FAQ Як підключати батареї до інверторів

Переобжали кабель, проценты и температуру показывает, но выдает ошибку 90, а в инструкции нету там до 77 вроде, это нормально?
10 минут работает, пока не выдает, перезагрузил и инвертор и батарею
 
да. на батарее подключено в разъем CAN

Ну и представленные вами скриншоты документации описывают этот же вариант
Заряжался с 98% до 100% и выдал ошибку 90((( при переходе на USE с Li ошибка пропала. Кто что знает ?
 
Вітаю. Інвертор anern sci evo 4200 і АКБ anern an lpb n 24100 не виходить їх з'єднати між собою. В мануалі АКБ розпіновка rj45 7-2 і 8-1. В мануалі інвертора 7-1,8-2 і додана земля 6-8. Який з цих варіантів вибирати і по якому протоколу їх з'єднувати?
 

Вкладення

  • IMG_6807.jpeg
    IMG_6807.jpeg
    1,7 Mб · Перегляди: 10
  • IMG_6808.jpeg
    IMG_6808.jpeg
    1,6 Mб · Перегляди: 10
  • IMG_6809.jpeg
    IMG_6809.jpeg
    1,6 Mб · Перегляди: 10
  • IMG_6810.jpeg
    IMG_6810.jpeg
    1,7 Mб · Перегляди: 10
Останнє редагування:
Не знайшов в темі, чи хтось використовував адаптер для БМС
адаптер
Sff8cee31116c4b2f9c47e21f12dd57a7O.jpg
 
Не знайшов в темі, чи хтось використовував адаптер для БМС
адаптер
Sff8cee31116c4b2f9c47e21f12dd57a7O.jpg
Цей адаптер робить не зовсім те, на що Ви сподіваєтесь. Він підключається в роз'єм uart на платі БМС і конвертує інтерфейс в RS485. Той роз'єм може називатись досить дивно наприклад GPS. З того роз'єма можна витягти деяку інформацію БМС, але вона не в форматі для зв'язку з інвертором. Сюди можна буде підключити РС або Номе Assistant. Вони покажуть параметри параметри батареї на своїх екранах.
 
Не знайшов в темі, чи хтось використовував адаптер для БМС
Через цей адаптер підключав свою розробку до інвертора по rs485.
UART TTL( з одного боку) рівні сигналу конвертує в rs485 рівні (з іншого) з гальванічною розв'язкою.
Це і є весь його функціонал . Ніякої конвертації протоколів в ньому немає.

Всередині є такий чіп:
 

Вкладення

  • Screenshot_2025-10-16-12-54-53-028_com.google.android.apps.docs-edit.jpg
    Screenshot_2025-10-16-12-54-53-028_com.google.android.apps.docs-edit.jpg
    269,5 Кб · Перегляди: 13
Останнє редагування:
Через цей адаптер підключав свою розробку до інвертора по rs485.
UART TTL( з одного боку) рівні сигналу конвертує в rs485 рівні (з іншого) з гальванічною розв'язкою.
Це і є весь його функціонал . Ніякої конвертації протоколів в ньому немає.

Всередині є такий чіп:
Ще він вміє живитися прямо від напруги батареї. Бо на тому роз'ємі БМС, куди він підключається, саме така напруга на четвертому піні.
 
Намагаюсь вирішити проблему нестабільної комунікації інвертора Anenji 11kWt (2024року) з JK BMS V15A (15.32) - панелі ще не підключені, тому під час зарядки від мережі (хоча думаю від сонця теж таке буде) з'являється помилка 4b (abnormal conectivity with battery) aбо 19 в логах і зникає значок Li біля батареї . Але після закінчення заряду помилка зникає. Також можна побачити некоректне зчитування величини струму зарядки виставленої на BMS (140A) на дисплеї інвертора показує 190А або якісь ієрогліфи. На інверторі налаштування батареї: L2 (PYLON) і на BMS: 014 (9600) PYLON, кабель з комплекту звичайна розпіновка RJ45, PID1=On . при виборі інших протоколів - інвертор перегружається, a BMS пищить (входиь в захист)
Є інший Anenji11 kWt але 2025 року (оновлений) і JK BMS V19А - то таких проблем немає і працює відмінно і синхронно з BMS.
Може хто знає в чому причина може бути - куди копати?

PS: спробую ще підмінити JK BMS V15А на V19A...
 
Або забути цей національний спорт з обєднання сирих китайський підробок під Victron та налаштувати по вольтах і мати повний контроль над системою ;)
 
Намагаюсь вирішити проблему нестабільної комунікації інвертора Anenji 11kWt (2024року) з JK BMS V15A (15.32) - панелі ще не підключені, тому під час зарядки від мережі (хоча думаю від сонця теж таке буде) з'являється помилка 4b (abnormal conectivity with battery) aбо 19 в логах і зникає значок Li біля батареї . Але після закінчення заряду помилка зникає. Також можна побачити некоректне зчитування величини струму зарядки виставленої на BMS (140A) на дисплеї інвертора показує 190А або якісь ієрогліфи. На інверторі налаштування батареї: L2 (PYLON) і на BMS: 014 (9600) PYLON, кабель з комплекту звичайна розпіновка RJ45, PID1=On . при виборі інших протоколів - інвертор перегружається, a BMS пищить (входиь в захист)
Є інший Anenji11 kWt але 2025 року (оновлений) і JK BMS V19А - то таких проблем немає і працює відмінно і синхронно з BMS.
Може хто знає в чому причина може бути - куди копати?

PS: спробую ще підмінити JK BMS V15А на V19A...
Замінив JK BMS V15А на V19A... і проблема зникла!!!
Ще не знаю як, але спробую оновити прошивку на V15А (зараз 15.32) до 15.38:
-@2024-12-18 by JKBMS(JIKONG)
V15.38 Upgrade logs
1. Fixed bugs in the PYLON communication protocol.
 
Вітаю. Маю інвертор easun ISolar-SMG-II-3.2KW-24V-WiFi 2 підключений через комплектний wifi і додатку SmartEss. Є акумулятор Anern AN-LPB-N-24200 там є і Can і RS-232/RS485. Питання: як їх подружити між собою і як підключити акумулятор до home assistant?
Буду вдячний
 
Зазвичай подібні інтеграції ліплять через ESPHome, однак пошуком не знайшов готових рішень для вашої батареї... Хіба самому ліпити.
 
Зазвичай подібні інтеграції ліплять через ESPHome, однак пошуком не знайшов готових рішень для вашої батареї... Хіба самому ліпити.
Отож) в мене є плати есп32 але стрьомно його щось ліпити)
 

Вкладення

  • 20251026_182006(1).jpg
    20251026_182006(1).jpg
    710,2 Кб · Перегляди: 11
Вітання любителям гібридів. Не мав такої цілі, але нагода спонукала спробувати приєднати по шині Daхtromn 6,2 до батарейки по 485 протоколу. В мануалі недоінвертора була розпіновка на обидва боки. Зі сторони інвертора 1,2,8. А на сторону батарейки, щось в бік вуличного ліхтаря. Говорячи цензурованою мовою, повна задниця.
Беру ослика і починаю міряти. Але за порядком.
Зменшую в меню інвертора струм зарядки до мінімуму (10А), напругу булки ставлю 57.0. Після вдалого приєднання батарейки до інвертора, перегляньте і змініть значення струму на потрібне для себе. Бо при переході на протокол ЛІЛ, це п'ятий пункту меню може вимкнутися БМС, і що буде із інвертором, не знає ніхто. То ж готуємо безпечні параметри і вмикаємо
протокол LIL.
 
Останнє редагування:
Але це лише початок. В батарейці виставляємо 14 протокол зв'язку ( пілон, 9600 для низьковольтних батарей).
Далі інвертор лаштуємо.
В інформаційному вікні біля батарейки з'являється білий значок Lil. Із цієї миті моніторимо, щоб напруга зарядного струму не перескочила 58, інакше припиняємо експеримент, повертаючись у ЮЗЕРа. Наступним кроком буде вибір адреси батарейки, це 43 пункт. Там ставимо 49. Працює до 55 , далі не перевіряв.
 
Останнє редагування:
Готуємо кабель. Беремо 2-3 метри стандартної витої пари із розщепленим зеленим. Клеїмо бірки на обидва боки. На одній пишемо інвертор, на іншій батарейка
 
Назад
Угорі