FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Третій раз повторюю: якщо логер вже в мережі (тобто його підключено до Wi-Fi з інтернетом), але не прив'язано до акаунту, то будь-хто, знаючи його номер, може прив'язати собі.
Ну ви три рази писали, але жодного підтвердження що так можна зробити не надали нажаль.

Звичайно, якщо логер не підключено до інтернету, ніхто його нікуди не прив'яже.
В моєму випадку логер підключено до інтернету, але віддалено я його додати не можу,
адже застосунок DeyeCloud вимагає налаштування wi-fi мережі AP_НомерЛогера і на цьому етапі застосунку
навіть не цікаво чи є такий номер взагалі, тим паче прив'язаний він до хмари чи ні.
Про це здається вже теж третій раз пишу )
 

Вкладення

  • AP.jpg
    AP.jpg
    50,5 Кб · Перегляди: 7
Ну ви три рази писали, але жодного підтвердження що так можна зробити не надали нажаль.
Ну так ви коли налаштуєте собі все - напишіть тут серійник вашого логера ))) Це ж абсолютно безпечно )))
застосунок DeyeCloud вимагає налаштування wi-fi мережі AP_НомерЛогера
На етапі додавання в свій акаунт вже підлюченого до мережі логера не вимагає. Просить просто ввести серійник логера.
У вас на скріншоті налаштування логера, а не прив'язка логера до акаунту. Логер прив'язується до акаунту не через свої налаштування.
Перепрошую, але ви явно не розрізняєте понять "налаштування логера" і "прив'язка/додавання логера до акаунту"...
 
Останнє редагування:
А хтось підключав в паралель sg05 та sg03 ? Будуть працювати?
да будут, это два одинаковых совершенно инвертора, с одинаковыми платами и одинаковыми прошивками... в контексте 6 квт
 
просто зайдите на веб интерфейс логгера и подключите его к интернету, а после добавте его хоть в клауд, хоть солар...
 
Я збирав перший раз, тому щось не вгадав, щось не врахував. Зараз би зробив у двічі швидше і на 30% дешевше (якщо ціну зборки рахувати).

Якщо у вас є маленький крімпер щоб пообжимати клеми на балансі та концевики на автоматах. Є великі кліщі для клем на 25-50 на силових проводах. Якщо всі ці клеми у вас є (я декілька разів на ринок мотався, за 1 раз не вгадав/запорол). Якщо ви знайомі з єлектротехнікою і самі поставите автомати на інвертор та підключите все це у щітку. Якщо є інструмент шоб зробити (попіляти, посверлити) корпус АКБ. Якщо є матеріал з чого все це робити. Якщо самі повісите інвертор.
Я АКБ поставив на тележку, щоб була мобільність. Тому шо АКБ 90 кг важить, на руках його вдруг чего не утащить.
Якщо самі налаштуєте інвертор і налаштуєте БМС.
Якщо... Та там багато ще всякої маячні :)

Я в принципи люблю щось поробити руками і інструмент в мене є, але це була одна з самих задовбних робіт у мене за останні роки. А коли починав... Також казалося "та шо там робити" :)
Особенно забавно 90 кГ аккумуляторы.
 
Так поднять же нельзя. У меня 200 кГ , так хоть в 4х ящиках, и то можно надорваться.
Ну так тележку человек приспособил под акумы.
Я тоже вот думаю. Или собирать уже точно по месту этого бегемотика, или колеса какие .
 
Особенно забавно 90 кГ аккумуляторы.

У мене АКБ з 16 комірок EVE280K. Кожна комірка важить 5.42 кг. Тобто 16 комірок 86.7 кг. Додаємо корпус, клеми, проводи, БМС... міркую буде там дещо більше 90 кг.

Я міркував, чи варто з тележкою морочитись... вирішив, що варто. АКБ загалом то не зовсім безпечна річ і можливість за потреби перекусити проводи за декілька секунд і без проблем викотити АКБ на двір - це добре. Окрім того АКБ на колесах це просто зручно. Вже декілька разів приходилось той АКБ відкочувати, щоб більш зручно в углу де інвертор стоїть, іншу техніку обслуговувати (в мене там ще 3 стабілізатори на дім, та ін.).

Тележку узяв котра на 250 кг розрахована. Перевіряв... пострибали з батьком на ній, поїздили по двору, о двох 210 кг. важимо, витримала. Тобто на 90 кг з великим запасом, на роки вистачить. Спеціально обрав телегу з великими колесами, щоб не було проблем з порогами, з брусчаткою та ін. А то бачив в інеті корпуси АКБ з маленькими колесами, коштують наче з золота... Але не дуже надійно виглядають. Може дещо перемістити АКБ воно і да. Але поїздити на тих колесах з 90 кг ваги по кафелю у гаражі, котрий не дуже рівно лежить... повідлітають нахрін.

P.S. Тележку знайти, щоб за розмірами та вагою на 16S підійшла, було не легко... Думав вже самостійно з квадратної труби варити, колеса потрібні є у продажу. Але знайшов.
 
Останнє редагування:
Фух, здається трохи "фініта ля паралельне підключення" )

Але чомусь перестав працювати Time Of Use
Доповідаю - проблема була в зв'язку між БМС і інверторами.
Щось не подобалось в протоколах.
Переставив кабель в інший акумулятор, поставив там в JK BMS CAN 01, і все піднялось.
І буквально через хвилину пропало світло.
Якраз повні ходові випробовування ) Зараз почистимо панелі і перевіримо що як воно все буде працювати в комплексі )
 
Тобто проблема була не в інверторах? Батарея? А ми тут розпинались...:)
з ToU - так.
Але проблема дещо цікава - інвертор же показував всю інформацію з батарей, що він їх бачить усі 4, може взяти з них 760А і відповідно відправити на них на них 500+ А.
А от Time of Use не працював.
 
проблема була в зв'язку між БМС і інверторами.
Щось не подобалось в протоколах.
Переставив кабель в інший акумулятор, поставив там в JK BMS CAN 01, і все піднялось.
Дуже дивна історія... У вас же ж на всіх акумах однакові BMS ?
 
Назад
Угорі