Вітання любителям гібридів. Не мав такої цілі, але нагода спонукала спробувати приєднати по шині Daхtromn 6,2 до батарейки по 485 протоколу. В мануалі недоінвертора була розпіновка на обидва боки. Зі сторони інвертора 1,2,8. А на сторону батарейки, щось в бік вуличного ліхтаря. Говорячи цензурованою мовою, повна задниця.
Беру ослика і починаю міряти. Але за порядком.
Зменшую в меню інвертора струм зарядки до мінімуму (10А), напругу булки ставлю 57.0. Після вдалого приєднання батарейки до інвертора, перегляньте і змініть значення струму на потрібне для себе. Бо при переході на протокол ЛІЛ, це п'ятий пункту меню може вимкнутися БМС, і що буде із інвертором, не знає ніхто. То ж готуємо безпечні параметри і вмикаємо
протокол LIL.