FAQ Як підключати батареї до інверторів

Доброго часу доби. Маю інвертор MUST PV18-5048 VHM. Раніше він в мене працював з AGM акумуляторами 180Аг (чотри акумулятори послідовно - 48В). Зараз з нагоди придбав LiFePo SHOTO SDA10-48100. На ці акумулятори інформація в мануалі така собі. Є розпиновка роз'ємів і загальний опис. На діпах вибору адреси тільки перші чотири діпа вибирають адресу (0 - 15), функції залишившихся двох діпів незрозумілі. Проблема в тому що я не можу "одружити" івертор і акумулятор. Шнури мають розпиновку, зі сторони інвертора
1 - RS485-B, 2 - RS485-A, 3 - GND, зі сторони акумулятора 1 - RS485-B, 2 - RS485-A, 8 - GND. В 41-ом пункті меню МАСТ-а вібирав протоколи з номерами 5,6,7, не з одним не запрацював зв'язок між інвертором і батареєю :( CAN у батареї відсутня, як я зрозумів... Хто знає, їх взагалі можно "подружити"?
Дякую...
IMG_20251213_131414.jpg
 
Останнє редагування:
Всіх вітаю. Маю інвертор Must PV19-6048EXP в парі з акамулятором DYNESS B4850. Довго мудохався з тим щоб подружити їх і врешті решт вийшло, тому вирішив залишити мій спосіб тут може кому знадобиться.
LAN кабель обжимав сам, тому чи буде працювати з комплектними незнаю.
В акомулятор треба кабель втикати в вхід IN (раптом хтось не дочитав в інструкції)
з боку акомулятора по інструкції (по суті звичайний LAN)з боку інвертора посуті теж по інструкції
1765798515040.png1765799027124.png

Далі перед тим як увікнути акомулятор, згідно інструкції потрібно перемкнути 3 DIP на акамуляторі в режим on
1765799124941.png
після чого можна умикати акамулятор і інвертор. В налаштуванях інвертора в 41 пункті меню потрібно обрати 01 що відповідає акамуляторам DYNESS.

P. S. Дякую всім хто писав на цьому форумі, багато корисної інформації знайшов.

Доречі раптом кому треба ось інструкція до акамулятора українською https://altek.ua/wp-content/uploads...DrK76obHvjzdY-t8slC1-6QAZfHFwCXTjK6PGDUThljjr
 
Останнє редагування:
Вітаю, не вдасться подружити Must PH18 5248 pro тa бaтapeï AN-LPB-N-48100 "ARUNA". Кабель йшов в комплекті з батареєю, він такий як треба. Виставив Li, а в 41 ні 6,8,16 не реагує. Хтось стикався з таким комплектом?
 
Аналізуючи всі дописи цього форуму, то всі вдалі спроби під*єднати до інвертора MUST до батарєї сторонього виробника , або саморобної батареї з інверторною JK BMS, то вдалося підеднатися лише по CAN шині. По RS485 MUST принципово спілуватися не хоче...
Так , port CAN є на батареї. І ось що написано в інструкції на фото. Але розпіновки порту CAN немає. Тому , можливо і є шанс поєднати інвертор і батарею але потрібна розпіновка порту CAN і зробити правильне налаштування на батареї.
 

Вкладення

  • Порт САН на батареї.jpg
    Порт САН на батареї.jpg
    20,6 Кб · Перегляди: 12
  • Порт САН на батареї фото.jpg
    Порт САН на батареї фото.jpg
    215 Кб · Перегляди: 12
Останнє редагування:
В мене інвертор Sunway 6.2, однак по зовнішньому виду, менюшкам і ТТХ - це близнюк Anenji. Інструкція ідентична.

Сьогодні спробував підключити інвертор до батареї Felicity через RS485 по протоколу Pylontech.
Трохи повозився з обжимкою кабеля та налаштуваннями, але нібито все вийшло.
В п.5 меню обираємо Li2.
З того, що вспів побачити - на екрані інвертора з'явився значок "LI" та став показувати відсоток заряду, як і на самій батареї.
А які саме налаштування Ви змінювали? І обшивку робили по інструкції з батареї та інвертора?
В мене anj 6200w 48v wifi і Батарея - felicity solar 48v 100 ah. Кабелем що йшов з батареею для сторонніх інвесторів не підключаеться, немає зв'язку з bms. 19 помилка. Аналогічно що Li 2 що Li 4 в налаштуваннях. Завтра зроблю кабель з обжимкою як в інструкції для інвертора і батареї. Подивитись.
 
А які саме налаштування Ви змінювали? І обшивку робили по інструкції з батареї та інвертора?
В мене anj 6200w 48v wifi і Батарея - felicity solar 48v 100 ah. Кабелем що йшов з батареею для сторонніх інвесторів не підключаеться, немає зв'язку з bms. 19 помилка. Аналогічно що Li 2 що Li 4 в налаштуваннях. Завтра зроблю кабель з обжимкою як в інструкції для інвертора і батареї. Подивитись.
Я так розумію треба на інверторі pin 1- RS- 485 - B, pin 2 - Rs 485 - A. На батареї - pin 5 - аналогічно pin 1. А pin 6 аналогічно pin 2. Вірно?
Dip - перший в ON. Інші 4 в OFF. ?
В інверторі вибрати 5 меню - li 4. Або li 2.
 
Аналізуючи всі дописи цього форуму, то всі вдалі спроби під*єднати до інвертора MUST до батарєї сторонього виробника , або саморобної батареї з інверторною JK BMS, то вдалося підеднатися лише по CAN шині. По RS485 MUST принципово спілуватися не хоче...
Так , port CAN є на батареї. І ось що написано в інструкції на фото. Але розпіновки порту CAN немає. Тому , можливо і є шанс поєднати інвертор і батарею але потрібна розпіновка порту CAN і зробити правильне налаштування на батареї.
 

Вкладення

  • JK-BMS-User-Manual-for-PB-series-jkbms.com_.pdf
    6 Mб · Перегляди: 5
Я так розумію треба на інверторі pin 1- RS- 485 - B, pin 2 - Rs 485 - A. На батареї - pin 5 - аналогічно pin 1. А pin 6 аналогічно pin 2. Вірно?
Dip - перший в ON. Інші 4 в OFF. ?
В інверторі вибрати 5 меню - li 4. Або li 2.
Вдалося подружити з цією розпіновкою і налаштуваннями dip з протоколом Li 2 в 5 меню інвертора.
 

Вкладення

  • 20251217_101404.jpg
    20251217_101404.jpg
    1,3 Mб · Перегляди: 7
  • 20251217_101401.jpg
    20251217_101401.jpg
    1,2 Mб · Перегляди: 6
Вроді і в мене інвертор побачив батарею...
 

Вкладення

  • маст інтерфейс.jpg
    маст інтерфейс.jpg
    69,1 Кб · Перегляди: 12
  • маст.jpg
    маст.jpg
    69,5 Кб · Перегляди: 12
По CAN .
Підкажіть налаштування, будь ласка
Інвертор Must PH18 5248 pro тa бaтapeï AN-LPB-N-48100 "ARUNA" Кабель прямий INV 4 CAN H - BAT 4 CAN H , INV 5 CAN L - BAT 5 CAN L , INV 3 GND - BAT 6 GND . Кажуть що може працювати без GND ..... Протокол п41 - 8 Pylontech
Експерементувати не було часу. Робив своєму товаришові... Під*єднав даталогер. Smart Ess не запрацював - не підтягує данних з інвертора. Тому підключив Smart Value - підягнулися всі данні. Хоча звик до Smart Ess.... Інтерфейс Smart Value схожий на Smart Ess... Але не такий . Можливо треба розібратися.
 
Останнє редагування:
Привіт! Хтось підключав по can шині гібридний solis s6 до батарей deye?
 
Алілуя! :))) Все запрацювало!

Дякую за пораду. Проблема була саме в якості обжимки - не контачила одна з жил. Переобжав и спілкування почалося.

Алгоритм під'єднання інвертора MUST pv18-5248 pro до акумулятора Dyness B4850:
1. Придбати "вітую пару" кабель, штекера RJ-45 та обтискач.
2. Зробити кабель для "спілкування" інвертора та акума:
- одна сторона кабеля, це всі жили у порядку вказаному вище в моєму пості тут (це на сторону батарейки Dyness), другий кінець провода - це лише 5 жил, вже у іншому(!) порядку (це на інвертор піде, розпіновка є в інструкції до інвертора, я вище теж приклав у своєму пості). Тобто не однакові сторони кабеля, а стороноспецифічні!
- продзвонити кабель тестером по кожній жилі після обтискання і впевнитись, що "дзвониться" відповідна жила-жила
3. Включити інвертор MUST pv18-5248 (поки без кабеля спілкування), в 14 пункті меню вибрати "Li", у 41 пункті меню встановити протокол спілкування з акумом Вашим, в мене Dyness B4850, тому протокол треба "02" (я вище дав лінк на пост хлопця з іншого форума, там список протоколів масту с номерами)
4. Після встановлення відповідних настроєк інвертор вимкнути кнопкою, щоб згасло все на ньому і не включати.
5. На батарейці Dyness B4850 (вимкненій(!)) встановити DIP червоні мікропереключателі (їх там 4 штуки рядком) у положення 1,2,4 вниз, а тільки 3тя уверх (це по інструкції батарейки перший протокол її).
6. Вставити кабель у батарейку в роз'єм IN, в інверторі там лише 1 такий роз'єм знизу. Уважно, не переплутайте кінці кабелю - де багато проводів, той край у батарейку, де всього 5 - той в інвертор. Зайві жили я взагалі відкусив при обжиманні кабелю.
7. Вмикнути батарею on/off, потім SW, потім вмикнути інвертор, завантажується він як звичайно, але почекавши хвилину другу, ви побачите додаткову інфо у меню інвертора: темпер батарейки, % зарядки, рівень напруги, тобто ніяких надписів явних, що воно теперь спілкуються не з'явиться - тільки доп інфа на дисплеї.

Дякую усім хто допоміг порадами!
Дякую за пост, вже тиждень з кумом колдуємо, але не зрозумів стосовно розпіновки. Можите розписати по кольорах на кабелі з якого краю які.
 
Помогите объединить.Батарея уходит в сон через сутки. Коммуникация есть, но так понимаю не точная. На экран всё выходит и проценты и напряжение и напряжение малой и большой баночки и так же температура. Скорее нет обратной от инвертора. Не соответствие протокола. Как избавиться от засыпания аккума?Anern6200.
 
Вдалося "подружити" звичайну B1A8S10P з інвертором Anenji 4.2 (стара версія, з виносним логером)
Подружив за допомогою JK-RS485 конвертора з Алі (версія для 8S, і по-моєму це важливо)
Версія прошивки БМС - 15.41, протокол UART1 в БМС - 014 (9600)PYLON_low_voltage.
В інверторі 5-й параметр (тип батареї) - LI2, розпіновка роз'єма згідно мануала (1 або 8 - "В", 2 або 7 - "А")
Все "завелося" зразу ж, на екранчику інвертора з'явилася індикація "Li", а SOC на інверторі став точно зпівпадати з SOC БМС.
Напругу і струм батареї інвертор по-моєму продовжує визначати за допомого власних "мірялок", а не читає з БМС. Але це не точно.
В цілому результатом задоволений - тепер інвертор коректніше визначатиме залишок ємності батареї, а що ще треба?
 
Мабуть тільки показує на дисплеї інформацію, але немає керування інвертором в залежності від потреб батареї.
Якщо від'єднати бмс від інвертора чи з'являється помилка на інверторі?
Чи працює одночасно зв'язок з бмс та WiFi?
 
Назад
Угорі