FAQ Як підключати батареї до інверторів

Добрий день. Дякую за коментар. Продавцю написав, дані по інвертору та описпроблеми. Наразі відповіді немає.
Ну можна ще причепитися до кан шини бмс батареї і глянути- що там за пакети і чи є вони взагалі. На відміну від модбас - Кан шле дані без запиту.
 
тестером заміряв, батарея дає напругу. проблема в комунікації я так зрозумів.
 
Ну можна ще причепитися до кан шини бмс батареї і глянути- що там за пакети і чи є вони взагалі. На відміну від модбас - Кан шле дані без запиту.
ага, за 90 дол купити читалку, а що він там зрозуміє?)))
 
тестером заміряв, батарея дає напругу. проблема в комунікації я так зрозумів.
я мові, от в чому проблема. Хоча інколи ще і в налаштуваннях, бо і швидкість порта має значення, і розпіновка теж має значення, і мало лі, які там зорі на небі в китайця були
 
тестером заміряв, батарея дає напругу. проблема в комунікації я так зрозумів.
Батарея вже заряджена. Так проблема в комунікації, CAN... Нараді інсталятори шукають рішення...Дякую.
 
Добрий день. В даний момент проблема видається вирішена тільки на половину. Батарея зарядилась на 100%. В додатку SOLAR Smart видно що батарею підключено. Невідомо які налаштування виставили інсталятори. Їхній інженер прислав мені скріншот з не коректними налаштуваннями. Наприклад розряд батареї 10%. На місце так ніхто і не приїжджав...Наразі написав інсталяторам, чекаю...Гарного дня.
 

Вкладення

  • Screenshot_20231206-074620_SOLARMAN Smart.jpg
    Screenshot_20231206-074620_SOLARMAN Smart.jpg
    190,7 Кб · Перегляди: 70
  • IMG-9fe6f30a73087ba657fdf4f06e36e1ce-V.jpg
    IMG-9fe6f30a73087ba657fdf4f06e36e1ce-V.jpg
    86,4 Кб · Перегляди: 69
  • IMG-85ddba247a1b4c787885a28dfe0b23d4-V.jpg
    IMG-85ddba247a1b4c787885a28dfe0b23d4-V.jpg
    96 Кб · Перегляди: 68
тут у вас налаштування ручні і в відсотках

1701856418326.png



а тут літієва

1701856457839.png


тут хтось щось не добалакує..

При літієвій, в першому скріні має бути зазначено що літій і який - назва.
 
Власне. Інсталятори не довели справу до кінця.
тут у вас налаштування ручні і в відсотках

Переглянути вкладення 3375



а тут літієва

Переглянути вкладення 3376


тут хтось щось не добалакує..

При літієвій, в першому скріні має бути зазначено що літій і який - назва.

тут у вас налаштування ручні і в відсотках

Переглянути вкладення 3375



а тут літієва

Переглянути вкладення 3376


тут хтось щось не добалакує..

При літієвій, в першому скріні має бути зазначено що літій і який - назва.
Дякую за коментар.
Власне. Інсталятори не довели справу до кінця... На місці більше не з'являлись щоб виставити на інверторі вручну. Рут права теж у них, щоб зробити безпосередньо в додатку. Незнаю коли у них буде натхнення, головне що робота оплачені...
 
Власне. Інсталятори не довели справу до кінця.



Дякую за коментар.
Власне. Інсталятори не довели справу до кінця... На місці більше не з'являлись щоб виставити на інверторі вручну. Рут права теж у них, щоб зробити безпосередньо в додатку. Незнаю коли у них буде натхнення, головне що робота оплачені...
Зараз Dalet скаже, що це мають робити інсталятори - і він буде правий!
Віддалений доступ до налаштувань інвертора є і він працює. І можна налаштувати 99%
Але. Це треба робити через дисплей. Якщо вибрати підключення через BMS - на дисплеї можга побачити,
яка інформація зчиталася. Або по окремих банках. Або взагалі по всій BMS.
І от тільки тоді стане ясно - працює інвертор з BMS чи ні.

Вибачаюсь - всіх з Миколайчиком. Свято має бути у всіх)))
 
Зараз Dalet скаже, що це мають робити інсталятори - і він буде правий!
ну або інсталятори безкоштовно, або хтось інший за гроші, в мене часто такі запити, причому навіть від інсталяторів, бо кабелі затягнути є кому, а доладу довести, тут зась, мало хто.


Але. Це треба робити через дисплей. Якщо вибрати підключення через BMS - на дисплеї можга побачити,
та чому ж, через Соларман теж все видно, просто треба зачекати оновлення даних.
 
ну або інсталятори безкоштовно, або хтось інший за гроші, в мене часто такі запити, причому навіть від інсталяторів, бо кабелі затягнути є кому, а доладу довести, тут зась, мало хто.



та чому ж, через Соларман теж все видно, просто треба зачекати оновлення даних.
Ну якшо підключати нову батарейку - через дисплей значно швидше. А віддалено щоби хтось сам підкоюяав а я дивився - так незручно.
 
Так можна звичайний інвертор підключити до літієвої батареї яка в свою чергу буде з BMS, але чисто через "силу", а в налаштуваннях виставить що використовується кислотник, при цьому вимкнути всі десульфатації і балансування для кислотників. Так само ставите струм заряду, напругу повного заряду та поплавок. І все працює нормально.
 
Так можна звичайний інвертор підключити до літієвої батареї яка в свою чергу буде з BMS, але чисто через "силу", а в налаштуваннях виставить що використовується кислотник, при цьому вимкнути всі десульфатації і балансування для кислотників. Так само ставите струм заряду, напругу повного заряду та поплавок. І все працює нормально.
так. Все працює. І працює правильно. У більшості інверторів є режими літієвої зарядки. Але - неефективно. Все ж таки режими зарядки має визначати рідний BMS.
Ну і китайці вже почали в ПЗ БМС додавати пілоновські протоколи.
Хоча практичних прикладів такої роботи поки що немає.
 
Пропоную всім переглянути це чудове відео.
І про відмінності літієвих батарей
І особливо - застереження в кінці відео.
 
Доброго дня. Є питання по LFP акумам, як кажуть, загального рівня. 1. Шо вважається за 1 цикл розряд-заряд у таких акумів - повний цикл заряду до 100 %, а потім розряд до практично повного умовного 0, або сам процес заряду з 95 до 100 %? 2. Як з точки зору максимального терміну експлуатаціі потрібно налаштовувати схему заряду LFP акумів у інверторі - шоб він був постіно заряджен до 100 % - і тоді інв буде кожний час його дозаряджати на 1-2 %, або почекати розряду акума до 90 % , а потім його зарядити до 100%?
 
ще раз вас прошу - не використовувати кольоровий тест. І підтягніть граматику хоч трохи.
Є питання по LFP акумам, як кажуть, загального рівня.
В первую очередь НУЖНО уделить внимание безопасности!

Как минимум в некоторых самодельных и заводских сборках аккумуляторов для комбинированных преобразователей НЕТ некоторых видов защит!

На фотографиях последствия ВЗРЫВА из-за АВАРИИ в батарее LFP аккумуляторов, вроде заводской сборки, дом НЕ получиться восстановить.
ВЗРЫВ из-за АВАРИИ LiFePo4 аккумулятора 1.jpg ВЗРЫВ из-за АВАРИИ LiFePo4 аккумулятора 2.jpg

1. Шо вважається за 1 цикл розряд-заряд у таких акумів - повний цикл заряду до 100 %, а потім розряд до практично повного умовного 0, або сам процес заряду з 95 до 100 %?
Разряд-заряд.

Як з точки зору максимального терміну експлуатаціі потрібно налаштовувати схему заряду LFP акумів у інверторі - шоб він був постіно заряджен до 100 % - і тоді інв буде кожний час його дозаряджати на 1-2 %, або почекати розряду акума до 90 % , а потім його зарядити до 100%?
НУЖНО покупать аккумулятор с ёмкостью в зависимости от мощности нагрузки, как работает нагрузка и оптимального времени резерва. Настройки в преобразователе устанавливаются в зависимости от того для каких задач используется система.
 
Останнє редагування:
В первую очередь НУЖНО уделить внимание безопасности!

Как минимум в некоторых самодельных и заводских сборках аккумуляторов для комбинированных преобразователей НЕТ некоторых видов защит!

На фотографиях последствия ВЗРЫВА из-за АВАРИИ в батарее LFP аккумуляторов, вроде заводской сборки, дом НЕ получиться восстановить.
Переглянути вкладення 3449 Переглянути вкладення 3450


Разряд-заряд.


НУЖНО покупать аккумулятор с ёмкостью в зависимости от мощности нагрузки, как работает нагрузка и оптимального времени резерва. Настройки в преобразователе устанавливаются в зависимости от того для каких задач используется система.
Читаючи ваші дописи дуже багато нового дізнаюся.
 
а взагалі-то дуже цікавий кейс. Варто розглянути.
1. Випадок в Німеччині. Наразі там на сьогодні встановлено більше мільйона(!!!) домашніх акум установок.
2. Власник батареї (ну і звісно оселі) - технічний спеціаліст саме в галузі енергетики. З досвідом роботи 20 років (sic!)
3. Причини вибуху наразі не встановлені (ну я не знайшов, хоча відбулося ще у листопаді 23го).
4. Остання інформація - технічний дефект у батареї. Виробник також невідомий.
5. Розмір руйнувань значно більший ніж можна було припустити як результат вибуху однієї батареї
6. Досі немає даних по схемі підключення, кількості батарей (хоча здається було аж 3 інвертори).

так шо саме в цьому випадку - я би не став робити висновки.
і що ви маєте на увазі під 'нєкоторих відов защіт'?
 
знайшов форум, де був присутній власник. І от що він каже:
- виробник Shenzhen Basen Technology. «BR- 48200B» і «MY-381» та 1x Lead New Energy Co., Ltd.
-
інвертори Victron + 3 Solax X1
- було 3 батареї 1ша з пакетів (та що вибухнула - їй 1.5 роки) і 2 призматичні (вони неушкоджені і клапани на них закриті)
- після огляду експертів висновок - технічний дефект батареї
- батарею купував власник в Китаї. Але пише, що звертатися з претензією не буде
- страхова виплатила суму збитків
- страховики погодилися, тому що на всіх батареях був знак CE
- на 3 фото нова батарея 2023 року. Кришка піднялася від термічного впливу. Комірки там також призматичні і неушкоджені.
ну і фото

1708203504559.png1708203559653.png1708203593741.png

все від власника оселі ну і батарей.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі