Як з"єднати MUST PV18-3224VPM II i JK BMS по САN шині?

Доброго..промучався три дні поки розібрався .Напругу показувало 99,9в. проблема була в прошивці BMS прошив V15.24/ і все заробило
 

Вкладення

  • Must 6048.jpg
    Must 6048.jpg
    97,2 Кб · Перегляди: 10
Дорочі є інший спосіб, як полікувати відображення напруги 99.9 в і проблеми через це - встановити в інверторі та в бмс протол пілон і вуаля, у мене завелась зв'язка Must pv5248 pro та JK inverter BMS з прошивкою 15.38 (ця проблема з напругою з'явилася починаючи з 15.30).
 
З приводу розпіновки вище інфо є. Про всяк випадок продублюю: Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): 4 -> 7, 5-> 5, 6->4
Версія прошивки BMS 15.32.
Який у вас протокол зв"язку на платі і на інверторі?

Ось що в мене вийшло в результаті вищевказаних маніпуляцій.
Переглянути вкладення 5998

Батарея заряджена на 100%.
Індикатор CHG при цьому не блимає.
Інвертор почав показувати температуру і відсоток заряду батареї.
Про температуру: до БМС підключено 4 датчика температури. Яку саме температуру показує інвертор ще не розібрався.
Добрий день! У мене теж такий Must (Must PV18-3224-VPMII) -> JK BMS(інверторна): не можу подружить Bms з інвертор . Які у вас настройки по інвертора і який протокол по bms? Можете зробить скріни як у вас ?
 
Назад
Угорі