Гібридні інвертори від PowMr. Досвід використання та відгуки

я питав у ChatGPT
Так, значення 5200Вт — не просто можливе, а нормально для відмінних погодних умов, особливо для ефективних N-type панелей.
может це через N-type ?
коли ще буде прохолодний вітер, я виміряю напругу та ампери струмовими кліщами, і відпишуся тут
 
Який пункт налаштувань pover mr відповідає за струм заряду акумулятора від сонця?
 
Там на фото Risen 425Вт. Як я зрозумів, Makord85 з таких 10шт отримав 5200Вт, тобто по 520Вт з однієї. Це +22%, якось дуже забагато.
Польові вимірювання по DC від сонячних панелей
Провів заміри на стороні постійного струму (DC) — безпосередньо на автоматі захисту, встановленому за 45 см по кабелю від інвертора. Вимірювання проводились з 9:00 до 11:35. Протягом цього часу інвертор показував потужність від 900 Вт до 4760 Вт.

Умови вимірювання:
  • Температура повітря: ~19 °C
  • Легкий вітер
  • Сонце періодично виходило з-за хмар
Обладнання:
  • Мультиметр: UNI-T UT210E True RMS
  • Кабель: сонячний 4 мм², загальна довжина від панелей до інвертора — 31 м

Точність вимірювань (вимірював мультиметром та порівнював з інвертором):
  • Напруга: похибка інвертора приблизно ±1 В — покази близькі до реальних
  • Струм: похибка більша — близько 0.1–0.4 А (інвертор завищує)

Висновки:
Навіть з урахуванням втрат на кабелі, сонячні панелі стабільно видають більше від свого номіналу. Можливо, просто пощастило з партією — або ж умови встановлення (кут, орієнтація, вентиляція) дають такий бонус до продуктивності.

1751186129021.pngзображення_viber_2025-06-26_13-11-58-653.jpg
 
Останнє редагування:
а де вимірювання?
Точність вимірювань (вимірював мультиметром та порівнював з інвертором):
  • Напруга: похибка інвертора приблизно ±1 В — покази близькі до реальних
  • Струм: похибка більша — близько 0.1–0.4 А (інвертор завищує)
змінив
 
За рахунок чого перевищується номінал?
Струма 13А, чи напруги 32,75В на панель? 13*32,75=425,8Вт
Оце найцікавіше.
 
За рахунок чого перевищується номінал?
Струма 13А, чи напруги 32,75В на панель? 13*32,75=425,8Вт
Оце найцікавіше.
а замітив що напруга просідає до 290-300в, але ампери піднімаються до 14-16.9, а незаю чого так.
Переглянути вкладення 0-02-05-f227c1d7f1fe6e96fcd505e6f6ddaac12bf18f4a358a7a11231372d366b3f56c_4e7810cd06c2da52.mp4
1751188103899.png
 
Останнє редагування:
Доброго дня, маю PowMr 4.2 Kwt 24V, купив одну сонячну панель JA Solar 440Wt у котроі вихідна напруга 32В, відповідно мій інвертор не бачить панель, через те що вбудований МРРТ включається при 60-75В. Додати другу панель не можу, бо немає місця на криші автопричепу. Чи гарним рішенням буде boost DC-DC перетворювач з 20-40В (вхідний струм до 15А) на 50-85В (вихідний струм 20А)? чи не буде перегріву? Що, шановні ще можете порадити? ДЯкую заздалегідь.
 
Я би порадив окремий контролер який буде працювати при такій напрузі і напряму заряджати батарею
 
Доброго дня. Після 1 року користування інвертором зіткнувся з проблемою відключення навантаження без причини.
Пацієнт PowMr 6200W POW-HVM6.2M-48V-N
8 сонячних панелей по 445w
Акумулятор 16*314ah jk bms.
Весь час все працювало добре. Місять тому замінив бмс на інверторну jk bms щоб подружити АКБ та інвертор. Все налаштував, і поїхав в відрядження. Десь через 2 тижні інвертор вимкнув навантаження та видав помилку 03. По мануалу це велика напруга акумулятора. Зменшив bulk та float. 2 дні все нормально, і знову вимикає навантаження і помилка 03.
Так як в момент вимкнення лягає інтернет, ніяких помилок я по логеру не бачу. Так як інвертор був в режимі SUB, і через віфі реле була просто вимкнута мережа 220, спробував перевести інвертор в SBU, та увімкнув мережу. 2 дні все добре. І знову почав вимикати навантаження. Але вже без помилок, і вмикав навантаження назад через 30-60 сек. Сьогодні вже 2 рази майже підряд вимикав-вмикав навантаження.
Навантаження більше 3-3.5кв інвертор ніколи не бачив. Охолодження я переробив коли ставив, встановив ще 2 вентилятори по боках та нижні розвернув донизу. Перегрівів немає.
Куди копати, що робити, що порадите?
 
Доброго дня, маю PowMr 4.2 Kwt 24V, купив одну сонячну панель JA Solar 440Wt у котроі вихідна напруга 32В, відповідно мій інвертор не бачить панель, через те що вбудований МРРТ включається при 60-75В. Додати другу панель не можу, бо немає місця на криші автопричепу. Чи гарним рішенням буде boost DC-DC перетворювач з 20-40В (вхідний струм до 15А) на 50-85В (вихідний струм 20А)? чи не буде перегріву? Що, шановні ще можете порадити? . DC-DC не поможет. У него выходное напряжение 80В и инвертор начнет просыпаться при 60-75 В. Вариант- переходить на 12В или добавлять еще панели.
 
Доброго дня. Після 1 року користування інвертором зіткнувся з проблемою відключення навантаження без причини.
Пацієнт PowMr 6200W POW-HVM6.2M-48V-N
8 сонячних панелей по 445w
Акумулятор 16*314ah jk bms.
Весь час все працювало добре. Місять тому замінив бмс на інверторну jk bms щоб подружити АКБ та інвертор. Все налаштував, і поїхав в відрядження. Десь через 2 тижні інвертор вимкнув навантаження та видав помилку 03. По мануалу це велика напруга акумулятора. Зменшив bulk та float. 2 дні все нормально, і знову вимикає навантаження і помилка 03.
Так як в момент вимкнення лягає інтернет, ніяких помилок я по логеру не бачу. Так як інвертор був в режимі SUB, і через віфі реле була просто вимкнута мережа 220, спробував перевести інвертор в SBU, та увімкнув мережу. 2 дні все добре. І знову почав вимикати навантаження. Але вже без помилок, і вмикав навантаження назад через 30-60 сек. Сьогодні вже 2 рази майже підряд вимикав-вмикав навантаження.
Навантаження більше 3-3.5кв інвертор ніколи не бачив. Охолодження я переробив коли ставив, встановив ще 2 вентилятори по боках та нижні розвернув донизу. Перегрівів немає.
Куди копати, що робити, що порадите?
попробуй відлючити звязок між BMS та інвертором.
я не памятаю чи можна віключити в інверторі цей параметр, але якщо звязок пропадає між ними, то навантаження вимикається.
у мене powmr4.2, у мене був зв'язок між ними місяц, але коли він заряжає в мене чому в інверторі не відображається корректно % заряду, наприклад почав заряджати на 40%, і пока заряд не припиниться, інвертор мені показував стан заряду 40%, і я підлючив інвертор та JK BMS до HA через ESP32, а інвертор налаштував на напругу при якій буде віключати навантаження чи переходити на мережу.
 
попробуй відлючити звязок між BMS та інвертором.
я не памятаю чи можна віключити в інверторі цей параметр, але якщо звязок пропадає між ними, то навантаження вимикається.
у мене powmr4.2, у мене був зв'язок між ними місяц, але коли він заряжає в мене чому в інверторі не відображається корректно % заряду, наприклад почав заряджати на 40%, і пока заряд не припиниться, інвертор мені показував стан заряду 40%, і я підлючив інвертор та JK BMS до HA через ESP32, а інвертор налаштував на напругу при якій буде віключати навантаження чи переходити на мережу.
Стосовно % заряду. Є чомусь така проблема, що при зарядці акумів від мережі - проценти зависають, і не рахуються. Якщо мережу вимкнути, проценти стають правильними. І проблема саме при заряджанні від мережі. Зараз інвертор в sbu, мережа ввімкнена, заряд батарей від сонця, і все рахується правильно.

Я спеціально купував інверторну бмс заради зв'язку АКБ з інвертором, заради % заряду, правильнішого заряджання АКБ та сподівався що інвертор зможе працювати в режимі % заряду, а не параметру вольтажу. А по факту отримав лише геморой та криве відображення % :) Коли була звичайна бмс, теж купив плату для esp32 щоб підключити до HA, але під кінець відпустки промучався 2 дні, так нічого і не налаштував, тоді і з'явилась думка заміни бмс на інверторну. :)

Про вимикання навантаження через обрив зв'язку не знав. В мануалі такого наче теж не зустрічав. А це реально вимкнути/виправити?

І ще питання про прошивку інвертора. Нові прошивки взагалі існують? І чи варто?
 
Стосовно % заряду. Є чомусь така проблема, що при зарядці акумів від мережі - проценти зависають, і не рахуються. Якщо мережу вимкнути, проценти стають правильними. І проблема саме при заряджанні від мережі. Зараз інвертор в sbu, мережа ввімкнена, заряд батарей від сонця, і все рахується правильно.

Я спеціально купував інверторну бмс заради зв'язку АКБ з інвертором, заради % заряду, правильнішого заряджання АКБ та сподівався що інвертор зможе працювати в режимі % заряду, а не параметру вольтажу. А по факту отримав лише геморой та криве відображення % :) Коли була звичайна бмс, теж купив плату для esp32 щоб підключити до HA, але під кінець відпустки промучався 2 дні, так нічого і не налаштував, тоді і з'явилась думка заміни бмс на інверторну. :)

Про вимикання навантаження через обрив зв'язку не знав. В мануалі такого наче теж не зустрічав. А це реально вимкнути/виправити?

І ще питання про прошивку інвертора. Нові прошивки взагалі існують? І чи варто?
передивився налаштування, але не знайшов такого, скоріш за все в DEYE я таке бачив.
стосовно прошивки я бы не ризикував, там виправити наврятчи вийде, наші коробки генерують буже багато поміх, можливо і в цьому причина.
я уже забив після того як місяць з ним провозився, і забив, працює і все, немає часу гратися з ним, зараз в мене часто тільки помилку 01 викидає, то сама пропадає, то приходиться перегружати, куллери всі працюють, написав в Powmr і мені сказали вишлють нові куллера, але за доставку заплатити $10. це якась маячня, а не гарантійне обслуговування, але вибору немає, у мене есть другі куллера з тим же розміром, але я не знаю наскільки будуть вони сильно створювати потік воздуха, бо часто інвертор заряджає 110ампер до (28в), і дуже сильно гріється.
 
В пошуках інформаці
передивився налаштування, але не знайшов такого, скоріш за все в DEYE я таке бачив.
стосовно прошивки я бы не ризикував, там виправити наврятчи вийде, наші коробки генерують буже багато поміх, можливо і в цьому причина.
я уже забив після того як місяць з ним провозився, і забив, працює і все, немає часу гратися з ним, зараз в мене часто тільки помилку 01 викидає, то сама пропадає, то приходиться перегружати, куллери всі працюють, написав в Powmr і мені сказали вишлють нові куллера, але за доставку заплатити $10. це якась маячня, а не гарантійне обслуговування, але вибору немає, у мене есть другі куллера з тим же розміром, але я не знаю наскільки будуть вони сильно створювати потік воздуха, бо часто інвертор заряджає 110ампер до (28в), і дуже сильно гріється.
В пошуках інформації про прошивку інвертора, знайшов обговорення моєї проблеми в коментарях в ютубі на каналі powmr.
У багатьох після підключення інверторної бмс jk до інвертора так само була помилка 03. І проблема була більше не в параметрах напруги, а просто в протоколах роботи. Основне що зрозумів треба щоб кабель був обов'язково a,b,pe. Прошивку bms обов'язково оновити, бо були фікси роботи протоколів. Ще одна проблема, це те що в режимі LIL, інвертор мая брати параметри напруги заряджання з бмс, а бере з 23,26,27 налаштувань use. Я спокійно через логер можу міняти ці параметри, не дивлячись на те що в інверторі стоїть LIL. Хоча вони мають блокуватися. Ще одна причина конфліктування інвертору з АКБ та поява помилок.
Всі ці маніпуляції зможу спробувати нажаль лише в листопаді, як в відпустку поїду. До того часу переведу інвертор в режим USE.
 
Стосовно охолодження. По заводу вентилі видувають повітря донизу. Я заводські кулери перевернув щоб вони спрямовували потік повітря до гори, а навпроти пилових фільтрів поставив комп. кулери такого ж розміру на видув з інвертора. Під'єднав до живлення основних. Інвертор став охолоджувати радіатори набагато краще. Працюють менший проміжок часу.
 
Назад
Угорі