Допомжіть розібратися з інвертором anern an-sci02-pro-6200

Реєстрування
3 Січ 2023
Дописи
49
Бали
8
Сонячні панелі
longi lr5-72HPH-540M
Інвертор
anern an-sci02-pro-6200
Допоможіть розібратися .
Маю інвертор anern "an-sci02-pro-6200" . Також є 8 сонячних панелей "longi LR5-72HPH-540M" Лінія від панелей має получитися не більше 400 вольт.
Маю також акумулятор 0Z1915592H 156 ампер годин 6,8 кіловат рік випусуц 2021 05 мысяць 12, комірок по 3,6 вольта 43,2 вольта
Так як я новачок в даному питанню прошу допомомоги. Хочу підєднати даний акумултор до свого інвертора . Чи потрібно мені встановлювати додаткову плату BMS ? Чи можу я напярму підєднати інвертор без цієї плати, чи буде достанім те, що я на інверторі виставлю границі заряду та розряду акумултора.
Друге питання незрозуміло, як програмувати інвертор там лише 4 кнопки . Я наприклад заходжу в меню для програмування натиснувши кнопку enter із довшою затримкою. Потім кнопками вгору та вниз вибираю програми , а як підтвердити вибір ? В мому розумінні запрограмувати .
Буду дуже вдячний за любу допомогу .
 

Вкладення

  • on-grid-and-off-grid-pure-sine-wave-hybrid-solar-inverter-user-manual.pdf
    14,4 Mб · Перегляди: 129
Останнє редагування модератором:
незрозуміло, як програмувати інвертор
Почитати інструкцію, там все докладно описано.
12 комірок акумулятора недостатньо для інвертора, який працює з напругою 48в.
Потрібно 16 комірок. Плата БМС та балансир повинні бути обов'язково!
Маю також акумултор
Прикольна назва... :)
 
Я інструкцію читав , Неможу зрозуміти як виглядає програмування. От вибрав я програму з переліку , як її підтвердити наприклад? Тому звернуся на цей форум.
Мені переконувалив цю батарею сказали що буде працювати з цим інвертором. Одні люди говорили що підключили напряму, вони налаштували нижню та верхню границю зардного та розрядного струму. Другі говорять що обовязково BMS. Я куплявши цей інвертор дума що там є на борут те що мені потрібно, в мене досвідв цьому 0 , але є бажання розібратися до кінця. Значить виходить що мені потрібно втановити і bms і балансир. Якшо я правильно рузумію cам по собі bms тоже може бути балансиром, тобто бути 2 в 1? Тепер що до батареї . Получається вона небуде працювати , від даного інвертора чи потрібно понижувати вольтаж? Щось мені незрузуміло. Прошу вибачиння якшо питання надто тупі.
 
Одні люди говорили що підключили напряму
А можна якось по-іншому? Верхня напруга при 12 комірках буде 43.2в. Нижня напруга повинна бути 31.2в, але інвертор не зможе її підтримувати, тому відключиться раніше, не буде використана вся енергія акмулятора. А ще кожна секція не буде заряджатися рівномірно, тому потрібен балансир. А БМС потрібна для контролю кожної комірки, щоб не було перезаряду та перерозряду. Тому потрібно почитати спершу форум, подивитися відео-інструкції, якщо не зрозуміло. В інтернеті на цей рахунок дуже багато корисної інформації.
А ще краще - звернутися до спеціаліста, який на місці розкаже-покаже-підключить-налаштує. Повірте, буде дешевше!
налаштували нижню та верхню границю
Діапазон вхідної напруги, В: 40~63
Напруга АКБ, В: 48
Тому й потрібно саме 16 комірок! Це найкращий варіант акумулятора до даного інвертора!
 
Я якрас звернувся до спеціалістів, які порекомендували мені цей інвертор та сонячні панелі. Радили ставити AGM акб . Які не підтримують таку швидку зарядку як літій. Тому вибрав вище зазаначиний акб. Дякую вам за відповідь мені стало більш менш ясно, куди рухатись дальше. Я так розумію Мені потрібен і балансир і BMS . Якщо це буде встановлено тоді вище зазаначені проблеми відпадають. Але як бути із вольтажем заряду, я так розумію інвертор розрахований на 48 вольт вмене получається 43,2 . Тоді що потрібно вольтаж зарядного струму понизити , ЧИ це все буде вже вирішувати BMS? Прикріпив документ по цій батареї ,цікавить пункт 2.1.3 діапазон від 2,5-4,2вольта Я так розумыю це діапазон максимально розряджиного , та максимально зарядженої батареї . Тобто вольтаж 48 вн би мав перенести нормально. Дякую.
 

Вкладення

  • lg-e63datasheet.pdf
    723,2 Кб · Перегляди: 34
Останнє редагування:
Прикріпив документ по цій батареї
Так у Вас Li-ion, тому й напруга на елементі буде 2.5-4.2, в сумі батарея буде 50.4в.
Але для комфортної роботи інвертора все одно потрібно 13-14 комірок.
Це для LiFePo4 потрібно 16 комірок.
Що це за спеціалісти рекомендували? З літієм особливо обережно потрібно! Тут 100 відсотків потрібен ВМС і балансир!!!
 
Я спочатку хотів взяти LiFePo4 але по ціні мен вийшло доржче чим ця одна батарея. А ті спеціалісти що займаются сонцем і торгують даним жилізом взагалі порадили AGM батареї. Але зараз реалії такі, що потрібна швитка зарядка . Швидку зарядку підтримує або LiFePo4 або Li-ion . Також ці акумултори краще себе поазують при розряді. Я обрав цю батарею тому що була вигідна ціна. незнаючи про ці нюанси які вилізли тепер.
 
Я думаю що для старту моєї системи стане даної батареї. Я так розумію поставити BMS І балансир , і можна буде запускати .
 
Які можуть виникнути проблеми далі? Якщо будуть дотримані умови з встановленням плати BMS та балансиру?
 
Які можуть виникнути проблеми далі?
Недостатньо напруги для нормальної роботи акумуляторів з інвертором.
Ви захочете, наприклад, 4 години автономії, а інвертор виключиться через три...
Заряд акумулятора, вимикання через перенапругу, вимикання через недостатній заряд, перерозряд - багато чого може бути....
 
Всім привіт ,що може означати помилка 52 на інверторі

anern an-sci02-pro-6200​

Інструкція каже що низька напруга на шині, якось так, як зміг так перевів. Акумуляторна батарея не підключена.
 
подивився я мануал на ваш інвертер.
Таке враження що ви вважаєте себе безсмертним.
Це просто п..дець якийсь.
Літієві батареї не підтримуються. Інвертор теоретично працює лише з AGM та кислотними акумами.
Теретично у літія схожі режими зарядки. Але токи інші. І рівень безпеки інший.
Тобто ви можете приєднати літій. І навіть поставити BMS. Але інвертор однак інфу з BMS не читає
У нього просто нічим це робити. Ну буде у вас захист від перезаряду/недозаряду.
Але по температурі захиста не буде. Режими зарядки і напруги виставляються вручну.
Вам же продавці не просто так рекомендували AGM
Ви навіть претензію предявити не зможете. Чому - читайте вище.
Ви хоч відео подивіться, як горять літієві акуми. Як їх тушити не можна.
Хоча якщо ви бажаєте навчитися - наука буде дуже показова.

Я би на вашому місті брав або інвертер з підтримкою літія, або акум AGM.
Або городив би схему окремого зарядника на батарею. З захистом по температурі і моніторінгом з BMS
Але це вже додаткові кошти - тоді краще потратити їх на заміну інвертора.
Або набути досвід (дуже ймовірно гіркий).

От я би не став на такому вчитися. Дуже це небезпечно.
Але у вас голова своя є.
 
ще й акум автомобільний.
Ну так у нього своя зарядка - протокол 43кВ і 22кВ.
Я так зрозумів - там свої протоколи і нвертор будь-який їх не потягне.
І BMS так само там непевне свій. Автомобільний.
Як зможете приробити зарядку на вашу батарею - цікаво буде почути - як це у вас вийшло.
 
andy Дякую за пораду ви багато чого мені цікавого росказали. Городити схему окремого заряду наврядче буду Скоріше всього буду думати про заміну батарей
Але я писав ще про помилку 52 яка мені вибила на інверторі . Інвертор таку помилку видає коли намагаюся включити на нього навантаження. тобто є мережа , акумулятор не підєднаний , панелі не підєднані . Включаю навантаження вибиває ця помилка.
 
що саме мають на увазі виробники - я не знаю
але по аналогії наприклад з Growatt - така помилка означала
низкий вольтаж на шині. При чому могла означати як низьку напругу з
фем так і з батарей. Там радили відключити все з інвертора і перезавантажити його.
А коли помилка повторювалася - інвертор замінили по гарантії.
Якось так.
В будь якому разі - вам доведеться звертатися до виробника.
 
дещо додам.
Як зараз інвертори працюють з акумуляторними збірками.
Наприклад збірки LiFePo4 Dyness (або Pylontech - там здається подібне ПЗ якщо не те саме)
Інвертор підключається до батареї через CAN або RS485
Читає з неї інфо (ємність)
Потім читає інфо з CAN шини наприклад - там інфо змінюється 1 раз 1 сек!
Звідти береться SOC,SOH, max charge current, max discharge current і ще багато чого
Звертаю увагу - батарея сама надає дані в реальному часі про токи її зарядки\розрядки
і робить це напевне по інформації з датчиків на банках і ще хтозна за якими даними. Тобто батарея сама повністю контролює
режими та токи зарядки.
Інвертор сам визначає лише максимальні напруги для заряджання.
І то бере їх зі своїх табличок, наданих виробниками.

А Li-ion батареї вважаються більш небезпечними з точки зору пожежі.
Там ще більш жорсткі умови. І взагалі виробники переходять на LiFePo як на більш безпечний.
Зрозуміло - це все стосується акум збірок потужністю від 2-3кВтг. Але для систем накопичення (не аварійних
а саме систем постійного споживання менші ємності вже і не використовуються.

Якось так.
 
Дякую за відповідь. Якщо я правильно зрозумів для мого інвертора підходять тільки agm батареї. Із самого початку я хотів придбати AGM, потім вирішив взяти LiFePo, так як швидкість зарядки відіграє велику роль. Але ціни досить не малі, попалася ця батарея від електромобіля, за яку я писав вище. Поцікавився в інших людей вони теж використовували ці батареї. Продавець який продавав цю батарею мені запевняв що вона ідеально підходить. Він підключив собі і людям, навіть без bms. Вище я вже писав про це. Так як я сам хотів так зробити думаючи про те що інвертор вміє контролювати таку батарею. Ваш колега мене вчасно зупинив. Я доставив плату bms на батарею, ставив не я скористався послугами "спеціаліста" Взяли з мене за то гроші з платою вийшло десь 400$ . Батарея вийшла 1000$ Кошти не малі і я розумію що може люди заробили, але я надіявся що все це буде робити. А продавець обладнання до якого я звоню за консультацією учора видав новий перл сказав що мій інвертор іазо залежний і я коли його на столі підключав через вилку спалив тому що я в розетці не оприділив де фаза. Вхід з виходом я точно не переплутав. В інструкції про це ніслова. Інвертор працює нормально. Я не думаю що виробник на вхід не передбачив захисту ніякого. І думай тепер про кваліфікованість майстрів .
 
Дякую за відповідь. Якщо я правильно зрозумів для мого інвертора підходять тільки agm батареї. Із самого початку я хотів придбати AGM, потім вирішив взяти LiFePo, так як швидкість зарядки відіграє велику роль. Але ціни досить не малі, попалася ця батарея від електромобіля, за яку я писав вище. Поцікавився в інших людей вони теж використовували ці батареї. Продавець який продавав цю батарею мені запевняв що вона ідеально підходить. Він підключив собі і людям, навіть без bms. Вище я вже писав про це. Так як я сам хотів так зробити думаючи про те що інвертор вміє контролювати таку батарею. Ваш колега мене вчасно зупинив. Я доставив плату bms на батарею, ставив не я скористався послугами "спеціаліста" Взяли з мене за то гроші з платою вийшло десь 400$ . Батарея вийшла 1000$ Кошти не малі і я розумію що може люди заробили, але я надіявся що все це буде робити. А продавець обладнання до якого я звоню за консультацією учора видав новий перл сказав що мій інвертор іазо залежний і я коли його на столі підключав через вилку спалив тому що я в розетці не оприділив де фаза. Вхід з виходом я точно не переплутав. В інструкції про це ніслова. Інвертор працює нормально. Я не думаю що виробник на вхід не передбачив захисту ніякого. І думай тепер про кваліфікованість майстрів .
ну що тут сказати.
Ви набуваєте досвіду.
Сумно, що у такий спосіб.
Ну в нормальних інверторах є захист в тому числі від пререполюсовки.
Але я не вважаю ваш інвертор нормальним нажаль.
Ви ж зрозумійте 1 просту річ - якщо немає офіційної подтримки на території України - як ви будете
врішувати питання з гарантійним/постгарантійним обслуговуванням?
А з настройкою? Як ви будете його експлуатувати хоча би 5-10років?
Я так розумію - більшість продавців просто зникне, а хто залишиться - сервіс типу "сам винуватий -не так включав".
На цих інверторах маржа максимальна - у декілька разів більша ніж у розкручених марках. Тому й пропозиції.
Але ж зрозумійте - ми ніколи не рахували вартість володіння (обслуговування, настройку/перенастройку). А вона
разом з капітальними затратами протягом 5-10 років у брендів виходить менша!
А як порахувати збитки, що виникають в результаті простою, або не дай Боже, пожар?

На майбутнє - при виборі інвертора (особливо для літія) вибирайте з портом CAN/RS485 під батареї.
Плюс офіційна підтримка батарей виробника, які будете ставити.
Також бажано LiFePo4.
я в інших темах вже рекомендував - перегляньте на ютубі канал
@alternativeenergy2022
 
Назад
Угорі