Яка різниця по компонентах - я не розбирав та не вивчав. Але я спілкуюся особисто (не через загальні групи) з інженерами Deye, звертався з проханням про модернізацію прошивок під мої потреби (зняття блокувань, підвищення рівнів перетоків потужностей і т.д.) - по германському всі мої потреби виконанні, по купленому в Україна - лише частина. І сказали - "це нереально через можливості апаратної частини". До того ж германські варіанти йдуть лише MPPT 2/2+2 (36A+36A), а на неньці бачив обрізані версії - MPPT 2/2+1
Это вполне естественно. Разработчик, постоянно работает над улучшением модельного ряда инверторов и естественно, ранее изготовленные модели, необходимо куда то реализовывать. Поэтому на сайте производителя: https://www.deyeinverter.com/ эти модели с одними параметрами, а на сайте https://deye.com.ua/ с другими. И политика гарантийного обслуживания поставлена так, что купив за бугром, Вам откажут в гарантийном обслуживании здесь, в Украине.
 
И политика гарантийного обслуживания поставлена так, что купив за бугром, Вам откажут в гарантийном обслуживании здесь, в Украине.
Тут не погоджуюсь! І маю підтвердження з Deye CN, що на куплений у Германії інвертор гарантійне обслуговування діє і в Україні. У разі відмови - надати їм інформацію, розберуться. Просто в нас "гнилих контор" типу "офіційний дистриб'ютор" та "офіційний сервісний" багато, хоча в Deye CN про них ніхто ніколи навіть не чув!
 
Це найбільші "офіціали"-самозванці, що намагалися заробити на хайпі відключень.
Вони навіть з клієнтами спілкуватися не вміють, якась сільська гопота.
Про наповнення сайту взагалі мовчу - клепав студент за 100 баксів.
 
Тут не погоджуюсь! І маю підтвердження з Deye CN, що на куплений у Германії інвертор гарантійне обслуговування діє і в Україні. У разі відмови - надати їм інформацію, розберуться. Просто в нас "гнилих контор" типу "офіційний дистриб'ютор" та "офіційний сервісний" багато, хоча в Deye CN про них ніхто ніколи навіть не чув!
Практически Deye CN должна сообщить, к кому Вам обратиться за сервисом в Украине. На этот случай, у них должен быть заключен договор между собой на поставку запчастей и пр. Не исключен вариант, что даже в Германию.
 
Вони навіть з клієнтами спілкуватися не вміють, якась сільська гопота.
А про що вони можуть спілкуватися, якщо там знання на рівні "електрика-самоучки відсталого колгоспу"
Практически Deye CN должна сообщить, к кому Вам обратиться за сервисом в Украине. На этот случай, у них должен быть заключен договор между собой на поставку запчастей и пр. Не исключен вариант, что даже в Германию.
По сервісному обслуговуванні я не переймаюсь. Не рідше раз на місяць сам їзджу, а так - щотижня авто йде. Тут інше радує. Показав Deye CN скрін "германської гарантійки" від оф. дистриб'ютора і - розмова з ними пішла жвава та питання вирішуються швидко.
 
Поддержка дее хорошая и оперативная когда вопрос простой типа накатить апдейтов.

На днях разочаровали. Что на почте, что в вотсап мороз по моему вопросу. Просто игнор. А когда начал переспрашивать то получил ответ "обращайтесь туда где покупали инвертор". Это так тупо когда вопрос не про инвертор, а про другое устройство их производства, на которое в мануале даже не описана индикация и прям в мануале написано что по всем вопросам писать service@deye.com.cn.
 
Добрий вечір.
Народ потрібна допомога. Не можу розібратися...

Сьогодні звернув увагу, що декілька ламп розжарювання що ще залишилися якось мерехтять странно, не так як напруга просідає, а начебто від генератора без синусоїди працюють. Причому коли інвертор у байпасі, тобто мережу пропускає на ці лампи, мерехтіння є. А коли від АКБ - все добре, мерехтіння зникає. Перед інвертором стоїть добрий стаб інверторний, Volter 14 кВт.

Спочатку напругу мережі поміряв на вході інвертора після стаба - 220В. Поміряв до стаба - 228В. Начебто все добре. А потім я глянув частоту... Там "пи-ПИ-ПИИИИ", тільки матюки у голову приходять.

Одразу подумав, що стаб гавкнувся. Але глянув частоту фази перед стабом, одразу після лічильника. При чому всіх своїх споживачів я від'єднав, тобто то не якась наводка від мого обладнання. Те що я побачив на відео. Причому фаза з божевільною частотою через годину змінилася!

На гарячу лінію ДТЕК телефонував. Сказали надсилайте відео... відправив. Поки тишина. Може у робочий час щось скажуть.

Підкажіть... у мене сусід запустив CЕС на 30 кВт. Може то я бачу наслідки його зливу надлишків у мережу? Якщо так - що з цім робити і чим загрожує? Якщо даже інверторний стаб не прибирає це...
 

Вкладення

  • Част_1.mp4
    29,2 Mб
  • Част_2.mp4
    20,4 Mб
Треба осцилографом форму синусоїди дивитись - дуже схоже що тестер гармоніки міряє, а не основну частоту. Спробуйте подати на тестер знижену напругу. Через трансформатор, або з дільника на двох лампах розжарювання, увімкнених послідовно.
 
Треба осцилографом форму синусоїди дивитись
Та я це розумію, нажаль немає осцилографа... Можу на роботі узяти, але це лише на наступні вихідні.
Я розумію, що вся ця дурня з частотою із зіпсованої синусоїди походить. А справа даже не в тому, щоб цю синусоїду побачити і запевнитись, що вона не нормальна. Справа в тому, що ДТЕК повинен за мої гроші нормальне живлення забезпечувати. А не якусь "хню" від котрої лампи мерехтять і невідомо що з електронікою в будинку буде.
 
... дуже схоже що тестер гармоніки міряє, а не основну частоту ...
так і є - цей тестер показує комплексну частоту струму. Лише осцилограф або Meter дасть повну картину по параметрах мережі. За всіма ознаками - це шум, потужна гармоніка, створена джерелом живлення на лінії 0,4 кВ ( фаза на інверторі або трансформаторі) чи перехідним опором контактного зєднання ("горить" контакт). При такій основній частоті у вас з електрообладнання (особливо електроніка та електродвигуни) вже залишилися би одні огарки.
 
Поддержка дее хорошая и оперативная когда вопрос простой типа накатить апдейтов.

На днях разочаровали. Что на почте, что в вотсап мороз по моему вопросу. Просто игнор. А когда начал переспрашивать то получил ответ "обращайтесь туда где покупали инвертор". Это так тупо когда вопрос не про инвертор, а про другое устройство их производства, на которое в мануале даже не описана индикация и прям в мануале написано что по всем вопросам писать service@deye.com.cn.
Усі ці service@deye.com.cn, Iseli Deye Support, і т.д. - лише "телефоністи" заточені під прості питання. Комбінування, розширення функціоналу, зняття прихованих блокувань, доповнення прошивки додатковими можливостями, ... - займаються інші люди (до яких вже звертаються "телефоністи"). Звертайся до "телефоністів" з проханням перевести твоє спілкування на особисте з відповідним інженером Deye. У мене з ними зараз така взаємодія.
 
Останнє редагування:
Усі ці service@deye.com.cn, Iseli Deye Support, і т.д. - лише "телефоністи" заточені під прості питання.
Ну власне саме тек скрізь, саме так і має бути. "Телефоністи" - перша лінія сюпорту.
Інше питання - чи перенаправляють вони більш глибокі і складні питання до відповідальних осіб.
 
Ну власне саме тек скрізь, саме так і має бути. "Телефоністи" - перша лінія сюпорту.
Інше питання - чи перенаправляють вони більш глибокі і складні питання до відповідальних осіб.
Якщо ти зареєстрований в групі Iseli Deye Support (WhatsApp) - звернися до DeyeDaria, вона в них найкомпетентніша. В свій час багато мені допомогла, як особисто, так і перенаправленням питань далі. Вона там типу "провідний інженер".
 
При такій основній частоті у вас з електрообладнання (особливо електроніка та електродвигуни) вже залишилися би одні огарки.
Дякую всім за відповіді.

Схоже ви праві і інвертор це підтверджує. Глянув яку частоту пише моніторинг інвертора за добу - там не ідеал 49.96...50.1 Гц але ніяких сотен герц, як малює мультиметр, інвертор не баче. Так як частота за тестером стрибає... хоча б декілька разів за добу на інверторі момент отримання показань совпав зі стрибком частоти та були б піки на графіку, але такого не бачу.

У той же час проблема є, лампи ж мерехтять. Коли встановлював інвертор, параметри лінії на вході, на виході інвертора перевіряв ретельно, частоту також. Нічого тоді не стрибало. Але я так розумію, поки не зниму осцилографом форму сигналу, розмовляти немає про що.
 
Дякую всім за відповіді.

У той же час проблема є, лампи ж мерехтять.
На промисловому рівні для усунення (подавлення) гармонік застосовують активні та пасивні фільтри. Можеш пробити, але там вартість... Та й краще дави на ДТЕК - нехай шукають причину.
До речі - лампи підключені на UPS Load? Якщо так - спробуй використати магнітні кільця з комплектації. Хоча віри в них мало, але все ж є шанс.
 
Останнє редагування:
Якщо так - спробуй використати магнітні кільця з комплектації.
Магнітні кільця? Може феритові? Феритові що в комплекті з інвертором давали я за мануалом поставив. На фазі Grid та Load по кільцю стоїть.
 
... Якщо даже інверторний стаб не прибирає це...
Щось я пропустив оце. Стаб заземлений якісно? І спробуй відключити все, включно з стабом - лише холоста подача від лічильника та проведи заміри.
 
Доброго дня,
продолжаю мучить себя и сообщество: не отображаются аккумуляторы в софте!!!!
Связался с китайчесами, описал проблему, пришел ответ:
When using 485 communication, the battery details page will be displayed. When using CAN communication, only the BMS page will be displayed.
При использовании связи 485 будет отображаться страница сведений о батарее. При использовании связи CAN будет отображаться только страница BMS.
Вопрос: и как использовать 485???
разъем BMS: BMS port for battery communication(CAN/RS485). есть где-то скрытые настройки, распиновка кабеля секретная?????
или в другой разъем подключать кабель???
 

Вкладення

  • 485.jpg
    485.jpg
    51,8 Кб · Перегляди: 7
Назад
Угорі