Як з"єднати MUST PV18-3224VPM II i JK BMS по САN шині?

Товариство, дякую за пояснення, деякі очевидні, але і корисні, особливо останнє!
Для себе зрозумів що інверторна бмс це по суті іграшка для дорослих) яку можна підключити і прошити. Якихось суттєвих переваг особливо немає)
Мб вона має більше сенсу з гібридним, а не офф грід інвертором, який буде включатися лише коли немає світла через йбн русню. А для цієї простої задачі вистачить і смарт бмс типу jk серії B.
І вибачте за офтоп.
інверторна бмс має більше підтримки по зв'язку з інвертором і передачі інформації, також солар-ассістант напряму з бмс бере дані... також треба брати до уваги якщо буде делька аккумів то там вже інверторна бмс треба
 
інвертор must3224 батарея seplos nile100,мучився довго нічого не получалось,розібрався, розпіновкат кабеля відповідно інструкцій,але зєднання шин відповідно хрест нахрест,протокол інвертора 0,протокол акумулятора 0.Важливий момент якщо інвертор використовиє шину Rs485 то зєднання пряме,якщо кан як мій інвертор то хрест на хрест.
 

Вкладення

  • 20251012_175536.jpg
    20251012_175536.jpg
    972,3 Кб · Перегляди: 4
  • 20251012_174437.jpg
    20251012_174437.jpg
    853,6 Кб · Перегляди: 4
  • Screenshot_20251012_174245_Google.png
    Screenshot_20251012_174245_Google.png
    475,1 Кб · Перегляди: 4
  • 20251012_173349.jpg
    20251012_173349.jpg
    502,7 Кб · Перегляди: 4
  • 20251012_173338.jpg
    20251012_173338.jpg
    485,4 Кб · Перегляди: 4
Назад
Угорі