Збірка станції

Так а що там незрозуміло по потужності? 13.52*18,3=247,4
По SOC воно більш менш устаканиться після кількох циклів заряду-розряду.

От що бісить в цих БМС, так це відлік часу в тому Лог файлі. Він іде від "різдва БМС "
Щоб зрозуміти коли була конкретна подія, треба рахувати від поточних показників.
Доречі, а ото все по БМС, воно ніяк не скидується "до заводських"? Була от думка, ноже обнулити та заново спробувати її підв'язати..
 
Тобто, поки погонять та поспостерігати? В сенсі, все не втрачено ще?
Мені теж от здалося шо воно пише щось не те в тих відсотках.
Зараз якраз вимкнули світло, 60 ватною лампочкою розряджається.
Сто разів пошкодував що не замовив на Нконі. Але ж, поспіх, помножений на брак досвіду...
Так, поганяйте та попостерігайте. Воно ті відсотки бере з налаштування ємності, яку Ви там прописали і з балансу струмів зарядки-розрядки.
В мене після кількох циклів вело себе так - показує 100%, а заряд від інвертора ще йде. Або показує 0%, а напруга на батареї ще 25В і вона далі розряджається. Тобто реальна ємніть батареї вище за паспортну 280Аг. Я про це потім вичитав, що EVE з тієї партії дають до 315Аг. Потім я прописав цю нову ємність 315Аг і тепер показує SOC більш-менш правдиво. Коли доходить до 100% і інвертор по напрузі припиняє заряджати.
 
Останнє редагування:
Доречі, а ото все по БМС, воно ніяк не скидується "до заводських"? Була от думка, ноже обнулити та заново спробувати її підв'язати..

Почитав іноземний форум, пишуть що раніше в застосунку була така кнопка. А зараз наче прибрали. Пишуть таке. Щоб скинути показники, треба вимкнути заряд та розряд, потім поміняти тип батареї на якийсь інший, а потім знову на свій. Наче більшість показників має скинутися.
До речі, коли я просто поміняв ємність своєї батареї з 280 на 315, то в мене скинувся лічильник кількості циклів заряд-розряд.
 
На комірці написано 336 Wh
Почуй різницю між W та Wh спочатку. Потім різницю між Wh та Ah.
 
Останнє редагування:
Так, якусь дурню воно рахує. Множить напругу на струм ЗАРЯДКИ))
То не ємність. Це поточна потужність, яку споживає батарея P=U*I в даний момент. Вам вірно написали. Щоб порахувати ємність, треба помножити таку потужніть на час. Наприклад батарея отримувала 250Вт протягом години. Тоді вона отримає 250Втг.
 
То не ємність. Це поточна потужність, яку споживає батарея P=U*I в даний момент. Вам вірно написали. Щоб порахувати ємність, треба помножити таку потужніть на час. Наприклад батарея отримувала 250Вт протягом години. Тоді вона отримає 250Втг.
Дякую, мабуть заплутався
 
батьківська спадщина то все )) Абразивні такі чиліндри, з отвором. Отвір десь 7 мм, то на шпильку М6 чітко находить й не затирає її. Зафіксував просто взявши свердло на 6 та термоусадку поверх. Фіксація "м'яка" - тобто є вільнісь у прані нахилу, але там й не треба жорстко. Шуруповерт на низьких обертах, й усе. Ну тіки треба дивитись бо наліпає алюміній, то перевертати чи змінювати абразив.
Але краще щоб нівкого не будло того досвіду.. Чомі було не приварити по периметру тої шайби? Там нема тями що вони зговняли й без того невелику площину контакту?
 
Хто де купував клеми? Потрібні кутові 90 градусів 50/8 і звичайні 50/8 и 50/6. Знайшов тільки на elektrovoz, але там трубку не беруть і не перезванюють
 
Чи обовязково ставити гровери? Дві оцинковані шайби. Перша для площі контакту а друга притиснути шину. Місця під балансувальний немає...
 

Вкладення

  • 20241204_183236.jpg
    20241204_183236.jpg
    2 Mб · Перегляди: 23
  • 20241204_205357.jpg
    20241204_205357.jpg
    3 Mб · Перегляди: 23
  • 20241204_205928.jpg
    20241204_205928.jpg
    2,5 Mб · Перегляди: 23
А який допустимий опір для збірки 8s?
 
Є чим. Буду заміряти. Якщо що зніму шайби
 
Є чим. Буду заміряти. Якщо що зніму шайби
Тільки поміряйте між «вільними» контактами 2s збірки. А потім окремо кожен і відніміть:) Так будете знати чисто опір шини + перехідний.
 
Чи обовязково ставити гровери? Дві оцинковані шайби. Перша для площі контакту а друга притиснути шину. Місця під балансувальний немає...
так а нашо? ті ж гнучки перемички ніби то ж з якимось покриттям вже зроблені
 
Під гровери немає місця, вкручую рифлені гайки
 
Є чим. Буду заміряти. Якщо що зніму шайби
Шини маю такі самі. Після довгих аналізувань вирішив що вони найкраще підходять. Площини на комірках - вже викладав які "приплили" - то зачищав. Ще виявив що є доволі високий "шанс" що термоусадка на шинці може лягти у зону контакту, то з обох боків попідрізав її.
З комірками цшли гайки з насічкою, то збирав так - шина на комірку, клема бмс, шайба (щоб не коцати клему бмс тіми насічками) - гайка.
Звіряв опір, то втрат майже немає, прибавилось десь 0,3-0,4 мОм.
 

Вкладення

  • photo_2_2024-12-05_12-00-53.jpg
    photo_2_2024-12-05_12-00-53.jpg
    116,6 Кб · Перегляди: 15
  • photo_3_2024-12-05_12-00-53.jpg
    photo_3_2024-12-05_12-00-53.jpg
    111,6 Кб · Перегляди: 11
  • photo_4_2024-12-05_12-00-53.jpg
    photo_4_2024-12-05_12-00-53.jpg
    196,1 Кб · Перегляди: 16
  • photo_1_2024-12-05_12-00-53.jpg
    photo_1_2024-12-05_12-00-53.jpg
    284,2 Кб · Перегляди: 16
Назад
Угорі