Валентин44
Tier2
- Реєстрування
- 13 Лис 2024
- Дописи
- 160
- Бали
- 18
- Сонячні панелі
- 15 kW, Trina, Risen, TW
- Інвертор
- Deye 6K, Deye 5k
1. Мати BMS JK-PB2A16S15P
2. Забути плавно зарядити конденсатори в інверторі.
3. Увімкнути автомат на АКБ.
Після пів року роботи, додав в СЕС ще один інвертор. Deye 6кВт + 5 кВт. Вимкнув станцію, під'єднав АКБ до другого інвертора.
І почав шукати лампочку з патроном щоб плавно зарядити конденсатори в інверторах. І лампу не знайшов. Десь її загубив... Час піджимає. Ну то може і не важливо? То я сам себе напрутив, що струм на зарядці конденсаторів великий. Але ж якось цим не заморочуються масово, тож можна вмикати.
В момент увімкненя автомата на АКБ - десь в БМС поскочила іскра, хлопок, і звон монет які я витрачу на ремонт.
Розборка виявила: силові ключи цілі. А от ключи на балансирі (?), коротше в районі роз'ємів які до комірок АКБ під'єднуються, пробиті ключи. Та вигоріли мінімум 3 резистора. Ще пара або підгоріли, або то пробиті заважають поіряти.
В додатку не показую напругу ні на одній комірці. Ну воно і логично, бо перегорівший резистор той що до мінуса акб під'єднуться.
Пошук по форумах, показав що таке трапляється. Саме під час увімкнення. Саме колі інвертор постояв та розрядилися конденсатори в ланцюгу входа АКБ.
Тож, треба робити стаціонарну кнопку, лампу/резистор для плавного підзаряду конденсаторів в інверторах.
А чи ви так робите? Були випадки коли в момент увімкнення згоріла БМС?
І головне, автомат я вмикав після того як увімпнув БМС кнопкою. Тобто БМС перейшла в робоче положення. А якби я спочатку увімкнув автомат, і увімкнув БМС кнопкою старту, був би то же ефект? Чи БМС має функцію плавного увімкнення для підзарядки конденсаторів?
2. Забути плавно зарядити конденсатори в інверторі.
3. Увімкнути автомат на АКБ.
Після пів року роботи, додав в СЕС ще один інвертор. Deye 6кВт + 5 кВт. Вимкнув станцію, під'єднав АКБ до другого інвертора.
І почав шукати лампочку з патроном щоб плавно зарядити конденсатори в інверторах. І лампу не знайшов. Десь її загубив... Час піджимає. Ну то може і не важливо? То я сам себе напрутив, що струм на зарядці конденсаторів великий. Але ж якось цим не заморочуються масово, тож можна вмикати.
В момент увімкненя автомата на АКБ - десь в БМС поскочила іскра, хлопок, і звон монет які я витрачу на ремонт.
Розборка виявила: силові ключи цілі. А от ключи на балансирі (?), коротше в районі роз'ємів які до комірок АКБ під'єднуються, пробиті ключи. Та вигоріли мінімум 3 резистора. Ще пара або підгоріли, або то пробиті заважають поіряти.
В додатку не показую напругу ні на одній комірці. Ну воно і логично, бо перегорівший резистор той що до мінуса акб під'єднуться.
Пошук по форумах, показав що таке трапляється. Саме під час увімкнення. Саме колі інвертор постояв та розрядилися конденсатори в ланцюгу входа АКБ.
Тож, треба робити стаціонарну кнопку, лампу/резистор для плавного підзаряду конденсаторів в інверторах.
А чи ви так робите? Були випадки коли в момент увімкнення згоріла БМС?
І головне, автомат я вмикав після того як увімпнув БМС кнопкою. Тобто БМС перейшла в робоче положення. А якби я спочатку увімкнув автомат, і увімкнув БМС кнопкою старту, був би то же ефект? Чи БМС має функцію плавного увімкнення для підзарядки конденсаторів?