Инвертор Axpert VM 4 на: 3,6; 4; 5,6 и 6 KVA и SUNON IV моделі 4K / 6K(проблемы)

Так у Вас ТВІН... можливо, там обрізана програмна підтримка...
З боку інвертора там точно нічого не обрізано. Всі ті зовнішні програми працюють по протоколу PIPSolar. Я зараз щільно з цим працюю, бо підключаю до інвертора свій дєвайс на мікроконтролері теж по цьому протоколу. Тобто якщо працює з одніє програмою, то має працювати і з іншою якщо та захоче прийняти ID.
 
Кстати, у моего VM 4 WI-Fi без блютуза. А второй, который я купил недавно, с блютузом.
Мій, коли не підключений до Вайфая, ще сам створює свою вайфайну точку доступу. Мабуть можна якось підключатись і цим шляхом замість Блютуза. В мене є пара дєвайсів, які підключаються таким чином. Але тут в інструкції про це нічого не сказано.
 
Мій вторий інвертор затримала митниця. Пише:
Результат пошуку:
[13.10.2024 18:12:27] Витребувано додаткові документи або призначено митний огляд
Перевірити стан на митниці: https://cabinet.customs.gov.ua/post
Перший інвертер проскочив митницю меньш ніж за дві години, а цей там вже три дні - і ніяких дій далі.
 
Мій вторий інвертор затримала митниця. Пише:
Результат пошуку:
[13.10.2024 18:12:27] Витребувано додаткові документи або призначено митний огляд
Перевірити стан на митниці: https://cabinet.customs.gov.ua/post
Перший інвертер проскочив митницю меньш ніж за дві години, а цей там вже три дні - і ніяких дій далі.
Так може тепер чекають дій від Вас? Там написано, що можна задекларувати онлайн. То задекларуйте.
А взагалі схоже, що це тенденція. Буквально вчора читав відгуки на Алі, так там хтось з України написав про схожу ситуацію - в нього в трекінгу написано, що інвертор не пройшов митницю. Так він взагалі відкрив діспут на повернення грошей.
Можливо тут справа в тому, що у Вас це другий інвертор приїхав. Припускаю, що наші митники створили базу і пробують підловити нас на "комерційних цілях". Бо казна пуста. В мене без проблем проскочило два інвертора. Один в серпні, другий в вересні. Зараз ще один на підході, вже виїхав з Естонії. Подивимось що буде...
 
Добрый день. Мой инвертор так же проходил таможню. В таком статусе провисел несколько дней и поехал дальше. Не нервничайте. Скоро приедет.
 
В мене сьогодні знайшов підтвердження термін Bugs, який пішов від того, що комахи залазили в стародавні обчислювальні машини та блокували там реле :D

Зранку встаю, а інвертор пищить та світить червоним. Показує першу помилку. Поліз в інструкцію, там не саме страшне - заблоковано вентилятор. Дійсно, правий кулер не крутиться. Подумав - місяць роботи, це зовсім замало. Спробую зняти відео, може розкручу китайця на безкоштовний кулер. Поліз знімати і крутнув його. Але ж він справді був заблокований!!!
І як те падло зуміло пролізти??? Там єдиний шлях, це вздовж кабелів...
 

Вкладення

  • 20241019_081038.jpg
    20241019_081038.jpg
    1,1 Mб · Перегляди: 15
  • 20241019_080438.jpg
    20241019_080438.jpg
    597,3 Кб · Перегляди: 15
Останнє редагування:
В мене сьогодні знайшов підтвердження термін Bugs, який пішов від того, що комахи залазили в стародавні обчислювальні машини та блокували там реле :D

Зранку встаю, а інвертор пищить та світить червоним. Показує першу помилку. Поліз в інструкцію, там не саме страшне - заблоковано вентилятор. Дійсно, правий кулер не крутиться. Подумав - місяць роботи, це зовсім замало. Спробую зняти відео, може розкручу китайця на безкоштовний кулер. Поліз знімати і крутнув його. Але ж він справді був заблокований!!!
І як те падло зуміло пролізти??? Там єдиний шлях, це вздовж кабелів...
В наших сервисных центрах- обнаружение живности внутри (тараканов к примеру) является предлогом для снятия с гарантии.
 
Вопрос касается всех инверторов (Вольтроник) в заголовке и других, имеющих меню настроек из 100 пунктов. В меню настроек установил: п.1- SBU; п.16 - CSO (заряд от солнца, если его нет - от сети); в п. 99 : USB c 23-06 (работа от сети) ; SUB с 06-07 (подмес) ; SBU с 07-23 (работа от солнца и АКБ). Утром инвертор нормально проходит переключение с ночи в 06-00; потом в 07-00 переходит в режим SBU (работа от солнца и АКБ). Работает целый день и вечер, а в 23-00 не переходит в режим работы от сети и естественно не заряжает аккумуляторы. Если в п.99 принудительно подтвердить время с 23-07, инвертор переходит на работу от сети и все повторяется опять по кругу до 23-00. Мне, методом тыка, и какой то матери, удалось запустить нормальный переход с 23-00, но я так и не понял алгоритма настройки. Сталкивались ли владельцы инверторов Axpert VM 4 на: 3,6; 4; 5,6 и 6 KVA с такой проблемой? Если, конечно , их интересовал такой режим работы. Хотелось бы знать, как правильно и наверняка, включать такой режим? Из инструкции, не совсем ясно.
Нарешті я зібрав собі нормальну батарею, сьогодні вже зарядився по нічному тарифу і вдень сиджу на батареї :)
Тепер можна і таймерами зайнятись. Сходу воно якось дивно працює. Коли в 99-му пункті щось поміняв, то інвертор по зовнішнім приладам перейшов на режим SBU (cпоживання з мережі нуль, все споживання з батареї бо нічь) але в пункті 01 залишилась індикація SUB.
Вранці по таймеру теж щось не захотіло перемикатись туди, куди я хотів. Поки перемикаюсь вручну, продовжую розбиратись.
INVERTOR, до Вас питання - навіщо Ви взагалі вмикаєте режим USB вночі, якщо режим SUB без сонця працює так само? Як на мене достатньо поставити з 23:00 до 07:00 режим SUB, а з 07:00 до 23:00 режим SBU. Чи я не помічаю якихось нюансів?
 
Нарешті я зібрав собі нормальну батарею, сьогодні вже зарядився по нічному тарифу і вдень сиджу на батареї :)
Тепер можна і таймерами зайнятись. Сходу воно якось дивно працює. Коли в 99-му пункті щось поміняв, то інвертор по зовнішнім приладам перейшов на режим SBU (cпоживання з мережі нуль, все споживання з батареї бо нічь) але в пункті 01 залишилась індикація SUB.
Вранці по таймеру теж щось не захотіло перемикатись туди, куди я хотів. Поки перемикаюсь вручну, продовжую розбиратись.
INVERTOR, до Вас питання - навіщо Ви взагалі вмикаєте режим USB вночі, якщо режим SUB без сонця працює так само? Як на мене достатньо поставити з 23:00 до 07:00 режим SUB, а з 07:00 до 23:00 режим SBU. Чи я не помічаю якихось нюансів?
Вот это то, с чего я начинал, открывая тему, и писал.. Первый пункт не трогайте. Я тоже несколько раз вручную в 99 повторял режим, а потом, в один прекрасный день, все установилось и работает нормально. Но я так и не понял, как и почему потом все установилось? Режим SUb я пытался пропустить, оставив 0000. Я думал что нули возможно сбивают режим. Потом прописал последовательность всех 3х режимов. Возможно, у меня не хватило терпения дождаться положительного результата без SUB. Прописав все 3 режима, в конце концов все заработало. Ночью мне нужен режим USB для зарядки и использования сети, если она есть. Подмес можно убрать , поставив 0000, но я об этом писал выше. P.S. В режиме SUB есть дополнительное потребление от сети. Видел, правда днем, ночью проверить сложно. У меня в п. 1 стоит USB. В п.16 - С50.
 
Останнє редагування:
Вот это то, с чего я начинал, открывая тему, и писал.. Первый пункт не трогайте. Я тоже несколько раз вручную в 99 повторял режим, а потом, в один прекрасный день, все установилось и работает нормально. Но я так и не понял, как и почему потом все установилось? Режим SUb я пытался пропустить, оставив 0000. Я думал что нули возможно сбивают режим. Потом прописал последовательность всех 3х режимов. Возможно, у меня не хватило терпения дождаться положительного результата без SUB. Прописав все 3 режима, в конце концов все заработало. Ночью мне нужен режим USB для зарядки и использования сети, если она есть. Подмес можно убрать , поставив 0000, но я об этом писал выше. P.S. В режиме SUB есть дополнительное потребление от сети. Видел, правда днем, ночью проверить сложно. У меня в п. 1 стоит USB. В п.16 - С50.
Я правильно зрозумів - коли ті таймери перемикають режими за розкладом, то вони не міняють сам пункт 01? Бо я сподівався там побачити поточний стан інвертора.
С приводу режима USB. Вночі вони працюють з SUB однаково - все беруть з мережі. Тому без різниці що юзати для зарядки акума по нічному тарифу. Вдень SUB я юзав зі слабким акумулятором, було виправдано. Там дійсно інвертор під'їда з мережі. Причому нерівномірно. Коли навантаження будинка 300-600Вт, то з мережі підтягує 100-140Вт, хоча є надлишок сонця. А коли 1-1.5кВт, то підїдання може впасти і до 0-10Вт. Мабуть це також пов'язано з паганенькою метрологією інвертора.
Ще один момент. От зараз дивлюсь - заряду батареї в мене вистачить сьогодні до 23:00 на грані фола. Як я розумію, якщо вона скінчиться раніше, то на CSO її тут же почне заряджати ще по денному тарифу. Тому мабуть треба синхронно юзати і таймери з 100 пункта. З 07:00 до 23:00 ставити OSO, а з 23:00 до 07:00 CSO.
Помітив ще одну фігню. Чомусь інколи починає сильно відставати годинник у інверторі. Поки не з'ясував причину. Можливо коли по меню лазиш, то він в цей час не рахує...
 
Я правильно зрозумів - коли ті таймери перемикають режими за розкладом, то вони не міняють сам пункт 01? Бо я сподівався там побачити поточний стан інвертора.
С приводу режима USB. Вночі вони працюють з SUB однаково - все беруть з мережі. Тому без різниці що юзати для зарядки акума по нічному тарифу. Вдень SUB я юзав зі слабким акумулятором, було виправдано. Там дійсно інвертор під'їда з мережі. Причому нерівномірно. Коли навантаження будинка 300-600Вт, то з мережі підтягує 100-140Вт, хоча є надлишок сонця. А коли 1-1.5кВт, то підїдання може впасти і до 0-10Вт. Мабуть це також пов'язано з паганенькою метрологією інвертора.
Ще один момент. От зараз дивлюсь - заряду батареї в мене вистачить сьогодні до 23:00 на грані фола. Як я розумію, якщо вона скінчиться раніше, то на CSO її тут же почне заряджати ще по денному тарифу. Тому мабуть треба синхронно юзати і таймери з 100 пункта. З 07:00 до 23:00 ставити OSO, а з 23:00 до 07:00 CSO.
Помітив ще одну фігню. Чомусь інколи починає сильно відставати годинник у інверторі. Поки не з'ясував причину. Можливо коли по меню лазиш, то він в цей час не рахує...
Да, в п.1 безразлично. Если до 23-00 не хватает, то надо установить тот минимум в п.12, при котором переключиться инвертор на сеть. Чтобы хватило аккумулятора нужно конечно переходить на 48в. Этот этап я уже давно прошел. С п.100 делал различные эксперименты, потом исключил его. Часы не стабильны. Но и в двух тарифном счетчике часы у меня убежали на 30м вперед. Я скорректировал время инвертора по часам счетчика и теперь тариф начинается с 22-30. Кстати, в 11 квт инверторе, который едет, исключили режим USB, правда вместо него ввели режим продажи в сеть. Теперь будет геморой, включить его по ошибке.
 
Останнє редагування:
.
Да, в п.1 безразлично. Если до 23-00 не хватает, то надо установить тот минимум в п.12, при котором переключиться инвертор на сеть.
Зараз в мене там стоїть 23В після свинцю. 23/8=2.87В Наче і для літія підійде?
Але річ не в тому. Головне щоб не почало заряджати по денному тарифу. Тут без OSO мабуть не обійтися...

.
Чтобы хватило аккумулятора нужно конечно переходить на 48в. Этот этап я уже давно прошел.
48В то якби пікової потужності не вистачало. Бо більш потужні моделі вже 48вольтові.
А так мені потужності наче поки вистачає. Я тут по запарці забув і навіть зварював пару деталей під інвертором. Схаменувся лише наступного дня :)
Не вистачає ємності батареї 24*280=6,7кВтг бо середнє споживання завелике. Хоча я сподіваюсь що може і вистачить, бо це перший заряд-розряд і БМС ще не повністю "вивчила" свою батарею.

.
С п.100 делал различные эксперименты, потом исключил его.
Я ще пограюсь...
Часы не стабильны. Но и в двух тарифном счетчике часы у меня убежали на 30м вперед. Я скорректировал время инвертора по часам счетчика и теперь тариф начинается с 22-30.
Та тут спостерігається якась незрозуміла гіганська нестабільніть - може відстати на 6 хвилин! за пів дня. А може і не відставати. Вивчаю закономірність.
 
.
Зараз в мене там стоїть 23В після свинцю. 23/8=2.87В Наче і для літія підійде?
Але річ не в тому. Головне щоб не почало заряджати по денному тарифу. Тут без OSO мабуть не обійтися...

.
48В то якби пікової потужності не вистачало. Бо більш потужні моделі вже 48вольтові.
А так мені потужності наче поки вистачає. Я тут по запарці забув і навіть зварював пару деталей під інвертором. Схаменувся лише наступного дня :)
Не вистачає ємності батареї 24*280=6,7кВтг бо середнє споживання завелике. Хоча я сподіваюсь що може і вистачить, бо це перший заряд-розряд і БМС ще не повністю "вивчила" свою батарею.

.
Я ще пограюсь...

Та тут спостерігається якась незрозуміла гіганська нестабільніть - може відстати на 6 хвилин! за пів дня. А може і не відставати. Вивчаю закономірність.
Чтобы заряд заряжал до полной емкости, в п. 26, 27 надо поставить14,4х2=28,8 в, даже 29,2В. Остальные настройки уже в БМСе.
 
Останнє редагування:
Что то у Вас с напряжением не то. В инверторе в п. 26, 27 надо поставить14,4х2=28,8 в. Остальные настройки уже в БМСе.
26 пункт стоїть 28.4,
27 пункт 27.2,
поставив як блогери вчать :)
Проценти заряду дивлюсь в БМС. Як я і припускав то вона ще навчається, в данний момент вона показує 0%, хоча на комірках ще по 3.08В.
 
Доповідаю. Експеримент з таймерами пройшов досить вдало. В пункті 01 в мене стоїть SBU, в 16 OSO.
Таймери
99: з 23:00 до 07:00 режим SUB, а з 07:00 до 23:00 режим SBU.
100: З 07:00 до 23:00 режим OSO, а з 23:00 до 07:00 режим CSO.

Батарея в мене розрядилася десь за 10-15 хвилин до 23:00. Інвертор перемкнувся на мережу. Батарею в цей час не заряджав, як я того і хотів. В 23:00 почалася зарядка батареї.
За ніч батарея зарядилася. В 07:00 живлення перейшло на акумулятор.
Що не сподобалося. Коли батарея не заряджалася (і ввечері до 23:00 і вранці перед 07:00), то інвертор підїдав з неї десь 1.5-2А. Таке враження, що він брав звідти 40-45Вт на власні потреби. Наче не смертельно, але неприємно. Сьогодні спробую поставити таймер USB замість SUB.
Тепер по непонятках застосування цих таймерів. Я думаю що тут все діло в дебільному інтерфейсі. Замість того, щоб по таймерах просто міняти пункти 01 та 16, вони активують режими окремо і незалежно. Мені здається воно працює так - виставили таймер і натиснули ОК. Інвертор в цей час подивиться під дію якого таймера він підпадає і активує відповідний режим. В пункті 01 при цьому залишиться те що там було. Але якщо ми тепер поліземо в п 01 подивитися і натиснемо ОК, то інвертор перейде в режим по п 01. Тому якщо дивимося п 01, то просто прогортаємо його без входу.
 
Доповідаю. Експеримент з таймерами пройшов досить вдало. В пункті 01 в мене стоїть SBU, в 16 OSO.
Таймери
99: з 23:00 до 07:00 режим SUB, а з 07:00 до 23:00 режим SBU.
100: З 07:00 до 23:00 режим OSO, а з 23:00 до 07:00 режим CSO.

Батарея в мене розрядилася десь за 10-15 хвилин до 23:00. Інвертор перемкнувся на мережу. Батарею в цей час не заряджав, як я того і хотів. В 23:00 почалася зарядка батареї.
За ніч батарея зарядилася. В 07:00 живлення перейшло на акумулятор.
Що не сподобалося. Коли батарея не заряджалася (і ввечері до 23:00 і вранці перед 07:00), то інвертор підїдав з неї десь 1.5-2А. Таке враження, що він брав звідти 40-45Вт на власні потреби. Наче не смертельно, але неприємно. Сьогодні спробую поставити таймер USB замість SUB.
Тепер по непонятках застосування цих таймерів. Я думаю що тут все діло в дебільному інтерфейсі. Замість того, щоб по таймерах просто міняти пункти 01 та 16, вони активують режими окремо і незалежно. Мені здається воно працює так - виставили таймер і натиснули ОК. Інвертор в цей час подивиться під дію якого таймера він підпадає і активує відповідний режим. В пункті 01 при цьому залишиться те що там було. Але якщо ми тепер поліземо в п 01 подивитися і натиснемо ОК, то інвертор перейде в режим по п 01. Тому якщо дивимося п 01, то просто прогортаємо його без входу.
Доповідаю. Експеримент з таймерами пройшов досить вдало. В пункті 01 в мене стоїть SBU, в 16 OSO.
Таймери
99: з 23:00 до 07:00 режим SUB, а з 07:00 до 23:00 режим SBU.
100: З 07:00 до 23:00 режим OSO, а з 23:00 до 07:00 режим CSO.

Батарея в мене розрядилася десь за 10-15 хвилин до 23:00. Інвертор перемкнувся на мережу. Батарею в цей час не заряджав, як я того і хотів. В 23:00 почалася зарядка батареї.
За ніч батарея зарядилася. В 07:00 живлення перейшло на акумулятор.
Що не сподобалося. Коли батарея не заряджалася (і ввечері до 23:00 і вранці перед 07:00), то інвертор підїдав з неї десь 1.5-2А. Таке враження, що він брав звідти 40-45Вт на власні потреби. Наче не смертельно, але неприємно. Сьогодні спробую поставити таймер USB замість SUB.
Тепер по непонятках застосування цих таймерів. Я думаю що тут все діло в дебільному інтерфейсі. Замість того, щоб по таймерах просто міняти пункти 01 та 16, вони активують режими окремо і незалежно. Мені здається воно працює так - виставили таймер і натиснули ОК. Інвертор в цей час подивиться під дію якого таймера він підпадає і активує відповідний режим. В пункті 01 при цьому залишиться те що там було. Але якщо ми тепер поліземо в п 01 подивитися і натиснемо ОК, то інвертор перейде в режим по п 01. Тому якщо дивимося п 01, то просто прогортаємо його без входу. Если Вы вернетесь и измените п.1, то в 99 все сбросится на 00 00.
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: Karl
Если Вы вернетесь и измените п.1, то в 99 все сбросится на 00 00.

Ледь знайшов де Ви там відповіли. В цього форума якийсь дивний інтерфейс, не такий як на інших. Повідомлення інколи важко редагувати. Курсор чомусь може залізти в цитату і потім його звідти не витягти...
Я пристосувався так - там згори є кнопка "перемкнути режим редагування". Якщо її натискати туди-сюди, то тоді стають доступними всі звичайні функції. Але не одночасно.

По темі - дяка. Тепер зрозумів куди дівались мої налаштування таймерів :)
 
Назад
Угорі