напрузі розбалансу. Тобто заявлені 5А ніколи не досягаються в реальності. Щоб були ці теоретичні 5А балансування, потрібен розбаланс у декілька вольт. Тобто щоб одна комірка була повністю заряджена а друга повністю пуста. Звісно такого не буває в реалі. Тому реально балансує він струмом у десятки, рідше пару сотен міліампер. Коли ставив на AGM, все це перевіряв струмовими кліщами. Із плюсів - балансування відбувається і при заряді і при розряді у всьому діапазоні напруги АКБ, від 10 до 14.6В. Тобто балансир компенсує невеличкий розбіг комірок і при розряді, і підрівняє наприкінці заряду. Але звісно при струмах заряду/розряду літію у десятки ампер, самі розумієте наскільки вин буде "встигати"...