Яка bms( це плата управління батареями) найкраще всього сумісна з інвертором luxpower

Ксенія

Tier3
Реєстрування
23 Гру 2024
Дописи
4
Бали
1
Сонячні панелі
JINKO TIGER NEO JKM585N-72HL4-BDV
Інвертор
Luxpower SNA5000 WPV
Друзі, потрібна ваша порада .

Яка bms( це плата управління батареями) найкраще всього сумісна з інвертором luxpower SNA 5000 WPV для батареї LiFePO4
Дякую )
 
Останнє редагування:
Ну тут все просто.
Беремо першоджерело
Screenshot_2024-12-23-22-09-45-742_com.google.android.apps.docs.jpg
І от - якщо батарея зі списку - все ок.
А якщо ви робите батарею самі - то треба бмс з підтримкою протоколу знову ж таки з першоджерела.

Якось так.
Чи незрозуміло?
 
Ну тут все просто.
Беремо першоджерело
Переглянути вкладення 5997
І от - якщо батарея зі списку - все ок.
А якщо ви робите батарею самі - то треба бмс з підтримкою протоколу знову ж таки з першоджерела.

Якось так.
Чи незрозуміло?
Робимо самі)

Що порадите, чи як правильно підібрати, оскільки новачок в цій справі?
 
Ну тут все просто.
Беремо першоджерело
Переглянути вкладення 5997
І от - якщо батарея зі списку - все ок.
А якщо ви робите батарею самі - то треба бмс з підтримкою протоколу знову ж таки з першоджерела.

Якось так.
Чи незрозуміло?
Доброго дня, куплялись ось ці батереї, https://www.nkon.nl/ru/rechargeable/lifepo4/prismatisch/eve-lf280-prismatic-280ah-280a-lifepo4.html, підкажіть як правильно підібрати bms та балансир, можливо хтось має досвід купівлі підходящої bms в Україні чи на аліекспресс
 
Ну тут все просто.
Беремо першоджерело
Переглянути вкладення 5997
І от - якщо батарея зі списку - все ок.
А якщо ви робите батарею самі - то треба бмс з підтримкою протоколу знову ж таки з першоджерела.

Якось так.
Чи незрозуміло?
Не дуже зрозуміло
А що це значить першоджерело? Що це саме?

Дякую за відповідь )
 
Доброго дня, куплялись ось ці батереї, https://www.nkon.nl/ru/rechargeable/lifepo4/prismatisch/eve-lf280-prismatic-280ah-280a-lifepo4.html, підкажіть як правильно підібрати bms та балансир, можливо хтось має досвід купівлі підходящої bms в Україні чи на аліекспресс
ну на сьогодні немає норм працюючої схеми підключення BMS до інвертора у вашому випадку
Вам треба працююча схема без нюансів. Без налагодження та переналагодження.
Додатково треба
1 BMS
2 Зєднувачі
3 ящик
4 ізоляція
5 робота (ви ж самі не зможете)

Все це в сумі буде не дешевше а може і дорожче, ніж батарея в зборі
(наприклад felicitysolar)

Так що я би поки на вашому місці ще раз поміркував перш ніж докупляти.
 
А що це значить першоджерело? Що це саме?
ну там написано - офіційний лист від виробника вашого інвертора.
Саме виробник - це першоджерело характеристик виробу.

ну а по суті питання (це якщо ви таки будует робити все власноруч)
1 JK BMS (JK-B2A16S20P) BT
2 Daly BMS 16S 48V 200 (250,300)A BT
3 100 balance BMS 4S-17S 200A BT
можна в Україні, можна на Алі)
 
Останнє редагування:
і раджу спершу ознайомитися з темою
хоча - значно краще це робити ЩЕ ДО купівлі комірок.
 
Все це в сумі буде не дешевше а може і дорожче, ніж батарея в зборі
(наприклад felicitysolar)
Прикол же не вартості, а в тому що заводські китайськи батареї це 99% гімно і там ресерчити треба більше ніж для самостійної збірки)
Ось відео де чувак розібрав felicitysolar а там тупо потерті QR коди)

(ви ж самі не зможете)
Чого? Якщо чесно звучить якось образливо=) З наявністю готових корпусів це взагалі як конструктор для 8+.
Додатково треба
1 BMS
2 Зєднувачі
3 ящик
4 ізоляція
5 робота (ви ж самі не зможете)
6 кабелі
7 текстоліт
8 гідравлічна обжимка
9 викрутка
10 торцевий ключ/викрутка (бажано динамометричний)
11 запобіжник
12 бажання
 
  • Like
Реакції: kikv
Чого? Якщо чесно звучить якось образливо=) З наявністю готових корпусів це взагалі як конструктор для 8+.
ну я ж не про всіх.
Я прекрасно розумію - самому зібрати можна ЗНАЧНО краще.
Але для цього треба як мінімум прямі руки і знання.
А гратися з власною безпекою - точно не треба.
І пояснити всі ньюанси в межах форуму - не вийде. Тут досвід треба.
Просто людина, що взагалі нічого в цьому не розуміє - точно може собі нашкодити.

Тим не менше - тут саме форум для спілкування саме спеціалістів.
Тому якщо хтось хоче навчитися - велкам.
Але треба самому багато інформації переварити.
І тут вже за вас це ніхто не робитиме.

а так - от.
Для новачків (доречі - треба якусь тему пришпилити).
Перед тим, як задавати питання - радимо ознайомитися з темами.
Про піключення батарей до інверторів. Про самостійну збірку АКБ.
Подивитися відео про вибір акб і інверторів, про підключення,
почитати книжки (як мінімум 2шт віктронівські -
ESS design and installation manual та Wiring Unlimited)

Ну а тоді вже питання - я роблю так і так. І от тут в мене не виходить
Тут люди допоможуть.
А розпочинати в кожній темі жувати з самого початку
так точно не буде.
 

 
Останнє редагування:
вообще, для начала, стоило бы выяснить у девушки зачем ей эта самая "сумісність"?
сколько читаю форум и группы в одном популярном мессенджере силюсь понять зачем батарейку с инвертором "женить"? что получим в результате кроме отображения SOC?
инвертор заряжает батарейку и инвертирует DC Xv в AC 220v. за остальное отвечает Smart BMS. на то они и Smart...
не стоит кидать в меня камни - это личное ИМХО
 
  • Like
Реакції: kikv
вообще, для начала, стоило бы выяснить у девушки зачем ей эта самая "сумісність"?
сколько читаю форум и группы в одном популярном мессенджере силюсь понять зачем батарейку с инвертором "женить"? что получим в результате кроме отображения SOC?
инвертор заряжает батарейку и инвертирует DC Xv в AC 220v. за остальное отвечает Smart BMS. на то они и Smart...
не стоит кидать в меня камни - это личное ИМХО
ну раз ви сказали - "не стоит" - ОК)
лише одне - струми заряджання\розряджання
ну і BMS бачить напруги ВСІХ банок і ВСІ температури.
Але сперечатися не будемо))) Просто приймемо як факт - якщо є можливість
- краще таки мати подвійний захист\контроль.
 
Тоже такие ожидаю. Ну что, курю форум, учусь. Здесь много грамотных людей содержательно говорят умные вещи. Бмс приехал, как коллега говорит JK BMS. Только я собираю 24В, потому БМС на 8 банок, 200А, 2А баланса. Соединять сигналами с инвертором не планирую. Просто чтоб :pне стать узким специалистом в этих делах, и не погрязнуть в ловле блох. Настройки БМС и инвертора можно согласовать между собой, не забивая головы обоим связью. Например, защита БМС должна срабатывать позже, чем защита инвертора. Т.е. ток превысился по какой-то причине, инвертор отрубил батарею. БМС при этом только удивится, не более. Ну нема зарядки, или разряжаться некуда - спим. А вот если внезапно отрубится БМС, то инвертор останется без батареи - он этого не переживёт. Несколько таких премудростей соблюсти - и нафиг не нужна связь между ними. Премудрости описаны на форуме с вариациями в темах, на которые коллега выше ссылку дал.

Для новачків (доречі - треба якусь тему пришпилити).
Перед тим, як задавати питання - радимо ознайомитися з темами.
Ай, свежо придание. Администрирую тематический технический форум, инфа для новичков в глаза пихаем так, что старичкам мешает, но помогает слабо:(
 
Останнє редагування:
Ай, свежо придание. Администрирую тематический технический форум, инфа для новичков в глаза пихаем так, что старичкам мешает, но помогает слабо:(
ну так роблять щоби потім зверху прикріпити правила написання постів (лише після читання для новачків)
а потім - хто не зрозумів - або читати закріплену тему, або в readOnly
інакше форум дуже скоро заб'ється сміттям і буде складно там знайти взагалі будь-що
 
сколько читаю форум и группы в одном популярном мессенджере силюсь понять зачем батарейку с инвертором "женить"? что получим в результате кроме отображения SOC?
Погано ви читали, з кан шиною отримаєте безпечну роботу всеї звязки де бмс не рубане інвертор під навантаженням і з останнього не піде дим, бо коли бмс і інвертор "пожинили" то бмс командує інвертором і скаже відключи навантаження у бо у мане ахтунг по температурі або наприклад розряд одної з комірок. або скаже понизь напругу заряду бо в мене перезаряд уже в одній з комірок. з кан шимною це працює як одне ціле, а не як без кан шини де кожен сам по собі, і лвіва рука незнає що робить права.
 
Погано ви читали, з кан шиною отримаєте безпечну роботу всеї звязки де бмс не рубане інвертор під навантаженням і з останнього не піде дим, бо коли бмс і інвертор "пожинили" то бмс командує інвертором і скаже відключи навантаження у бо у мане ахтунг по температурі або наприклад розряд одної з комірок. або скаже понизь напругу заряду бо в мене перезаряд уже в одній з комірок. з кан шимною це працює як одне ціле, а не як без кан шини де кожен сам по собі, і лвіва рука незнає що робить права.
це все насправді від недостатньої інформації і відсутності поки єдиних стандартів
Ми не знаємо, як насправді працює інвертор без БМС і чи завжди БМС зможе врятувати батарейку
від надлишкових струмів в будь-якому разі.

Ми лише припускаємо як воно має працювати. Але точних алгоритмів роботи ні інвертора, ні батарейки ми не знаємо.
Ми можемо припустити по результатам досліджень роботи інвертора+батарейки.
І от саме від цього і виникають суперечки)))
 
Я планую зібрати збірку без BMS, шин, напряму усе інвертором шоб вольтажами всьо робило. Але це небезпечно.
І роблю лише для того, шоб здобути досвід. Але якшо взяти той досвід який я здобуду опісля того - якшо все не згорить, буде на вагу золота.
 
Ми лише припускаємо як воно має працювати. Але точних алгоритмів роботи ні інвертора, ні батарейки ми не знаємо.
Ми можемо припустити по результатам досліджень роботи інвертора+батарейки.
І от саме від цього і виникають суперечки)))
я користуюсь кан шиною і я бачу колосальну різницю алгоритму при заряді інвертором акб з кан шиною і звичайної батареї від електровеліка з тоюж смарт бмс і зарядкою від розетки
 
Я планую зібрати збірку без BMS, шин, напряму усе інвертором шоб вольтажами всьо робило. Але це небезпечно.
І роблю лише для того, шоб здобути досвід. Але якшо взяти той досвід який я здобуду опісля того - якшо все не згорить, буде на вагу золота.
без бмс літіеву батарею чи свинець?
 
Назад
Угорі