Боремся за свои права. Ограничение мощности дСЭС по солнечным панелям

Для постройки пром. СЭС существуют технические регламенты. Для постройки домашних СЭС этих регламентов нет. Соотвественно НКРЭКП вольно трактовать до принятия регламента на свое усмотрение правила для ввода новых дСЭС в эксплуатацию. Вообще эта битва должна заботить бригады инсталяторов и импортеров оборудования, запрет ставить более 30 кВт панелей моментально ограничивает их заработок на 15-25%. Так же страдают и местные общины недополучая НДФЛ налог , так же уменьшается и зеленая генерация в Украине, а значит повышается зависимость от угля и газа, особенно в зимнее время! Решение чиновника оч. странное, на самом деле.
Ну я думаю закончится тем, что вырастут продажи наклеек имитирующих оригинальные на панелях. Пусть ходят потом РЕСовцы доказывают в экспертизах, что панели не 320, а 380. В общем, за наших людей спокоен :cool:
 
Ну я думаю закончится тем, что вырастут продажи наклеек имитирующих оригинальные на панелях. Пусть ходят потом РЕСовцы доказывают в экспертизах, что панели не 320, а 380. В общем, за наших людей спокоен :cool:

Не все так просто, этикетки переклеят 3% энтузиастов, типичный "инвестор в СЭС" считает что его панели на гарантии 25 лет, что у него 25% годовых гарантированных конституцией и прочее из рекламы инсталяторов. Я думаю что если инсталятор скажет переклеить этикетки, ему их самому переклеют.
 
Проаналізував відповідь Магди:

1) стаття 19 Закону жодним чином не стосується побутових споживачів і приватних домогосподарств, тому положення статті не можуть бути підставою для обмеження потужності генеруючої установки домогосподарств, а застосування такого обмеження є протизаконним та порушує права споживачів;

2) відсутність розроблених галузевих технічних регламентів також не може бути підставою для обмеження потужності генеруючої установки домогосподарств, тому застосування будь-якого обмеження, крім визначеного Законом, є, відповідно, протизаконним та порушує права споживачів.

Відповідно до розділу 12 ст. 58 Закону,
споживач має право встановлювати такі генеруючі установки, призначені для виробництва електричної енергії:
побутові споживачі у своїх приватних домогосподарствах - генеруючі установки, встановлена потужність яких не перевищує 50 кВт, призначені для виробництва електричної енергії з енергії сонячного випромінювання та/або енергії вітру.

Встановлена потужність генеруючих установок таких споживачів не може перевищувати потужність, дозволену до споживання за договором про приєднання.

Це єдине обмеження для генеруючої установки домогосподарств, визначене Законом.

Кодекс системи розподілу та Кодекс системи передачі також не містять жодних додаткових обмежень щодо потужності генеруючої установки домогосподарств.

Оскільки сонячні панелі перетворюють сонячну енергію в електричну постійного струму, яку не може прийняти енергосистема, вони не під'єднуються до електромережі напряму, отже їхня номінальна або фактична потужність не може впливати на енергосистему або погіршувати якість мережі.

Єдиним елементом генеруючої установки домогосподарств, що безпосердньо приєднується до електромережі, є інвертор, який перетворює електричну енергію постійного струму на змінний та задає параметри електроенергії, що генерується, такі як частота, напруга, сила струму тощо. Інвертор - єдине джерело електроенергії змінного струму, що потрапляє до електромережі. Тому потужність генеруючої установки домогосподарств обмежується виключно номінальною потужністю інвертора.

Єдиним технічними документами, що коректно визначають параметри, кількість сонячних панелей та процедуру їхнього приєднання до інвертора, є інструкція виробника, технічна документація на інвертор та на сонячні панелі. Ця процедура не входить у повноваження Кабміну, Верховної Ради чи органи виконавчої влади, які мають діяти виключно в межах своєї компетенції.

Таким чином, зазначене у відповіді (...) обмеження номінальної потужності сонячних панелей, що встановлюються споживачем, є безпідставним та протизаконним. Вимагаємо від членів комісії діяти виключно в межах законодавства та не порушувати права споживачів та основні засади державної політики у сфері альтернативних джерел енергії.


1643376797532.png
 
Останнє редагування:
Проаналізував відповідь Магди:

1) стаття 19 Закону жодним чином не стосується побутових споживачів і приватних домогосподарств, тому положення статті не можуть бути підставою для обмеження потужності генеруючої установки домогосподарств, а застосування такого обмеження є протизаконним та порушує права споживачів;

2) відсутність розроблених галузевих технічних регламентів також не може бути підставою для обмеження потужності генеруючої установки домогосподарств, тому застосування будь-якого обмеження, крім визначеного Законом, є, відповідно, протизаконним та порушує права споживачів.

Відповідно до розділу 12 ст. 58 Закону,
споживач має право встановлювати такі генеруючі установки, призначені для виробництва електричної енергії:
побутові споживачі у своїх приватних домогосподарствах - генеруючі установки, встановлена потужність яких не перевищує 50 кВт, призначені для виробництва електричної енергії з енергії сонячного випромінювання та/або енергії вітру.

Встановлена потужність генеруючих установок таких споживачів не може перевищувати потужність, дозволену до споживання за договором про приєднання.

Це єдине обмеження для генеруючої установки домогосподарств, визначене Законом.

Кодекс системи розподілу та Кодекс системи передачі також не містять жодних додаткових обмежень щодо потужності генеруючої установки домогосподарств.

Оскільки сонячні панелі перетворюють сонячну енергію в електричну постійного струму, яку не може прийняти енергосистема, вони не під'єднуються до електромережі напряму, отже їхня номінальна або фактична потужність не може впливати на енергосистему або погіршувати якість мережі.

Єдиним елементом генеруючої установки домогосподарств, що безпосердньо приєднується до електромережі, є інвертор, який перетворює електричну енергію постійного струму на змінний та задає параметри електроенергії, що генерується, такі як частота, напруга, сила струму тощо. Інвертор - єдине джерело електроенергії змінного струму, що потрапляє до електромережі. Тому потужність генеруючої установки домогосподарств обмежується виключно номінальною потужністю інвертора.

Єдиним технічними документами, що коректно визначають параметри, кількість сонячних панелей та процедуру їхнього приєднання до інвертора, є інструкція виробника, технічна документація на інвертор та на сонячні панелі. Ця процедура не входить у повноваження Кабміну, Верховної Ради чи органи виконавчої влади, які мають діяти виключно в межах своєї компетенції.

Таким чином, зазначене у відповіді (...) обмеження номінальної потужності сонячних панелей, що встановлюються споживачем, є безпідставним та протизаконним. Вимагаємо від членів комісії діяти виключно в межах законодавства та не порушувати права споживачів та основні засади державної політики у сфері альтернативних джерел енергії.


Переглянути вкладення 2496


Вот для чего нужна гражданская организация. Что бы на фирменом бланке, за подписью нанятого проф. юриста, клепать такие же письма-поясненння , еще и с абзацем угрозы в конце о последствиях незаконных действий грядущим судебным делом.

И такие письма получают все участники ГО, причем персонализированно, вешают в рамочку, вручают проверяющим, фиксируют на видео общение с ними.

Тогда у владельца СЭС появляется свобода действий. Представился членом ГО, все зафиксироовал, бумажку показал.

Инсталяторам тоже нелишняя бумажка, мол они участники этого ГО, а то видел в офисах инстаяторов бумажки о том что они участвовали в выставке... в роли посетителей.
 
Вот для чего нужна гражданская организация. Что бы на фирменом бланке, за подписью нанятоого прооф. юриста, клепать такие же письма-поясненння , еще и с абзацем угрозы в конце о последствиях незаконных действий грядущим судебным делом.

И такие письма получают все участники ГО, причем персонализированно, вешают в рамочку, вручают проверяющим, фиксируют на видео общение с ними.

Тогда у владельца СЭС появляется свобода действий. Представился членом ГО, все зафиксироовал, бумажку показал.
Да, надеюсь скоро будет
 
Да, надеюсь скоро будет
Если НКРЭКП может от балды писать письма содержащие ТРЭШ, то почему ГО не может в ответ делать письма-разъяснения + пакет типовых бумажек с алгоритмом действий и типовыми болванками обращений, жалоб, исков.

Мы когда-то лет 10 назад, делали проект с киевским автомобильным адвокатом, он содержал типичные заготовки для обжалования в суде липовых штрафов на превышение скорости, сотруднки ГАИ любили тогда такое выписыать. Так я обжаловал в суде штраф нза скорость 82 км/час которую мне пытался сотрудник ГАИ инкриминировать попутно подмигивая про "порешаем на месте". Нормально было, кто не ленивый скачивали, выигрывали суды.
 
  • Like
Реакції: YUT1
то почему ГО не может в ответ делать письма-разъяснения + пакет типовых бумажек с алгоритмом действий и типовыми болванками обращений, жалоб, исков.
Да, это вполне вариант. С правами, как себя вести. Пока общаюсь с теми, кто шарит.
 
Таким чином, зазначене у відповіді (...) обмеження номінальної потужності сонячних панелей, що встановлюються споживачем, є безпідставним та протизаконним. Вимагаємо від членів комісії діяти виключно в межах законодавства та не порушувати права споживачів та основні засади державної політики у сфері альтернативних джерел енергії.
Осмислив. Не маю зауважень.
Дуже дякую!
 
На соседней улице приняли на ЗТ станцию 39 кВт по панелям, никаких разговоров об ограничении кол-ва панелей не было. Днепр область.
 
Оновлення інформації про розвиток ГО


Я докладно вивчив питання стоврення власного ГО, і в цілому там немає нічого надзвичайно складного. На жаль, є ще ціла низка питань, які при цьому залишаються не вирішені.

Від ГС “АСЕУ” поступила пропозиція об’єднати зусилля, а не створювати різні центри тяжіння, маючи однакову спільну мету.

ГС “АСЕУ” має в штаті юристів, співпрацює з юридичною компанією, яка вже має успішний досвід захисту споживачів з енергосектору, та має певну вагу на законодавчому і медійному рівні. Це саме ті моменти, в яких в мене виникла потреба в першу чергу.

Так, до засновники входить “Атмосфера” та “Альтек”, але запропонована повна незалежність, як у плані висловлювання думок, так і додаткова підтримка власників приватних СЕС. Глобально, в мої плани розвитку входив розумний діалог саме з дистриб’юторами / виробниками, які мають вплив на ринок та можуть допомогти як у наведенні порядку, так і вирішенні питань з гарантією у майбутньому.


Об’єднання зусиль дозволить швидше, та на якісно іншому рівні, підняти питання стосовно дій НКРЕКП та ОСР (Обленерго). Також, є порозуміння щодо фінансових можливостей власників приватних СЕС, що дозволить залишити взноси на мінімальному рівні, разом із забезпеченням якісної юридичної підтримки кожного та збереженням інших цікавих “плюшок”.

Докладний план дій буде оприлюднено згодом, але спільна робота починається вже, і є надія, що кожен власник, який приєднається до нас, відчує на собі переваги цього об’єднання особисто для себе.



Трохи більше інформації про ГС “АСЕУ” - їх сторінка на ФБ - https://www.facebook.com/aseuofficial/, сайт - https://aseu.org.ua/.

Тим, хто має сумніви в доцільності об’єднання зусиль, рекомендую переглянути відео, записане більше року тому, засновником Атмосфери Олексієм Бадікою.

Дякую всім за підтримку
Ручко Сергій
 
ГО начали делать относительно беспредела НКРЭКП по кол-ву панелей. Истории уже полгода, что за это время в данном направлении предприняла уже существующая на тот момент АСЭУ ?
 
ГО начали делать относительно беспредела НКРЭКП по кол-ву панелей. Истории уже полгода, что за это время в данном направлении предприняла уже существующая на тот момент АСЭУ ?
Ничего. "Проблемы индейцев шерифа не ... волнуют". Внимание шло борьбе за выплаты бизнесу.
 
Ничего. "Проблемы индейцев шерифа не ... волнуют". Внимание шло борьбе за выплаты бизнесу.
Так в случае вливания они обещают юридическую помощь именно по вопросу кол-ва панелей и наверно ограничителей по напряжению ?
 
Так в случае вливания они обещают юридическую помощь именно по вопросу кол-ва панелей и наверно ограничителей по напряжению ?
По всем моментам, которые будут у частников. Пока идёт вопрос притирки, и особо расписываться за них я не хочу, но предварительно так.
 
"Кино" продолжается

Запланированы изменения в кодекс распределения и розничный рынок электроэнергии.
Анализ

В видео только одна не точность, 22,02 не принятие, а выставят на всеобщее рассмотрение. Но до принятия обычно 2 недели после этого.
 
В видео только одна не точность, 22,02 не принятие, а выставят на всеобщее рассмотрение. Но до принятия обычно 2 недели после этого.
Ну вот АСЕУ тут должна проявить себя в полной мощи! Мало этого, им (Атмосфере, Альтеку) от этого даже прямой выгоды сильно больше, чем обычному владельцу дСЭС

Их юрист могут сказать, как эффективно действовать при всеобщем рассмотрении?
 
Останнє редагування:
Их юрист могут сказать, как эффективно действовать при всеобщем рассмотрении?
На сегодняшних сборах АСЕУ одной из основных тем, была именно проблема дСЭС. И есть понимание, что нам нужно помочь, до собирания взносов и прочего, потому что потом может быть поздно.
Юристы будут включаться в работу и нас не бросят.
От нас требуется поддержка в виде придания гласности. Написать петицию на имя президента выглядит неплохой идеей.
 
Є повне порозуміння, що власники дСЕС потребують допомоги, і потрібно реагувати швидше, ніж завжди.
В голові кута зараз стоїть вирішення проблеми, а членьскі внески і решта можуть зачекати.
Але те, що на мою думку турбує кожного власника, може не збігатись з тим, що є насправді.
Тому, прошу прийняти участь у попередньому опитуванні, задля точнішого розуміння потреб.

Наперед вдячний
Сергій
 
Назад
Угорі