Вітаю!
Дякую цьому форуму, я не знайшов тут конкретної відповіді, але зрозумів основне - в якому напрямку рухатися, щоб вирішити проблему.
Написав китайцю на мейл
market@eybond.com (це єдиний мейл, який знайшов у них на сайті для контактів, здається не зовсім той мейл, який потрібно для технічних питань, але інщого не було).
В тексті - так і так, не працює, стило по суті проблеми, доклав три фото - фото донгла, фото наклейки інвертора, скріншот з програми, добавив, що донгл включений і на зв'язку.
Які там протоколи я не знаю, тому і не писав, вирішив попробувати так, подумав, якщо вони знадобляться - буду довбити виробника інвертора.
Це було в дві години ночі, а в три (в Китаю мабуть ранок) мені відповіли - "вже працює".
Це все. Всім гарного дня!
PS. to homer. Дякую за відповідь.