FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

До фізики регулювання ми так і не доберемося?
Ну з максимальной точкой потужності все більше меньше зрозуміло. Логічно було б що він для зменшення потужності збільшував би напругу тим самим ( зважаючи на ВАХ панелі ) зменшувався б струм і відповідно потужність падає але оскільки там Boost перетворювач то мені складно уявити як це можно зробити. мабуть все таки навпаки збільшувати струм тім самим зменшуючи напругу і відповідно потужність хз я не знаю як саме воно там зроблено, але в будь якому разі ключ розрахований на в рази більший струм чим вказано в тех характеристиках тож трохи перевищувати звичайно можна але без фанатизму
 
Логічно було б що він для зменшення потужності збільшував би напругу тим самим ( зважаючи на ВАХ панелі ) зменшувався б струм і відповідно потужність падає але оскільки там Boost перетворювач то мені складно уявити як це можно зробити.
Вже ближче. Насправді, щоб зменшити потужність, достатньо збільшувати шпаруватість. При цьому імпульсний струм через ключ майже не зміниться, бо недовантажена панель - таки джерело струму.

але в будь якому разі ключ розрахований на в рази більший струм чим вказано в тех характеристиках тож трохи перевищувати звичайно можна але без фанатизму
Згоден. Але треба зважати на температуру перетворювача та думку розробників. Цифри, які зазначені у мануалі гарантують довгу безпроблемну роботу інвертора навіть за екстремальних температур. Заганяючи його в оверлоад, ми зменшуємо ресурс інвертора. Тому я не рекомендую нехтувати максимальними величинами з мануалу.
 
Є якісь ідеї щодо подальших кроків?
Немає. Якщо силова частина корректно зібрана щодо нуля та землі, повинно працювати.

Чи вже пора писати в техпідтримку? )
Зайвим не буде, але з вірогідністю 95% все обмежиться перепрошивкою. Але це може й допомогти )).
 
Заганяючи його в оверлоад, ми зменшуємо ресурс інвертора. Тому я не рекомендую нехтувати максимальними величинами з мануалу
Ніхто не каже перевищувати в рази але буває складно підібрати панелі по струму і як що різниця припустимо 0.5 а то перевищення припустимо. Окремо скажу як що рахувати по характеристикам панелей то то таке, я в себе за 5 років не бачив ні разу щоб вони давали максимальний струм бо оті NOCT та STC то для лабораторії
 
Немає. Якщо силова частина корректно зібрана щодо нуля та землі, повинно працювати.
Зайвим не буде, але з вірогідністю 95% все обмежиться перепрошивкою. Але це може й допомогти )).
Справа в тому, що першим ділом після купівлі я написав в техпідтримку щодо зменшення до 1 хв відправляння данних та оновлення прошивки.
Коли вони це зробили я не помітив, але час відправки данних зменшився і бонусом з'явилась українська мова в меню, тому я вважав, що у мене остання прошивка.
Але побачим.
Якраз зараз пишу листа )
 
Насправді, щоб зменшити потужність, достатньо збільшувати шпаруватість. При цьому імпульсний струм через ключ майже не зміниться,
Все таки здається мені що це не зовсім так бо як що б воно так робило то при малих навантаженнях ми би спостерігали великий струм з панелей при малий напрузі ми ж спостірегаємо навпаки малий струм та велику напругу.
 
Все таки здається мені що це не зовсім так бо як що б воно так робило то при малих навантаженнях ми би спостерігали великий струм з панелей при малий напрузі ми ж спостірегаємо навпаки малий струм та велику напругу.
Насправді це напруга та струм вже після фільтра.
 
Справа в тому, що першим ділом після купівлі я написав в техпідтримку щодо зменшення до 1 хв відправляння данних та оновлення прошивки.
Коли вони це зробили я не помітив, але час відправки данних зменшився і бонусом з'явилась українська мова в меню, тому я вважав, що у мене остання прошивка.
Але побачим.
Якраз зараз пишу листа )
По ощущениям, ему не нравится последовательность фаз. Попробуйте поменять.
Как вариант, заводские настройки.
Ну и перепрошивка с обязательным сбросом к заводским обоих устройств.
 
Як по-вашому регулюється сила струму у контролері? На скільки я розумію - це ШІМ. Тобто імпульсний струм через ключ матиме значення, яке видає сонячне поле. А постійний струм після фільтра, так, вимірюється та регулюється зміною довжини імпульса на ключі. Але ж імульсний струм через ключ ви ніяк не зменшите. Тому й не можна перевищувати допустимий виробником параметр.
А як же працює сонячний вхід деї від батареї електромобіля, де 100а при 390в це норма?
 
Як же це фізично відбувається? Який "регулятор" крутить споживач?
Фізично все просто. В інверторі МРРТ це перетворювач напруги до напруги високовольтної DC шини інвертора 300-450 вольт і нічого більше. Тільки напруги та ні як не струму. Струм зележе від потужність споживання з цієї високовольтної DC шини.

У приведеній вамі таблиці прописані параметри інвертора, а не панелей. Тоб то що може спожити сам інвертор, який струм потребує інвертор. Але ні як не граничні параметри панелей по струму. Тільки по напрузі, про що виробник чітко попереджує в розділі вибору панелей та ні слова там не вказує про струм.
 
Останнє редагування:
А як же працює сонячний вхід деї від батареї електромобіля, де 100а при 390в це норма?
Багато людей важає, що який струм подати на вхід, такий туди і полізе, та не розуміють чому той деї не лопнув. ;)
 
А як же працює сонячний вхід деї від батареї електромобіля, де 100а при 390в це норма?
Ваш приклад , якщо таке роблять подаючи на сонячний вхід інвертора від електромобіля , просто розставляє все по місцям.
Браво! Чекаємо, чи будуть ще думки оппонентів заперечувати це. (Але це здається шах і мат)
 
Останнє редагування:
недовантажена панель - таки джерело струму.
Отут ви зовсім не праві. Дивіться ВАХ панелі і задайтеся питанням: який сенс працювати в області високих струмів і низьких напруг (ближче до КЗ), якщо boost-перетворювачу легще працювати в області високих напруг і низьких струмів (ближче до ХХ).
І це дуже просто перевірити: поміряйте напругу на недовантаженій панелі.

Плюс вище неодноразово писали що сонячний вхід нормально працює і від батареї електромобіля, і від примітивного випрямляча мережевої напруги, а все це - джерела напруги, не струму.
 
Останнє редагування:
Дякую всім за пояснення!
 
В інверторі МРРТ це перетворювач напруги до напруги високовольтної DC шини інвертора 300-450 вольт і нічого більше. Тільки напруги та ні як не струму. Струм зележе від потужність споживання з цієї високовольтної DC шини.
Тема розкрита не до кінця. Є трохи більше. Коли інвертор працює на видачу в мережу, опір мережі нескінченно малий, тобто потужність споживання нескінченно велика. Алгоритм слідкування за точкою найвищої потужності регулює частоту шім, що впливає на імпеданс і таким чином регулюється і струм в такому середовищі.
Люди, які підключають батарею електромобіля, мабуть, не передавали цю потужність в мережу, а, дійсно, мали потужність споживання обмежену приладами. Можливо, навіть, якщо передевати в мережу в цьому випадку, то дея досить розумна, щоб обмежити струм. Чи хоче автор підключення батареї електромобіля спробувати і розказати що вийде?
 
Алгоритм слідкування за точкою найвищої потужності регулює частоту шім, що впливає на імпеданс і таким чином регулюється і струм в такому середовищі.
Частоту чи шпаруватість? Частота, здається незмінна, бо тоді параметри фільтрів треба коректувати слідом за частотою.
 
Тема розкрита не до кінця. Є трохи більше. Коли інвертор працює на видачу в мережу, опір мережі нескінченно малий, тобто потужність споживання нескінченно велика. Алгоритм слідкування за точкою найвищої потужності регулює частоту шім, що впливає на імпеданс і таким чином регулюється і струм в такому середовищі.
Ви пропустили один важливий ланцюг - DC-AC перетворювач, який регулює потужність та тим самим струм споживання с DC шини. Більш закладенного виробником не видасть.
 
Чи хоче автор підключення батареї електромобіля спробувати і розказати що вийде?
Да нічого страшного не буде. Все буде працювати в межах обмежень потужності інвертора. Вже перевірено на практиці.
 
Назад
Угорі