Як з"єднати MUST PV18-3224VPM II i JK BMS по САN шині?

Доброго..промучався три дні поки розібрався .Напругу показувало 99,9в. проблема була в прошивці BMS прошив V15.24/ і все заробило
 

Вкладення

  • Must 6048.jpg
    Must 6048.jpg
    97,2 Кб · Перегляди: 29
Дорочі є інший спосіб, як полікувати відображення напруги 99.9 в і проблеми через це - встановити в інверторі та в бмс протол пілон і вуаля, у мене завелась зв'язка Must pv5248 pro та JK inverter BMS з прошивкою 15.38 (ця проблема з напругою з'явилася починаючи з 15.30).
 
З приводу розпіновки вище інфо є. Про всяк випадок продублюю: Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): 4 -> 7, 5-> 5, 6->4
Версія прошивки BMS 15.32.
Який у вас протокол зв"язку на платі і на інверторі?

Ось що в мене вийшло в результаті вищевказаних маніпуляцій.
Переглянути вкладення 5998

Батарея заряджена на 100%.
Індикатор CHG при цьому не блимає.
Інвертор почав показувати температуру і відсоток заряду батареї.
Про температуру: до БМС підключено 4 датчика температури. Яку саме температуру показує інвертор ще не розібрався.
Добрий день! У мене теж такий Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): не можу подружить Bms з інвертор . Які у вас настройки по інвертора і який протокол по bms? Можете зробить скріни як у вас ?
 
Підкажіть будь ласка інвертор Must ph19-6048
два акума 48в на 100ва також must все ніби налаштовано але не відсікає зарядку постій заряджає до 100 % і потім вилазить помилка 03
 
Можливо комусь буде цікаво Must PV-18 5248 PREM, в налаштуваннях інвертора [41] 08 пункт і BMS v15.38 протокол CAN 002-Pylon (для правильного відображення відсотків і вольтажу).

Контакти Inverter => BMS
3 => 7 GRD,
4 => 5 CAN-H,
5 => 4 CAN-L
1749742799868.png

в Must мануал не правильний і трохи кривий саме для цієї моделі.
А сами JK-BMS теж молодці рахують перевернуто контакти, повинно бути 4 => 5, 5 => 4, 7 => 2, якщо дивитись з однієї сторони, там і там
1749743089016.png

вот як це виглядає на приктиці з ліва inverter з права BMS

1749743323188.jpeg
обжимка не стандартна просто почергова БО-О БЗ-З БС-С БК-К, далі на БМС вже крутим як хочемо
 
Останнє редагування:
шановні, у вас також інвертор не показує ємність більше 200А, чи є якийсь фокус для інверторної JK BMS на 280х комірках?
і хтось по 17 протоколу в 41-му налаштуванню запускав батарейку?
 
Останнє редагування:
Почалося все з того, що придбав 8 комірок LiFePO4 100А, інвертор MUST PV18-3224VPM II i JK BMS. Зібрав, підключив, налаштував.
14-Li
17-28,2;
18-27,5;
19-22;
20-23;
21-26,4;
Власне, налаштовувати пробував, керуючись вказівками різних блогерів/ютуберів. Наприклад, так:
14-USE
17-27.6
18-27
19-22
20-23
21-26.4
Все працювало коректно, проте виникла така ж проблема, як і описано в цій темі.
Чогось мені подумалось, що, якщо з"єднати BMS з інвертором комунікаційним кабелем, то проблема вирішиться.
Для цього придбав такий роз"єм:
Штирьовий роз'єм мікро JST-GH-1.25mm 3-Pin на PVC проводі 28AWG 80°С 300V комлект штекер + гнездо.
З іншого боку RJ45.
Підключив CAN_L, CAN_H i GND.
На RJ45 розпіновка така:
Переглянути вкладення 5317
На роз"ємі така:
Переглянути вкладення 5318

Налаштування інвертора змінив:
14-Li
41-пробував всі можливі варіанти.

В результаті нічого не змінилось.
В режимі байпаса, коли присутня мережа і батарея повністю заряджена - блимає індикатор CHARGE на інверторі і стрілочка від інвертора до батареї
Переглянути вкладення 5319

Питання: як лікувати? Чи я неправильно з"єднав плату і інвертор, чи неправильні налаштування, чи потрібно доналаштувати BMS?

Добрий вечір. Скажіть будь ласка як включити інвертор Маст 3,2 ,після розряджання акумулятора, не хоче включатися від мережі, а акум розряджений. Дякую.
 
Сталось диво, все зконектилось аж за пів доби само. Прихожу до інвертора, а там все ОК. Прошивка bms 15.24. Чесно, вже боюсь ті експерименти проводити. Хотілось би щоб версія була від 15.35, бо там новий алгоритм роботи, та я вже заманався то прошивати, нервуватись, чекати, переживати.
Переглянути вкладення 6519Переглянути вкладення 6520
Зараз все висить на ваговських клемах і працює. Боюсь навіть тронути
Переглянути вкладення 6521
Схема підключення як на фото:
Переглянути вкладення 6522
Яка у вас версія прошивки інверторної БМС? Зробив все як у вас, и напруга акумулятора 99.9
Зараз у мене прошивка 15,38

Пробували прошити вищу версію зараз?

Підтверджую що на прошивці 15.24
MUST PV-18 3524 PRO спіймав коннект.

MUST INV Parametr41=0

PB2A16S20P parameter CAN = 010 MUST PV

Pins
2 pin bms to 3 pin inv
4 pin bms to 6 pin inv
5 pin bms to 5 pin inv
 
Останнє редагування:
Вітаю, товариство. Підкажіть будь ласка, для новенького, в кого є досвід користування інверторами must, або цією моделлю. Хочу зібрати систему резервного живлення для квартири. Придбав даний інвертор must pv18-3224 vpm ii.
Чи правильно я зрозумів з цієї гілки, що для цього інвертора треба обов'язково інверторну bms? А на "звичайній" JK-BXXXXXX bms буде проблема з постійною зарядкою акума в режимі байпас? Тобто воно нормально не працює разом? Також підкажіть будь ласка, чи правильно я розумію, що інверторна bms дозволяє на інверторі мати напругу, soc, температуру, а також плавно регулювати струм заряду/розряду. Чи на звичайній bms струм також можна регулювати на інверторі, чи він відрубається "жорстко"? Іншими словами, які переваги інверторних bms і чи працюють "звичайні" смарт bms із гібридними інверторами в принципі.
Дякую!
 
які переваги інверторних bms і чи працюють "звичайні" смарт bms із гібридними інверторами в принципі.
Чат ЖПТ видає за пару секунд всю доступну та зрозумілу інформацію. Скинути сюди чи самі знайдете? :)
 
Чат ЖПТ видає за пару секунд всю доступну та зрозумілу інформацію. Скинути сюди чи самі знайдете? :)
Дякую. Ви знаєте, своє питання я частково побудував на відповіді від gpt. Цікаво як це працює на практиці.
 
Цікаво як це працює на практиці.
Добре.
для цього інвертора треба обов'язково інверторну bms?
Ні.
інверторна bms дозволяє на інверторі мати напругу, soc, температуру, а також плавно регулювати струм заряду/розряду.
Так.
на звичайній bms струм також можна регулювати на інверторі
Ні.
чи працюють "звичайні" смарт bms із гібридними інверторами в принципі.
Так.
 
Добре.

Ні.

Так.

Ні.

Так.
Дякую Вам. Ок, тобто можна юзати обидві бмс.
В от щодо струму, то інвертори ж мають заряджати літій по cc-cv? По якому струм має зменшуватися при досягненні порогових напруг. Чи може бути не так (напр. в режимі user-defined)?
Бо виглядає начебто так (з того що я зрозумів), що перевагою інверторних бмс є те, що зв'язок виступає по суті як ще один додатковий рівень захисту. Ну і що на моніторчику інвертора можна побачити стан акума, що є не супер важливо. Тобто це все, чи можливо ще є щось?
Мирного неба.
 
перевагою інверторних бмс є те, що
ця БМС і керує розряд/зарядом акумулятора, а не інвертор.
на моніторчику інвертора можна побачити стан акума
не можна.... Стан акума як раз показує БМС в своєму додатку.
 
Чат ЖПТ видає за пару секунд всю доступну та зрозумілу інформацію. Скинути сюди чи самі знайдете? :)
Вы аккуратней с ЖПТ и ему подобными. Они часто выдаёт дичь, а вы это за чистую монету принимаете.
Те кто разбирается в теме смогут отфильтровать его поток сознания, а новичкам в теме что делать?
 
Дякую Вам. Ок, тобто можна юзати обидві бмс.
В от щодо струму, то інвертори ж мають заряджати літій по cc-cv? По якому струм має зменшуватися при досягненні порогових напруг. Чи може бути не так (напр. в режимі user-defined)?
Бо виглядає начебто так (з того що я зрозумів), що перевагою інверторних бмс є те, що зв'язок виступає по суті як ще один додатковий рівень захисту. Ну і що на моніторчику інвертора можна побачити стан акума, що є не супер важливо. Тобто це все, чи можливо ще є щось?
Мирного неба.
Думаю вы всётаки путаете понятия смарт бмс и инверторная. Потому как и бмс с лампочками и с экранчиком управляют зарядкой аккумулятора и ток в конце заряда уменьшается на обеих. Что касается индикатора зарядки на масте, то в инструкции указано что от показывает заряд и разряд батареи. А при постоянно подключеной батареи там перетоки присутствуют всегда. По окончании зарядки там присутствует напряжение поддержки заряда. А при разряде, само собою идёт ток из батареи.
 
Товариство, дякую за пояснення, деякі очевидні, але і корисні, особливо останнє!
Для себе зрозумів що інверторна бмс це по суті іграшка для дорослих) яку можна підключити і прошити. Якихось суттєвих переваг особливо немає)
Мб вона має більше сенсу з гібридним, а не офф грід інвертором, який буде включатися лише коли немає світла через йбн русню. А для цієї простої задачі вистачить і смарт бмс типу jk серії B.
І вибачте за офтоп.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі