Збірка станції

АВР tomzn трохи гуде в комутаційній частині :(
Гудіння посилюється якщо ще закрити корпус щитка. В день норм, но вночі трохи чути. І в цілому так подумав, а який сенс постійно живити комутаційну частину якщо станція виконує роль резервного живлення а не упсніка. Тому вирішив зробити ручне керування для запуску кумутаційної частини. В розрив вхідної фази просто додам дешевий автомат. Як результат при вимкненій кумутаційній частині не буде гудіти, грітися (дельта лише 3-4 градуси від кімнатної, але таки гріється) і авр буде просто в режимі бейпасу
Ваші думки? І може авр браковане тому і трохи гуде?
 
Підключив тимчасовий автомат. Поки побуде так
 

Вкладення

  • 20241031_165803.jpg
    20241031_165803.jpg
    1,3 Mб · Перегляди: 24
АВР tomzn трохи гуде в комутаційній частині :(
Гудіння посилюється якщо ще закрити корпус щитка. В день норм, но вночі трохи чути. І в цілому так подумав, а який сенс постійно живити комутаційну частину якщо станція виконує роль резервного живлення а не упсніка. Тому вирішив зробити ручне керування для запуску кумутаційної частини. В розрив вхідної фази просто додам дешевий автомат. Як результат при вимкненій кумутаційній частині не буде гудіти, грітися (дельта лише 3-4 градуси від кімнатної, але таки гріється) і авр буде просто в режимі бейпасу
Ваші думки? І може авр браковане тому і трохи гуде?
мої думки - трьохпозиціник для обходу у байпас, як то усюди роблять. Сенс у АВР, коли все то у самому інверторі ж зроблено - фази не зустрінуться ж.
 
Сенс у АВР, коли все то у самому інверторі ж зроблено
Інвертор може пропустити до 4.2квт по характеристикам. Не тільки генерувати а й і пропускати. Це вже виясняв на форумі. А в мене по плану до 10квт. Тому треба авр для обходу інвертора. Авр вже на 22квт.

І авр виконує функцію двухпозиційного перемикача. Його ж не обовязково постійно живити, ту саму кумутаційну частину, яку вручну зараз вимкнув через автомат
 
Інвертор може пропустити до 4.2квт по характеристикам. Не тільки генерувати а й і пропускати. Це вже виясняв на форумі. А в мене по плану до 10квт. Тому треба авр для обходу інвертора. Авр вже на 22квт.

І авр виконує функцію двухпозиційного перемикача. Його ж не обовязково постійно живити, ту саму кумутаційну частину, яку вручну зараз вимкнув через автомат
так, - байпас інвертора це його папортна потужність. Я б навіть сказар 80-85% її, - так йому буде краще та головне довже житися. Будуючи власну "УПС" з 1 квт Дакстромн вирішив піти, не такм може й простим шляхом, але надіним - розділивши групи спожівачів. Від вводу, через 3-зозиціник далі у розриві інвертор. Верніше, ще у процесі - не дає поки думка спати, як бутти з холодильником, - на пуску він кіловат+ в педшу секунду ж бере, а якщо будуть живитись ТВ, роут, Онушка, світло (леди) - то вже десь 200-300 ват. Буде ж постічно "падати" у захист.
Ну, поки що думка, просто автомат на холодильнику, й вмикати його у ночі. Але то все буде настроюватись як буде збірка, - он, приплили у Валенсію тіки..
 
розділивши групи спожівачів
Тоже варіант. Але це треба чітко знати які споживачі треба від інвертора а які наряму. Я вирішив всі крім бойлера кинуть напряму і контролювати вручку. Для бойле також на всякий передбачив перемикач.
дає поки думка спати, як бутти з холодильником, - на пуску він кіловат
В мене холодильник на пуску тяне 1.5квт. Це дуже багато. Хочу поставити на стартову обмотку конденсатор. Але не знаю як вибрати його. Чи можна про десь почитати? З конденсатором стартовий буде на багато меншим.
 
Поки комірки в дорозі починаю моделювати саму структуру батареї. В деяких місцях треба буде примінити мідну шину 20х5. Шина буде повертати під 90 градусів, тобто зібрана з частин.
Чим краще зєднати частини? Планую болтом. Але на скільки вибрати? М8?
 
Поки комірки в дорозі починаю моделювати саму структуру батареї. В деяких місцях треба буде примінити мідну шину 20х5. Шина буде повертати під 90 градусів, тобто зібрана з частин.
Чим краще зєднати частини? Планую болтом. Але на скільки вибрати? М8?
Краще зігнути як на заводських збірках
1730483889137.png
А так, з м6 болтом і збільшеною шайбою повинно бути ок.
 
Краще зігнути як на заводських збірках
ЗІгнути треба в одній площині, навряд я так сам зроблю. Спробую болтом м8

Тобто 100мм²? Який там струм очикуєтся?
Так, 100ммкв. Роблю з запасом на 200а. Робочий струм до 140а, але не хочу щоб перегрівалося, тому з запасом
 
Змінив магістраль. Так і вид кращий і менше шансів на наводки
 

Вкладення

  • 20241110_160559.jpg
    20241110_160559.jpg
    2,8 Mб · Перегляди: 24
Змінив магістраль. Так і вид кращий і менше шансів на наводки
1)Шввп для стаціонарної проводки не найкращий варіант;)
2) Де заземлення?:) Якщо немає - зробіть відгалуження від PEN до лічильника - краще ніж нічого.
3) Верхні шинки для землі і нейтралі, для фази їх краще не використовувати, для цього є ізольовані фазні шини та кросс модулі.
 
1)Шввп для стаціонарної проводки не найкращий варіант;)
Це тимчасова проводка поверху до ремонту. Поки так заживлений бойлер і духовка. В стіні взагалі алюміній 2.5 квадрати.

2) Де заземлення?
Тут його немає як і pen. На щитку зразу N и окремо заходить фаза. Чи якось можна знайти pen?

для фази їх краще не використовувати
Чому? В плані що воно не ізольовано? Тоді я його чимось прикрию
 
Тут його немає як і pen. На щитку зразу N и окремо заходить фаза. Чи якось можна знайти pen?
Його не може не бути=) "N" яка з трансформатора це і є PEN. У вас будинок чи квартира?
В цілому, якщо розетки без землі - можете забити. Просто у вас в розетках буде по факту 2 "півфази"
 
Ну якщо питання тільки в тому що вона відкрита, то це не проблема, закрию
 
Назад
Угорі