- Реєстрування
- 21 Кві 2021
- Дописи
- 667
- Бали
- 63
- Сонячні панелі
- JA SOLAR
- Інвертор
- SUN2000 33KTL-A
Пропоную загальну тему як батареї підключаються до інверторів
Спочатку трохи теорії
Інвертору для заряду - розряду підключеної батареї треба мати такі дані
- тип батареї (принципово різні схеми заряду для свинцевих або літієвих батарей)
- напруга заряду, мінімальна та максимальна напруга батареї
- струм заряду (розряду)
Тому, якщо батарея приєднується до інвертора лише силовими проводами - треба в настойках інвертора
вибрати тип батареї та виставити всі ці вольтажі-струми згідно з характеристик батареї
При чому вольтажі обов'язково поділялися на
- максимальний вольтаж батареї (коли закінчувати заряд, щоби уникнути перезаряду)
- вольтаж заряду
- підтримуючий заряд
- минімальний вольтаж коли треба вимикати навантаження, щоби уникнути перерозряду
Для літієвих батарей не треба було вказувати підтримуючий вольтаж
Далі в літієвих батареях почали ставити BMS - і всі функції регулювання заряду-розряду були перенесені на
нього.
Але - в такому разі в інверторі треба підтримка роботи з БМС через can-rs485 інтерфейси.
В такому разі в інверторі просто вибирається тип батареї літій і інвертор з'єднується з
батареєю та читає всі необхідні параметри з неї. Але для з'єднання інвертор повинен
знати протокол обміну (а вони поки не стандартизовані та можуть відрізнятися)
Тому в інверторі додатково повинна бути підтримка роботи саме з БМС конкреного виробника.
Як ви розумієте - це все складно, потребує багато вкладень.
Тому на дешевих китайських інверторах знайшли вихід - працювати з усіма батареями через UserMode
- тобто просто вручну виставляти всі параметри батареї, тобто фактично не користуватися бмс навіть якщо він є.
Тепер можна поговорити за конкретні моделі.
Якщо є зауваження по теорії - пишіть в темі -я виправлю
Дуже повчальне відео
Спочатку трохи теорії
Інвертору для заряду - розряду підключеної батареї треба мати такі дані
- тип батареї (принципово різні схеми заряду для свинцевих або літієвих батарей)
- напруга заряду, мінімальна та максимальна напруга батареї
- струм заряду (розряду)
Тому, якщо батарея приєднується до інвертора лише силовими проводами - треба в настойках інвертора
вибрати тип батареї та виставити всі ці вольтажі-струми згідно з характеристик батареї
При чому вольтажі обов'язково поділялися на
- максимальний вольтаж батареї (коли закінчувати заряд, щоби уникнути перезаряду)
- вольтаж заряду
- підтримуючий заряд
- минімальний вольтаж коли треба вимикати навантаження, щоби уникнути перерозряду
Для літієвих батарей не треба було вказувати підтримуючий вольтаж
Далі в літієвих батареях почали ставити BMS - і всі функції регулювання заряду-розряду були перенесені на
нього.
Але - в такому разі в інверторі треба підтримка роботи з БМС через can-rs485 інтерфейси.
В такому разі в інверторі просто вибирається тип батареї літій і інвертор з'єднується з
батареєю та читає всі необхідні параметри з неї. Але для з'єднання інвертор повинен
знати протокол обміну (а вони поки не стандартизовані та можуть відрізнятися)
Тому в інверторі додатково повинна бути підтримка роботи саме з БМС конкреного виробника.
Як ви розумієте - це все складно, потребує багато вкладень.
Тому на дешевих китайських інверторах знайшли вихід - працювати з усіма батареями через UserMode
- тобто просто вручну виставляти всі параметри батареї, тобто фактично не користуватися бмс навіть якщо він є.
Тепер можна поговорити за конкретні моделі.
Якщо є зауваження по теорії - пишіть в темі -я виправлю
Дуже повчальне відео
ÐебинаÑ. СолнеÑÐ½Ð°Ñ ÑÑанÑÐ¸Ñ Ñвоими ÑÑками. ЧаÑÑÑ Ð²ÑоÑаÑ. ÐÑбиÑаем аккÑмÑлÑÑоÑ.
https://t.me/slyvkadenyschanel00:00 ÐоÑаÑок02:40 навÑÑо нам акÑмÑлÑÑоÑ(и)04:32 Ñи бÑде ÑнвеÑÑÐ¾Ñ Ð¿ÑаÑÑваÑи без акÑмÑлÑÑоÑа07:55 Ñипи акÑмÑлÑÑоÑÑв10:18 ÑÐ¾Ð¼Ñ Ñа...
www.youtube.com
Останнє редагування: