Запобіжник для акумуляторів

я знаю будову упса і згорів він не через акб чи запобіжник на акб, а через проблеми з платою або її логіки,а на акумі там стоять зазвичай два автомобільних 12В по 40А в паралель. доречі в акб мого електровеліка на 48В стоїть точно такий самий запобіжник тіки на 20А, і згорів він уже після того як винесло всі 8 польовиків у інвертора, бо явно не являється швидкодіючим, акб він захистив, а польовики ні.
Що з того що ви знаєте будову упса, як ви не розумієте про що іде мова, ви напевно угараєте надімною, до чого тут взагалі яка причина виходу зладу транзисторів, якщо мова іде взагалі про інше, а мова про те що транзистори пробило і не важливо по якій причині, а важливо що неправельно підібраний запобіжник не спрацював, про це мова про цееееееее, я пишу про одне із-за чого відбувся діалог, ви пишите про інше...
 

Вкладення

  • 271c22724f6e2360effa30297d8cc45f_w200.gif
    271c22724f6e2360effa30297d8cc45f_w200.gif
    512,5 Кб · Перегляди: 0
Останнє редагування:
Що з того що ви знаєте будову упса, як ви не розумієте про що іде мова, ви напевно угараєте надімною, до чого тут взагалі яка причина виходу зладу транзисторів, якщо мова іде взагалі про інше, а мова про те що транзистори пробило і не важливо по якій причині, а важливо що неправельно підібраний запобіжник не спрацював, про це мова про цееееееее, я пишу про одне із-за чого відбувся діалог, ви пишете про інше...
по перше я не угараю, я як і ви хочу дойти до істини, по друге в упсі може бути купа несправностей від якиз не може врятувати запобіжник, як би його парвильно не підбирали, по третє ми всетаки частково довели що низька напруга робить запобіжник тугішим на спрацювання по перевантаженню, але не при КЗ.
 
Останнє редагування:
по перше я не угараю, я як і ви хочу дойти до істини, по друге в упсі може бути купа несправностей від якиз не може врятувати запобіжник, як би його парвильно не бідбирали, по третє ми светаки частково довели що низька напруга робить запобіжник тугішим на спрацювання по перевантаженню, але не при КЗ.
Так, бувають різні поломки в обладнанні, але ті поломки не нароблять проблем, бо якщо хлопнув кондинсатор або згорів діод або резистор ітд, то ДБЖ просто вирубиться або видасть помилку і при таких поломках не буде КЗ, але якщо пробють транзистори то вже буде кз по лінії низьковольтній, і якщо не спрацює правельно запобіжник, то це може обернутися в велику халепу.
 
згорів він уже після того як винесло всі 8 польовиків
Все правильно ввійшли з ладу полевіики сталося КЗ і вигорів запобіжник, навіщо їому першому виграти як що полевики цілі і КЗ немає?
 
Все правильно ввійшли з ладу полевіики сталося КЗ і вигорів запобіжник, навіщо їому першому виграти як що полевики цілі і КЗ немає?
там причина була в зустрічному струмі від мото-клеса, а запобіжник стоїть тіки зі сторони акума, в ідеалі нада щей зі сторони колеса на всі три фази , та щей класу R, тоді б напевно захистив.
 
Я бачив вже в ремонтників не один інвертор на ремонті де був пробій по низькій лінії і запобіжник теж вигорав, а вигорав він, бо запобіжник був правельно підібраний на низьковольтному колі.
Что пользы? Вот бы предохранитель спас электронику ценой своей жизни тогда бы стоило заморачиватся. А так как говорится: больной перед смертью потел? Да. Очень хорошо. Очень хорошо.
 
ми всетаки частково довели що низька напруга робить запобіжник тугішим на спрацювання по перевантаженню,
Та ні, не довели. Візьміть 5 однакових запобіжників та спаліть їх за однакових умов. Отримаєте розльот часу спрацювання ще більше, ніж отримали у вашому досліді.
 
Так, бувають різні поломки в обладнанні, але ті поломки не нароблять проблем, бо якщо хлопнув кондинсатор або згорів діод або резистор ітд, то ДБЖ просто вирубиться або видасть помилку і при таких поломках не буде КЗ, але якщо пробють транзистори то вже буде кз по лінії низьковольтній, і якщо не спрацює правельно запобіжник, то це може обернутися в велику халепу.
Може. Але є один технологічний нюанс. Кристал транзистора розварено в корпусі тоненькими дротиками. І коли пробивається структура транзистора, ці дротики не те що перегорають, а навіть вибухають, розриваючи пластик корпуса. І це відбувається за час, на порядок менший, ніж час спрацювання самого швидкого плавкого запобіжника. Тому функціонально розробник упса закладає плавкий запобіжник саме для захисту акума, щоб не допустити пожежі. Ніяких транзисторів він захистити не в змозі.
 
Може. Але є один технологічний нюанс. Кристал транзистора розварено в корпусі тоненькими дротиками. І коли пробивається структура транзистора, ці дротики не те що перегорають, а навіть вибухають, розриваючи пластик корпуса. І це відбувається за час, на порядок менший, ніж час спрацювання самого швидкого плавкого запобіжника. Тому функціонально розробник упса закладає плавкий запобіжник саме для захисту акума, щоб не допустити пожежі. Ніяких транзисторів він захистити не в змозі.
значить коли в руки попадається робочий упс в якого перепалені запобіжники а на них напаяні перемички то це значить що там була заміна транзюків псля КЗ?? вірно, бо навряд ті транзюки переживуть ті два по 40А запобіжника, а сумарно це 80А
 
значить коли в руки попадається робочий упс в якого перепалені запобіжники а на них напаяні перемички то це значить що там була заміна транзюків псля КЗ?? вірно, бо навряд ті транзюки переживуть ті два по 40А запобіжника, а сумарно це 80А
Скоріш за все так, після ремонту.
 
202010131017343c911118680d4fd3b805fad3b746b262.jpg
Мы всё о акумуляторах а ведь есть другие опасности. И их тоже нужно предусмотреть.
 
Да? І цікаво де його встановлювати?
між панелями і інвертором, якщо в якомусь конекторі чи в панелі піде дуга він вибиває, але для постійного струму ще спробуй найди, раніше вони мені попадали, ціна була в районі 6тис. а зараз ненаходю жодного, тіки для AC.
 
бачив колись відос де в інверторі ця функція встроєнна і вимикається, і показували розрив сонячного провода під навантаженням , без активованої функції AFCI, ішла дуга з плавленням мідного провода і загоранням ізоляції , а з активованою AFCI за 1 сек спрацьовував захист і дуга пропадала незначно поплавивши ізоляцію без займання. Раджу забуматись тим у кого панелі на хаті з шифером.

 
Назад
Угорі