Гібридні інвертори SRNE - відгуки власників, корисна інформація

В мене п.32 виставлено "SLA" , тоді немає коду помилки 58 і є зв'язок з BMS батареї . Хоча виробник батареї MARSRIVA MR-LFP24-200-WMD надсилав мені налаштування ( саме для інвертора SRNE ) п.32 "485" , мов повинно бути . Але тоді одразу вилазить помилка 58 . При налаштуванні п.32 "SLA" - йде і зв'язок з компьютером по USB . п.33 налаштовано "PYL" .
 
Останнє редагування:
В мене п.32 виставлено "SLA" , тоді немає коду помилки 58 і є зв'язок з BMS батареї . Хоча виробник батареї MARSRIVA MR-LFP24-200-WMD надсилав мені налаштування ( саме для інвертора SRNE ) п.32 "485" , мов повинно бути . Але тоді одразу вилазить помилка 58 . При налаштуванні п.32 "SLA" - йде і зв'язок з компьютером по USB . п.33 налаштовано "PYL" .
Спробуй в 32 пункті поставити 485, а 33-wow (це протокол srne).
 
В мене п.32 виставлено "SLA" , тоді немає коду помилки 58 і є зв'язок з BMS батареї . Хоча виробник батареї MARSRIVA MR-LFP24-200-WMD надсилав мені налаштування ( саме для інвертора SRNE ) п.32 "485" , мов повинно бути . Але тоді одразу вилазить помилка 58 . При налаштуванні п.32 "SLA" - йде і зв'язок з компьютером по USB . п.33 налаштовано "PYL" .
Добрий день!Коли стоїть SLA то зв"язку з BMS немає, можете вільно від"єднати кабель 485 і ви не побачите змін.Краще перевірте в який роз"єм вставлений кабель, 1 чи 2 і тоді перевірте в налаштуваннях BMS як налаштовано.Адреси можуть бути будь якими, головне щоб була однакова адресація як в BMS так і в інверторі.Крім адреси мають бути виставлені однакові протоколи зв"язку в інверторі і BMS.Я не знаю які протоколи підтримує ваш акумулятор, але інвертор точно підтримує WOW i PILON.
 
Зіштовхнувся недавно з проблемою комунікації інверторної JK BMS v19 з hf2430s60-100 по протоколу pylontech. В кінці розряду в 12 пункт налаштувань інвертора вписувалося якесь нереальне значення 42V, із-за цього інвертор починав періодично вимикатися. Перейшовши на протокол WOW, проблеми нестало. Може комусь збереже час і нерви.
Доречі, по протоколу PACE теж працює.
 
Зіштовхнувся недавно з проблемою комунікації інверторної JK BMS v19 з hf2430s60-100 по протоколу pylontech. В кінці розряду в 12 пункт налаштувань інвертора вписувалося якесь нереальне значення 42V, із-за цього інвертор починав періодично вимикатися. Перейшовши на протокол WOW, проблеми нестало. Може комусь збереже час і нерви.
Доречі, по протоколу PACE теж працює.
Я вже писав про таке, а ще в п.7 неможливо встановити максимальний струм заряджання.По протоколу WOW теж є цікавий момент, коли встановлюєш максимальний струм 60А, струм встановлюється самостійно на 61ампер.Не знаю чому, але при такому налаштуванні BMS від"єднувала акумулятор від інвертора.Приходиш додому і бачиш темний акумулятор, все згасло, а інвертор працює від мережі і показує на якій напрузі від"єднався акумулятор(04 і 58)(у мене була 27.2-27.6).Зменшити максимальний струм заряду можливо тільки з кроком 10, а саме 51, 41, 31, а далі з кроком 5- 26,21, 16.Виставив 51 ампер і вимкнення припинились, працює нормально.За три рази інвертор попрацював без акумулятора трохи більше 18 годин, то можна обережно сказати що коли відпадає акумулятор то є дуже великий шанс що інвертор не здохне.Відповідно виставив значення в BMS.Думаю що проблема не в інверторі , а в JK BMS версії 15.Можливо поспішав і не встановив резистори 120 Ом на шину, думав що 1.2 метра кабелю обійдуться без них, але кілька тижнів тому ремонтував систему доступу і вхідний радар теж з"єднаний по CAN і зашунтовані на кінцях лінії резисторами.Встановив новий радар без резисторів і побачив що робота радару нестабільна, почалися хибні спрацьовування.А до головної плати 1.5 метра.Тож скоро приїду додому і все зроблю професійно, без "і так сайдьот".Можливо встановлю нову BMS, яка планувалась до встановлення, але в ній немає ні ВТ ні WI-FI, тому замовляв JK.Про все напишу одразу після нового року.
 
Останнє редагування:
Я вже писав про таке, а ще в п.7 неможливо встановити максимальний струм заряджання.По протоколу WOW теж є цікавий момент, коли встановлюєш максимальний струм 60А, струм встановлюється самостійно на 61ампер.Не знаю чому, але при такому налаштуванню BMS від"єднувала акумулятор від інвертора.Приходиш додому і бачиш темний акумулятор, все згасло, а інвертор працює від мережі і показує на якій напрузі від"єднався акумулятор(04 і 58)(у мене була 27.2-27.6).Зменшити максимальний струм заряду можливо тільки з кроком 10, а саме 51, 41, 31, а далі з кроком 5- 26,21, 16.Виставив 51 ампер і вимкнення припинились, працює нормально.За три рази інвертор попрацював без акумулятора трохи більше 18 годин, то можна обережно сказати що коли відпадає акумулятор то є дуже великий шанс що інвертор не здохне.Відповідно виставив значення в BMS.Думаю що проблема не в інверторі , а в JK BMS версії 15.Можливо поспішав і не встановив резистори 120 Ом на шину, думав що 1.2 метра кабелю обійдуться без них, але кілька тижнів тому ремонтував систему доступу і вхідний радар теж з"єднаний по CAN і зашунтовані на кінцях лінії резисторами.Встановив новий радар без резисторів і побачив що робота радару нестабільна, почалися хибні спрацьовування.А до головної плати 1.5 метра.Тож скоро приїду додому і все зроблю професійно, без "і так сайдьот".Можливо встановлю нову BMS, яка планувалась до встановлення, але в ній немає ні ВТ ні WI-FI, тому замовляв JK.Про все напишу одразу після нового року.
Не знаю, не було ніразу ніяких проблем із струмом заряджання ні з 15 версією ні з 19. інвертор з бмс спілкується по 485, десь 50 см лінія. Струм виставляю на інверторі, в бмс стоїть запас на 20 А більший на всяк випадок.
 
Всім доброго дня. Купив інвертор srne 12v 1.5kwt, зібрав акб 4s на 314ah, но не хоче одразу заряджати акб після включення світла. Лише тоді, коли я вимкну інвертор і заново включу, тоді одразу піде зарядка. Можливо я шось не те налаштував??
І ще питання, в 37 параметрі, стоїть 13В, може в нім проблема?
 
Останнє редагування:
Всім доброго дня. Купив інвертор srne 12v 1.5kwt, зібрав акб 4s на 314ah, но не хоче одразу заряджати акб після включення світла. Лише тоді, коли я вимкну інвертор і заново включу, тоді одразу піде зарядка. Можливо я шось не те налаштував??
якщо акумулятор майже заряджений - може не заряджати. встановлюється межа.
 
якщо акумулятор майже заряджений - може не заряджати. встановлюється межа.
він не повністю заряджений, а десь на 70-80% 13.2-13.4 напруга на ньому, то він не хоче ще заряджатись. Можливо через налаштування п37?
 
Не знаю, не було ніразу ніяких проблем із струмом заряджання ні з 15 версією ні з 19. інвертор з бмс спілкується по 485, десь 50 см лінія. Струм виставляю на інверторі, в бмс стоїть запас на 20 А більший на всяк випадок.
Добрий день!Якщо у вас є комунікація інвертора з BMS, то ви ризикуєте, адже струмом керує не інвертор, а BMS і той струм який ви виставили на інверторі BMS може ігнорувати.Я нарешті вчора розібрався в ситуації.При виставленному струмі на інверторі 61А, струм заряду часом становив 74 ампери.Короткочасно, але становив.Коли літом в налаштуваннях було SBU, то струм від панелей не перевищував 30 ампер і ніяких проблем не було.А коли на зиму поставив UTI, то і сталась така ситуація.До цього моменту ніколи не дивився дані моніторингу, працює і добре, але тепер задоволений що маю хоч і примітивне, але джерело інформації.Щасти.
 
він не повністю заряджений, а десь на 70-80% 13.2-13.4 напруга на ньому, то він не хоче ще заряджатись. Можливо через налаштування п37?
і через п.37, і тому що скільки б ви не заряжали акумулятор, навіть без навантаження, через певний(короткий) час напруга на ньому впаде до 13.7 вольта максимум, а може і до значень 13.5-13.6 вольта.Спробуйте розрядити до п.37 і якщо не буде заряджання, то треба буде шукати вирішення проблеми.А так у вас все добре.
 
А ще маю питання.JK BMS V15 це вже Все?Чи можна використати прошивки для V19?
 
і через п.37, і тому що скільки б ви не заряжали акумулятор, навіть без навантаження, через певний(короткий) час напруга на ньому впаде до 13.7 вольта максимум, а може і до значень 13.5-13.6 вольта.Спробуйте розрядити до п.37 і якщо не буде заряджання, то треба буде шукати вирішення проблеми.А так у вас все добре.
Якщо я його опущу до 13В, тоді не встигну зарядити під час відключення світла) я підняв до 13.2, подивлюсь як буде
 
Якщо у вас є комунікація інвертора з BMS, то ви ризикуєте, адже струмом керує не інвертор, а BMS і той струм який ви виставили на інверторі BMS може ігнорувати.
Тому і виставив струм на bms більший на 20А. Цей примітивний інвертор не може сам скидати струм до того рівня, який встановлений в bms. Тому хай сам регулює, а bms просто спостерігає за рівнем заряду.
А ще маю питання.JK BMS V15 це вже Все?Чи можна використати прошивки для V19?
Не можна, вони відрізняються апаратно. 15 версія вже все, на алі практично всюди продають 19.
 
Тому і виставив струм на bms більший на 20А. Цей примітивний інвертор не може сам скидати струм до того рівня, який встановлений в bms. Тому хай сам регулює, а bms просто спостерігає за рівнем заряду.

Не можна, вони відрізняються апаратно. 15 версія вже все, на алі практично всюди продають 19.
Дякую за інформацію по BMS.Що стосується цього "примітивного" інвертора, то він дуже добре виконує "забаганки" інверторної BMS.З затримкою приблизно 1-1.5 сек.По якому алгоритму сказати важко і мені це байдуже, я ретельно не досліджував, але залежність струму від температури, вірніше від швидкості наростання температури це точно.Наприклад почалось заряджання акумулятора при температурі комірок 19 *С струмом 28 ампер, а за 40 секунд температура підвищилась до 28*С, то BMS дає команду на зниження струму заряджання.Реагує не на критичну температуру(до якої як до Марсу), а на швидкість наростання температури.У мене так.Як на мене, головний недолік цього "примітивного" інвертора те, що немає налаштувань часових проміжків заряджання.Але це не є проблемою, є купа програм для цього і просто було б добре без додаткового заліза це реалізувати.Інвертором дуже задоволений, а після ""тестування"" роботи інвертора "який пішов в "ахун", я навіть став з більшою повагою згадувати виробника SRNE.
 
Добрий день!Коли стоїть SLA то зв"язку з BMS немає, можете вільно від"єднати кабель 485 і ви не побачите змін.Краще перевірте в який роз"єм вставлений кабель, 1 чи 2 і тоді перевірте в налаштуваннях BMS як налаштовано.Адреси можуть бути будь якими, головне щоб була однакова адресація як в BMS так і в інверторі.Крім адреси мають бути виставлені однакові протоколи зв"язку в інверторі і BMS.Я не знаю які протоколи підтримує ваш акумулятор, але інвертор точно підтримує WOW i PILON.
усе в мене працює - струм заряду такий як виставлено в інверторі 40 А показує SOC дісплей акумулятора ( якщо міняю на 50 А - показує 50 А ) , напруга заряду теж - в інверторі стоїть 28.2 В , до такого і заряджає ( спочатку заряджав до 28.8 В коли такі налаштування були в інверторі ) . Усе працює в акумуляторній бмс і головне немає коду помилки , а тикання в інші входа , та зміна протоколу дають тільки одне - код помилки 58 . Єдине що - якористуюся стандартним 8 жилковим кабелем зв'язку а не 2 жилами з восьми .
 
Останнє редагування:
усе в мене працює - струм заряду такий як виставлено в інверторі 40 А показує SOC дісплей акумулятора ( якщо міняю на 50 А - показує 50 А ) , напруга заряду теж - в інверторі стоїть 28.2 В , до такого і заряджає ( спочатку заряджав до 28.8 В коли такі налаштування були в інверторі ) . Усе працює в акумуляторній бмс і головне немає коду помилки , а тикання в інші входа , та зміна протоколу дають тільки одне - код помилки 58 . Єдине що - якористуюся стандартним 8 жилковим кабелем зв'язку а не 2 жилами з восьми .
Удачі!Якщо ви користуєтесь стандартною витою парою 4 х 2 , незалежно від обжима по схемі А чи В, то у вас не буде комунікації BMS з інвертором, звичайно якщо це JK BMS. Якщо у вас якась інша, то знімаю шляпу.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі