FAQ Як підключати батареї до інверторів

Акумулятор Pylontech 5000, працює в режимі безперебійника. Інвертор Deye заряджає до 100% (показники інвертора), підключено кан шина, тип бат. Літій БМС. Питання, чи потрібно виставляти розряд/заряд наприклад 20/90% для зменшення деградації акумулятора, чи БМС знає скільки йому треба і сама все зробить?
 

Вкладення

  • 20240303_172701.jpg
    20240303_172701.jpg
    3,8 Mб · Перегляди: 24
  • 20240303_172629.jpg
    20240303_172629.jpg
    4 Mб · Перегляди: 25
Останнє редагування:
Акумулятор Pylontech 5000, працює в режимі безперебійника. Інвертор Deye заряджає до 100% (показники інвертора), підключено кан шина, тип бат. Літій БМС. Питання, чи потрібно виставляти розряд/заряд наприклад 20/90% для зменшення деградації акумулятора, чи БМС знає скільки йому треба і сама все зробить?

А як ви це виставите? Хіба від PV не заряджає завжди на 100? Хіба що в BMS, або коли вручну вказувати батку, а не по Lithium коли робота через BMS?
 
А як ви це виставите? Хіба від PV не заряджає завжди на 100? Хіба що в BMS, або коли вручну вказувати батку, а не по Lithium коли робота через BMS?
Наприклад Ручне керування %, або V. Питання чи буде це краще для батареї і чи продовжить це їй життя?
 
Наприклад Ручне керування %, або V. Питання чи буде це краще для батареї і чи продовжить це їй життя?
при налаштуваннях літію по кан шині ви можете вказати до якого відсотку використовувати батарейку. Сонце у вас є чи не є? Якщо не є. в тайм оф юсе, поставте 80% а може і менше, і все на тому. Інколи робіть заряд до 100%. Якщо сонце є, то спокійно розряджайте по тайм оф юсе до 50-30% - в залежності від бажаного резерву на акумі на моменти блекауту
 
Наприклад Ручне керування %, або V. Питання чи буде це краще для батареї і чи продовжить це їй життя?

Вчора, після вашого повідомлення вирішив перевірити батку, дореч стикнувся з помилкою OVP (Over Voltage Protection) на BMS. За день вибило 50 раз. Після того як інвертор догнав батку до 100%, я так розумію пробував ще дозарядити, а їй було забагато.
1709622542735.png
 
Вчора, після вашого повідомлення вирішив перевірити батку, дореч стикнувся з помилкою OVP (Over Voltage Protection) на BMS. За день вибило 50 раз. Після того як інвертор догнав батку до 100%, я так розумію пробував ще дозарядити, а їй було забагато.
треба глядати в налаштування в бмс
 
треба глядати в налаштування в бмс
Вроді як норм, є детальне налаштування BMS, виробник каже є запас, тобто налаштував не 100% батки, а з невеликим запасом. Загальне обмеження зарядку баткі стоіть 30А, а від мережі 20А. На Гроваті такого не було :) Як і не було вимкнення електрики хаотично, яке поки не можу побороти і закономірності не бачу, вчора теж десь в пів 2 ночі спрацьовували Реле напруги які стоять після Deye ( Підтримка Deye по емаіл теж поки не моженазвати причину вимкнень Реле.
1709623452102.png
 
Вчора, після вашого повідомлення вирішив перевірити батку, дореч стикнувся з помилкою OVP (Over Voltage Protection) на BMS. За день вибило 50 раз. Після того як інвертор догнав батку до 100%, я так розумію пробував ще дозарядити, а їй було забагато.
Переглянути вкладення 3491
Комірки могли розбігтись, тому і видає помилку. Треба бачити в цей момент напругу кожної комірки, після чого можна щось сказати. Бо як BMS прибере заряд і впаде напруга, вони вже рівно покажуть.
 
Комірки могли розбігтись, тому і видає помилку
так, може, бути але

OVP (Over Voltage Protection) на BMS
ХЗ що там за БМС, і який у неї перелік сигналів, але така помилка зазвичай каже про загальну перенапругу, а про комірки як би мав би бутий інший аларм. Але, ХЗ,що вони там думали коли називали
 
так, може, бути але


ХЗ що там за БМС, і який у неї перелік сигналів, але така помилка зазвичай каже про загальну перенапругу, а про комірки як би мав би бутий інший аларм. Але, ХЗ,що вони там думали коли називали
Якщо різниця по вольтажу між комірками завелика, при досягнені першої 3,65 а найнища комірка десь 3,4, то видасть таку помилку. Овервольтаж так би мовити, між комірками.
 
Овервольтаж так би мовити, між комірками.
пане, я не бажаю нічого доводити, але так стається що я бачу багато різних бмс. і в деяких для розбігу по ячейках є конкретна тип аларма - сел овер вольтаж. а батері овер волтьтаж відноситься до загальної напруги збірки.

Але. ок. вам видніше
 
інша справа що батері овер вольтаж може виникати на фоні відключення зарядного ключа на бмс, тоді виникає стрибок напруги, і фіксація даного аларму, ну а відключення спричинене вже саме перевищенням напруги якоїсь комірки.

В мене в роботі зараз така аксіома
1709706313294.png

1шт лягала в аларм, потестили, 16та вилітала по напрузі, зняли замір ємності, ячейки просажені трошки, вирівняли. поставили балансир, зараз на збірці і тесті фінальному
 
Як ви вірно сказали тут форум. І кожен має право поділитися своїми знаннями.
пане, я не бажаю нічого доводити, але так стається що я бачу багато різних бмс. і в деяких для розбігу по ячейках є конкретна тип аларма - сел овер вольтаж. а батері овер волтьтаж відноситься до загальної напруги збірки.

Але. ок. вам видніше
А ви пане як завжди, намагаєтесь кожному ткнути.
Тут написано що форум, люди діляться інформацією, яку знають, а інші питають щось що не знають.
Вам заробляти гроші, тож ви не ділитесь інформацією а просто пропонуєте свої послуги. Тож вам нема сенсу відповідати.
 
А ви пане як завжди, намагаєтесь кожному ткнути.
Тут написано що форум, люди діляться інформацією, яку знають, а інші питають щось що не знають.
Вам заробляти гроші, тож ви не ділитесь інформацією а просто пропонуєте свої послуги. Тож вам нема сенсу відповідати.
Тю. Можете не читати
 
Останнє редагування:
А ви пане як завжди, намагаєтесь кожному ткнути.
Тут написано що форум, люди діляться інформацією, яку знають, а інші питають щось що не знають.
Вам заробляти гроші, тож ви не ділитесь інформацією а просто пропонуєте свої послуги. Тож вам нема сенсу відповідати.
прошу тут не переходити на особистості. Є що сказати корисного - будь ласка.
 
Доброго дня.
Потрібна допомога до налаштувати підключення батареї до інвертора.
Інвертор не бачить батарею через БМС
Інвертор Deye SUN-6K-SG05LP1-EU
Батарея Pylonteh US5000 3шт
Кабель CAN від Pylontech
 

Вкладення

  • IMG_7635.jpeg
    IMG_7635.jpeg
    2,8 Mб · Перегляди: 35
  • IMG_7636.jpeg
    IMG_7636.jpeg
    2,8 Mб · Перегляди: 25
  • IMG_7637.jpeg
    IMG_7637.jpeg
    2,9 Mб · Перегляди: 34
  • IMG_7638.jpeg
    IMG_7638.jpeg
    1,9 Mб · Перегляди: 36
Доброго дня.
Потрібна допомога до налаштувати підключення батареї до інвертора.
Інвертор не бачить батарею через БМС
Інвертор Deye SUN-6K-SG05LP1-EU
Батарея Pylonteh US5000 3шт
Кабель CAN від Pylontech
1. перевірити кабель на відповідність обжиму
2. перевірити номер протоколу в інверторі
3. перевірити джампери на батарейці
 
Доброго дня.
Потрібна допомога до налаштувати підключення батареї до інвертора.
Інвертор не бачить батарею через БМС
Інвертор Deye SUN-6K-SG05LP1-EU
Батарея Pylonteh US5000 3шт
Кабель CAN від Pylontech
Обіжміть ось так кабель і в вас запрацює.
 

Вкладення

  • IMG_20240407_173659_967.jpg
    IMG_20240407_173659_967.jpg
    68,4 Кб · Перегляди: 146

Вкладення

  • IMG_7642.jpeg
    IMG_7642.jpeg
    444,3 Кб · Перегляди: 82
  • IMG_7644.jpeg
    IMG_7644.jpeg
    1,5 Mб · Перегляди: 82
Назад
Угорі