Anern AN-SCI-EVO-6200 не розумію як під'єднати батарею Dyness B4850

Доброго дня. Підкажіть будь-ласка. При підключення до інвертора anenji аккумуляторів dyness b4850 в режимі USE з'єднаних паралельно, як ставити dip перемикачі на master батареї і на батареї slave.
Screenshot_2024-11-24-20-49-53-039_cn.wps.moffice_eng.jpg
 
Не хто не пробував зєднати таким терміналом
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-11-24-21-10-20-471_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    Screenshot_2024-11-24-21-10-20-471_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    444,3 Кб · Перегляди: 53
А що пише інструкція - не пробували почитати?
Пробував , як би зрозумів, то б не питав. Смутила фраза в пункті 7, спочатку погодити з Dyness. Спитав, може хтось робив такий конект і він працює.
 
Привіт всім. Пошук видав світло в кінці тунелю. Вони продають саме такі комплекти обладнання. І судячи з відгуків їм вдалось подружити інвертор і батарею через 485. Я розглядав питання купівлі даної батареї але після прочитання форуму передумав. А вам скидаю посилання. Може комусь вдасться домовитись з цими хлопцями за потрібну всім присутнім інформацію. Стукайте.... https://svitlobud.com.ua/komplekt-r...MFJLqxZ-NBNNY2roqDdB46Uh7TZyG9RBl3ze7K0R883_N
 
Доброго всім дня. Здається вийшло подружити інвертор та батарею з бмс JK-PB2A16S20P по rs485. Довго шукав інформацію і спробував зробити переніповку витої пари як в інструкції до інвертора. Потім в налаштуваннях бмс вибрав 14 протокол а в інверторі в 5 пункті налаштувань вибрав LIL і в 43 пункі налаштувань вибрав 49 протокол для спілкування з бмс. Після цього всього на головному екрані інвертора зявились відсотки по залишку в батареї і вольтаж по коміркам.
Якщо це комусь допоможе то дайте знати ;)
Дякую. Завдяки Вашому посту вдалося налаштувати зв'язок Anern та JK BMS PB2A16S15P по rs485. Що значить цифра 49 в п 43? В інструкції написано що це ніби адреса інвертора. Чому тоді не працює з налаштуванням 48?
 
Вітання, теж збірка DYNESS b3 4875, Anern 6200, теж інвертор не бачить батарею, перепробував різні комбінації..
Хтось зміг їх познайомити?
 
Доброго всім дня. Здається вийшло подружити інвертор та батарею з бмс JK-PB2A16S20P по rs485. Довго шукав інформацію і спробував зробити переніповку витої пари як в інструкції до інвертора. Потім в налаштуваннях бмс вибрав 14 протокол а в інверторі в 5 пункті налаштувань вибрав LIL і в 43 пункі налаштувань вибрав 49 протокол для спілкування з бмс. Після цього всього на головному екрані інвертора зявились відсотки по залишку в батареї і вольтаж по коміркам.
Якщо це комусь допоможе то дайте знати ;)
Можно подробнее как это сделали, какие включенные DIP должны быть на главной батареи, что делать с витой парой, её нужно переделывать???
 
Доброго всім дня. Здається вийшло подружити інвертор та батарею з бмс JK-PB2A16S20P по rs485. Довго шукав інформацію і спробував зробити переніповку витої пари як в інструкції до інвертора. Потім в налаштуваннях бмс вибрав 14 протокол а в інверторі в 5 пункті налаштувань вибрав LIL і в 43 пункі налаштувань вибрав 49 протокол для спілкування з бмс. Після цього всього на головному екрані інвертора зявились відсотки по залишку в батареї і вольтаж по коміркам.
Якщо це комусь допоможе то дайте знати ;)
В батареи Dyness B4850 стоит бмс JK-PB2A16S20P???
 
Доброго всім дня. Здається вийшло подружити інвертор та батарею з бмс JK-PB2A16S20P по rs485. Довго шукав інформацію і спробував зробити переніповку витої пари як в інструкції до інвертора. Потім в налаштуваннях бмс вибрав 14 протокол а в інверторі в 5 пункті налаштувань вибрав LIL і в 43 пункі налаштувань вибрав 49 протокол для спілкування з бмс. Після цього всього на головному екрані інвертора зявились відсотки по залишку в батареї і вольтаж по коміркам.
Якщо це комусь допоможе то дайте знати ;)
По какой инструкции делал перепиновку витой пары??? Перепиновку делается в настройках инвертора или нужно переобжимать витую пару и как? Спасибо
 
Додаткова інформація з приводу не суміності Dyness B3(в моєму випадку) та Anern, суть полягає в тому що вони використовують різні комунікаційні протоколи, з документації інвертора і спілкування з підтримкою виходить що він працює з PACE або PYLON протоколами а в розпіновці батареї таких протоколів немає, тож поєднати їх судячи з усього не вийде
 

Dyness B4850 та TTN TECO 6.2KW/48V​

Теж не вдалося підключити по rs 485..
Маю фото розібраної батареї 4850IMG_20241206_130124.jpgIMG_20241206_130143.jpgIMG_20241206_130151.jpgIMG_20241206_130158.jpgIMG_20241206_130345.jpgIMG_20241206_130357.jpgIMG_20241206_130507.jpg
 
До комірок не добрались? Цікаво, чому вони такі дешеві.
Небуло можливості вимкнути під час зняття верхньої кришки була в роботі...
Коли буде нагода спробую добратись до банок
Ну знаю точно судя по стяжкам, та проводам к балансиру, стоїть 3 модуля по 5 банок
 
поділюсь здобутою інформацією, може в когось будуь якісь думки.
підтримка dyness каже "For PACE 485, you should dial 0100." тобто для роботи з протоколом PACE 485 піни потрібно виставити в положення 0100.
в інструкції до інвертора anern evo 6200 що для роботи в режимі PACE 485 потрібно в 5му пункті обрати LIP
тобто виходить що сумісність через протокол PACE 485 має бути, але перепробував усі 6 кабелів які мені дали в комплекті, + обжав по інструкції з інвертора і ніфіга. є думки про те що потрібно обтиснути якоюсь не стандартною схемою але не зрозуміло якою
 
Доброго часу доби. Я теж пробував . Скажу вам зразу я плюнув і лишив цю затію з підєднаням батареї черех порт комунікації. У мене Anern 10.2 кіловата. Кабелі ті шо в комплекті теж не підхдили, я теж пробував. Обжимав по інструкції теж без результатату. Але добра людина пілказала обжати по схемі 1-2 ,2-1 . тобто в конекторі rj45 перші два піна обжимаємо, а на іншому кінці кабелі теж перші 2 піна але міняємо їх містями. По иипу крос. На інверторі вибрав LIL режим, потім перейшов в розділ 43 і поставив там адрес 49. Після того я побачив батарею у відсотках. Але коли написав тому чоловіку він сказав шо внього згорів інвертор, я виключив це, і все, тепер працюю без порту комунікацї виставив такі напруги напруга зарядження 53,5 напруга зарядки, 52,5 плаваюча напруга, напрга відключення 47 вольт. Заряджається по факту до 52,5. Дальше не йде. Хочете пробуйте але думаю з цим китайцем воно якось все не правельно робить . Батарея у мене dyness b4850 2 штуки .
 
Доброго часу доби. Я теж пробував . Скажу вам зразу я плюнув і лишив цю затію з підєднаням батареї черех порт комунікації. У мене Anern 10.2 кіловата. Кабелі ті шо в комплекті теж не підхдили, я теж пробував. Обжимав по інструкції теж без результатату. Але добра людина пілказала обжати по схемі 1-2 ,2-1 . тобто в конекторі rj45 перші два піна обжимаємо, а на іншому кінці кабелі теж перші 2 піна але міняємо їх містями. По иипу крос. На інверторі вибрав LIL режим, потім перейшов в розділ 43 і поставив там адрес 49. Після того я побачив батарею у відсотках. Але коли написав тому чоловіку він сказав шо внього згорів інвертор, я виключив це, і все, тепер працюю без порту комунікацї виставив такі напруги напруга зарядження 53,5 напруга зарядки, 52,5 плаваюча напруга, напрга відключення 47 вольт. Заряджається по факту до 52,5. Дальше не йде. Хочете пробуйте але думаю з цим китайцем воно якось все не правельно робить . Батарея у мене dyness b4850 2 штуки .
цікаво, не думаю що інвертор міг через це згоріти(хоча варінти мабуть є), але спробую підєднати, а яка розкладка на пінах в батареї? 0100?
 
Ооо
Сьогодні Денис Сливка
Виклав відео про інвертора ні плати 10.2
Раджу ознайомитися.
Посилання не даю - бо конкуренти))))
Шукайте на ютубі як "Величезна партія бракованих китайських інверторів"
 
Доброго часу доби. Я теж пробував . Скажу вам зразу я плюнув і лишив цю затію з підєднаням батареї черех порт комунікації. У мене Anern 10.2 кіловата. Кабелі ті шо в комплекті теж не підхдили, я теж пробував. Обжимав по інструкції теж без результатату. Але добра людина пілказала обжати по схемі 1-2 ,2-1 . тобто в конекторі rj45 перші два піна обжимаємо, а на іншому кінці кабелі теж перші 2 піна але міняємо їх містями. По иипу крос. На інверторі вибрав LIL режим, потім перейшов в розділ 43 і поставив там адрес 49. Після того я побачив батарею у відсотках. Але коли написав тому чоловіку він сказав шо внього згорів інвертор, я виключив це, і все, тепер працюю без порту комунікацї виставив такі напруги напруга зарядження 53,5 напруга зарядки, 52,5 плаваюча напруга, напрга відключення 47 вольт. Заряджається по факту до 52,5. Дальше не йде. Хочете пробуйте але думаю з цим китайцем воно якось все не правельно робить . Батарея у мене dyness b4850 2 штуки .
Вітаю! підкажіть, 1-2 це біло-помаранчевий та помаранчевий? чи зелено-білий?
 
Назад
Угорі