Гібридні інвертори від PowMr. Досвід використання та відгуки

По логіці коли він заряжає батарею до 100% і немає навантаження, то має вимикати кулера
ні. він постійно пише 99%(100% бачив тільки один раз), ток заряду 0А, але кулера працюють.
 
А якщо відімкнути від бмс і налаштувати вручну по напрузі?
 
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як налаштувати БМС---->ІНВЕРТОР 4.2М щоб в момент холодного пуску, не було КЗ?
Бо перший запуск б'є КЗ потім працює нормально.
 
Як варіант встановити на вихід розумне реле контролю струму, напруги і потужності
 
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, як налаштувати БМС---->ІНВЕРТОР 4.2М щоб в момент холодного пуску, не було КЗ?
Бо перший запуск б'є КЗ потім працює нормально.
А кз где? на бмс или на выходе инвертора?
 
щоб в момент холодного пуску, не було КЗ?
Так холодний пуск лише перший раз, чи не так? Далі ж немає такого, то в чому проблема? Чи Ви інвертор кожного разу відключаєте фізично від акумулятора?
 
Так холодний пуск лише перший раз, чи не так? Далі ж немає такого, то в чому проблема? Чи Ви інвертор кожного разу відключаєте фізично від акумулятора?
Так, після того як зарядив, вимикаю
 
Коли відключаю батарею від інвертора
Так реле тоді не підійде. Я думав у вас вихід 220 коротить на навантаження.

Як тільки підключаю інвертор, то б'є КЗ.
Спершу підключена батарея проводами до ігвертора а потім старт бмс кнопкою? Треба саме так
 
Коли відключаю батарею від інвертора, то після включення бмс-ки КЗ нема. Як тільки підключаю інвертор, то б'є КЗ.
Понятно. BMS в короткий уходит при подключении. тут два варианта
1) пречаржер в бмс есть. тогда нарушена процедура подключения. сперва включаем рубильник между бмс и инвертором, потом запускаем бмс.
2) пречаржера в бмс нет. тогда лепить внешний. паралельно рубильнику добавляем цепочку, кнопка + лампочка (или токоограничивающий резистор). Перед включением рубильника (бмс уже запущена), нажимаем пречаржер, ждем пока зарядятся конденсаторы внутри инвертора. отпускаем, включаем рубильник. (если рубильник разрывает и + и - то конструкция пречаржера немного усложняется, вплане кнопки)
 
Так реле тоді не підійде. Я думав у вас вихід 220 коротить на навантаження.


Спершу підключена батарея проводами до ігвертора а потім старт бмс кнопкою? Треба саме так
Все вірно, так і роблю. Провода до інвертора, а потім старт кнопкою.
 
Понятно. BMS в короткий уходит при подключении. тут два варианта
1) пречаржер в бмс есть. тогда нарушена процедура подключения. сперва включаем рубильник между бмс и инвертором, потом запускаем бмс.
2) пречаржера в бмс нет. тогда лепить внешний. паралельно рубильнику добавляем цепочку, кнопка + лампочка (или токоограничивающий резистор). Перед включением рубильника (бмс уже запущена), нажимаем пречаржер, ждем пока зарядятся конденсаторы внутри инвертора. отпускаем, включаем рубильник. (если рубильник разрывает и + и - то конструкция пречаржера немного усложняется, вплане кнопки)
Процедура простіша трішки:
Дроти підключені до батареї через запобіжник без рубільників. Нажав кнопку на БМС, вона ввімкнулась, в цей момент я через додаток дивлюсь в мене вже КЗ. Пішов відлік часу (60 сек.) потім як все пройшло, ввімкнувся інвертор. І далі все працює як треба.
 
Процедура простіша трішки:
Дроти підключені до батареї через запобіжник без рубільників. Нажав кнопку на БМС, вона ввімкнулась, в цей момент я через додаток дивлюсь в мене вже КЗ. Пішов відлік часу (60 сек.) потім як все пройшло, ввімкнувся інвертор. І далі все працює як треба.
настройками это не решается
 
Назад
Угорі