Lifepo4 заряд

то що на графіку раніше, як ви кажете, то напруга доходить до заданої на зарядному а не до напруги АКБ
на графіку зображено заряд ідеального акб якого в природі не існує , в реальності цей графік буде дещо інчий
 
+- такий самий, просто деякі інвертори починають зарано знижувати струм. ще до досягнення заданої напруги, для чого це зроблено хз
там крива режиму CV не буде горизонтальною , а буде з нахилом, і поступово підніматиметься, я бачив реальні графіки вони відрізняються, особливо коли акб не новий
 
там крива режиму CV не буде горизонтальною , а буде з нахилом, і поступово підніматиметься
напруга CV залежить від зарядного як що воно не може підтримувати сталу напругу то це проблеми зарядного а не АКБ
 
ось реальний графік зарядки
в режимі СС крива струму горизонтальна в режимі CV крива напруги горизонтальна, все як повинно бути
 

Вкладення

  • Charge Curve EVE LF280K Certified.jpg
    Charge Curve EVE LF280K Certified.jpg
    229,4 Кб · Перегляди: 8
тут СС режим, а я казав за СV, і то це ще залежить де точка заміру, в зарядном чи на клемах акб.Якщо в зарядном то да крива СV буде горизонтальна, а якщо мірять на клемах акб окремими проводами то буде схоже на криву СС , тіки більш рівнішу але не чисто горизонтальну, із за втрат в проводах зарядного. В мене наприкла в зарядці на проводах 1м мідь 2,5ммкв падіння 0,5В при кажись 1А чи 2А непам'ятаю. І при заряді Li-ion акумів це створює проблеми, так як замір напруги іде через тіж провода що і заряд.
 
Останнє редагування:
тут СС режим, а я казав за СV,
тут оба режима, навчиться читати графіки, червоним показано струм і графік горизонтальний в режимі CC а сині
м показана напруга і графік горизонтальний в режимі CV
Якщо в зарядном то да крива СV буде горизонтальна, а якщо мірять на клемах акб окремими проводами то буде схоже на криву СС
це вже нюанси, е зарядні яки мають 4 дротове підключення і підтримують напругу в точці підключення, але зазвичай напруга заміряється там де підтримується тому лінії на графіках будуть горизонтальні
 
тут оба режима, навчиться читати графіки, червоним показано струм і графік горизонтальний в режимі CC а сині
м показана напруга і графік горизонтальний в режимі CV
я вмію читать там мажтаб незручний для читання CV, 90% маштабу займає СС, для того щоб роздивитися криву CV її треба розтягти разів у 10, а так там незрозуміло горизонтальна вона чи ні. в таком маштабі.
але зазвичай напруга заміряється там де підтримується тому лінії на графіках будуть горизонтальні
ну так я ж теж саме і казав
 
Останнє редагування:
бо він 90 % часу


горизонтальна бо це CV - constant voltage - стала напруга
з нормальною коміркою так і повинно бути яж нічого проти і некажу, а у тих які довго небачили 100% заряду крива заряду CV буде в декілька разів довшою при першому заряді до 3,6В, до однеї доби заряд іде.
 
Вроде бы нашел причину своих подозрений, что акб не так работает как надо, подсказал продавец у которого покупал акб
 
Жедал этого вопроса, ну пока пол дня только теста было, оказалась минусовая клема на акб был плохой контакт, хотя стояла медная лужонная шина, подтянул болты разбег крайней банки ушел и перестала грется эта шинка, она как бы сильно и не грелась, была чуть теплее остальных, как такое может быть х.з, нагрузку давал киловат все работало, хотя контакт был не котакт, обычно если плохой контакт должно стрельнуть приварится или что то похожее.
 
Работает теперь как в сказке, посадить акум не могу
 
Еще вопрос назрел, ак быть с поддерживающим зарядом? Допустим акб заряжен и выходит солнце и целый день шмалит, какое напряжение поддержки нужно выставить?
 
якщо відключень немає то в районі 3,35В, якщо є відключення і нада тримати акб так сказати в повній бойовій готовності то 3,4В.
 
Еще вопрос, панели выдают 900ват, а потребление иногда до 1500ват, как это влияет на акб? Что его гоняет туда сюда, то заряд, то разряд, это как то скажется на акб?
 
Назад
Угорі